powrót; do indeksunastwpna strona

nr 8 (CXX)
październik 2012

Miasto na sprzedaż w Warszawie
Od 12 października do 9 grudnia w Warszawie odbędzie się wystawa pt. "Miasto na sprzedaż: Reklama na ulicach Warszawy od XIX wieku do dziś" będąca częścią festiwalu Warszawa w Budowie.
Tematem tegorocznej „Warszawy w budowie” jest reklama zewnętrzna w mieście. Tak jak w poprzednich latach, festiwal stara się zwrócić uwagę mieszkańców stolicy na kluczowe aspekty życia w mieście: dziedzictwo architektoniczne, mieszkalnictwo czy użytkowanie przestrzeni publicznej. Reklama zewnętrzna z pewnością stała się ostatnio dominującym elementem w krajobrazie Warszawy. Historię reklamy, jej wpływ na przestrzeń publiczną i codzienne życie mieszkańców prezentuje festiwalowa wystawa „Miasto na sprzedaż” pokazywana w dawnym Domu Meblowym Emilia. Jest to nowa siedziba Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
Wystawie towarzyszyć będzie 50 wydarzeń: pokazy filmów, warsztaty i wykłady.
Inauguracja: 12 października (piątek), godz. 19.00
Konferencja prasowa: 28 września (piątek), godz. 11.00
Gośćmi konferencji prasowej będą przedstawiciele środowisk twórców reklamy, organizacji i instytucji zaangażowanych w poprawę stanu przestrzeni publicznej oraz partnerzy wspierający organizację festiwalu.
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
00-124 Warszawa, ul. Pańska 3
tel. +48 22 596 40 20
fax +48 22 596 40 22
Czynne: od wtorku do niedzieli, godz. 12.00-20.00
powrót; do indeksunastwpna strona

154
 
Magazyn ESENSJA : http://www.esensja.pl
{ redakcja@esensja.pl }

(c) by magazyn ESENSJA. Wszelkie prawa zastrzeżone
Rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie tylko za pozwoleniem.