Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo
Piotr Mańkowski
‹Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo›
Piotr Mańkowski
Opis wydawcy
Pierwsza w Polsce obszerna kronika liczącego prawie 40 lat przemysłu elektronicznej rozrywki. Rozpoczyna się od stworzonego pod koniec lat 50. „Tenis for Two”, poprzez powstanie firmy Atari, modę na kawiarniane automaty, inwazję pierwszych konsol, epokę komputerów ośmiobitowych, nadejście Amigi, rozpowszechnienie się komputerów PC, triumf PlayStation do powstania „Sims 3”. Książka jest również opowieścią o ludziach, którzy stworzyli wielomiliardowy przemysł gier komputerowych i wideo, o meandrach ich karier oraz o niebanalnych pomysłach, jakie rodziły się w ich głowach.
Teksty w Esensji
Książki – Recenzje
Jędrzej Burszta, Miłosz Cybowski, Michał Foerster, Jakub Gałka, Anna Kańtoch, Joanna Kapica-Curzytek, Joanna Słupek, Konrad Wągrowski
‹Esensja czyta: Grudzień 2010›
Książki – Publicystyka
Gry – Wywiady