powrót; do indeksunastwpna strona

nr 1 (CXXXIII)
styczeń-luty 2014

Konie graficzne
Agnieszka ‘Achika’ Szady
Większość pastelowych obrazów Agnieszki Szady wygląda prawie jakby były namalowane farbami, jednak tym razem autorka prezentuje nam, jak sama mówi, ’rysunki w sensie dosłownym” – z wyraźnie zaznaczonymi liniami lub przynajmniej widoczną fakturą kredki. Zapraszamy do obejrzenia siedmiu prac wykonanych w technice suchej pasteli i jednej w tuszu.
Agnieszka Szady, Czarna tęcza
Agnieszka Szady, Czarna tęcza



Agnieszka Szady, Dzikość serca
Agnieszka Szady, Dzikość serca


Agnieszka Szady, Koń Indianina
Agnieszka Szady, Koń Indianina


Agnieszka Szady, Niepokój
Agnieszka Szady, Niepokój


Agnieszka Szady, Szklane landrynki
Agnieszka Szady, Szklane landrynki


Agnieszka Szady, W wysokiej trawie
Agnieszka Szady, W wysokiej trawie


Agnieszka Szady, Wiosenne szaleństwo
Agnieszka Szady, Wiosenne szaleństwo


Agnieszka Szady, Zatarte wspomnienie
Agnieszka Szady, Zatarte wspomnienie
powrót; do indeksunastwpna strona

234
 
Magazyn ESENSJA : http://www.esensja.pl
{ redakcja@esensja.pl }

(c) by magazyn ESENSJA. Wszelkie prawa zastrzeżone
Rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie tylko za pozwoleniem.