Alvin powraca do miejsca swych narodzin, aby podjąć naukę u kowala. Nie wszystko dobrze się układa w Hatrack River. Alvin musi nauczyć się wykorzystywać magiczne umiejętności, którymi został (…)
Alvin powraca do miejsca swych narodzin, aby podjąć naukę u kowala. Nie wszystko dobrze się układa w Hatrack River. Alvin musi nauczyć się wykorzystywać magiczne umiejętności, którymi został (…)
Prequel bestsellerowej serii o Enderze.
Sto lat przed wydarzeniami opisanymi w „Grze Endera” ludzie sądzili, że są sami w Galaktyce. Ludzkość powoli torowała sobie drogę z Ziemi do planet i (…)
Naddusza uświadamia sobie, że nie może już skutecznie ochraniać mieszkańców Harmonii przed ich autodestrukcyjnymi skłonnościami. W celu dalszego wypełniania swojej misji musi uzyskać pomoc od (…)
Autor kultowej „Gry Endera” przedstawia nowego młodego bohatera, którego moc może otworzyć wrota do innego świata…
Dan North wychowuje się w wielkim starym domu zamieszkałym przez tuziny (…)
Dan North wychowuje się w wielkim starym domu zamieszkanym przez tuziny kuzynów, ciotek i wujków, nad którymi władzę sprawuje jego ojciec. Gniazdo rodzinne Northów znajduje się na odludziu w (…)
„Złodziej Wrót” to druga, po „Zaginionych Wrotach”, część nowej serii młodzieżowej autora kultowej „Gry Endera”.
Orson Scott Card przedstawia niezwykłą współczesną baśń o klanie magów, (…)
„Złodziej Wrót” to druga, po „Zaginionych Wrotach”, część nowej serii młodzieżowej autora kultowej „Gry Endera”.
Orson Scott Card przedstawia niezwykłą współczesną baśń o klanie magów, (…)