Masz zdjęcia, filmiki, rysunki, przemyślenia na temat reklamy zewnętrznej w Warszawie?Przyślij je na adres wwb@artmuseum.pl do 20 września. Najlepsze nadesłane materiały znajdą się na wielkiej wystawie „Miasto na sprzedaż”, poświęconej historii i teraźniejszości warszawskiej reklamy, organizowanej w ramach tegorocznej edycji festiwalu WARSZAWA W BUDOWIE.  | Brak ilustracji w tej wersji pisma |
Autorzy wybranych na wystawę propozycji zostaną nagrodzeni (nagrodami będą torby festiwalowe wg projektu Ludovica Ballanda, kolekcjonerskie egzemplarze plakatów festiwalu WARSZAWA W BUDOWIE, wydawnictwa fesitwalowe). Rozpoczynający się 12 października festiwal WARSZAWA W BUDOWIE stara się – jak co roku – zwrócić uwagę mieszkańców stolicy na kluczowe aspekty życia w mieście: dziedzictwo architektoniczne, mieszkalnictwo czy użytkowanie przestrzeni publicznej. Reklama zewnętrzna z pewnością stała się ostatnio dominującym elementem w krajobrazie Warszawy. Konkurs „Wielka kłótnia o outdoor” to okazja, by pokazać innym, co Ty sądzisz o reklamie w naszym mieście. Szczegółowy program festiwalu wkrótce na www.warszawawbudowie.pl. Działa już blog festiwalu: blog2012.warszawawbudowie.pl. |