Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 19 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Spellforce – Zakon Świtu (Spellforce)

‹Spellforce – Zakon Świtu›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułSpellforce – Zakon Świtu
Tytuł oryginalnySpellforce
Data produkcji24 czerwca 2004
Producent JoWooD
Dystrybutor CD Projekt
InfoWymagania sprzętowe: Pentium III, 256 MB RAM, karta graficzna 32 MB
Cena19,99
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
„Spellforce” łączy cechy dwóch bardzo popularnych rodzajów gier – cRPG i RTS. Nie zabraknie tu ani wciągającej fabuły i rozwijania umiejętności bohatera, ani rozbudowy osad charakterystycznych dla poszczególnych ras. Połączenie walki i przygody, zaskakujące zwroty akcji oraz możliwość zwiedzenia czterech światów i ponad dwudziestu zróżnicowanych typów krajobrazu – to tylko kilka z licznych atutów „Spellforce”. Gra ta została doceniona na całym świecie, a wydanie anglojęzyczne otrzymało bardzo wysoką notę w piśmie CD-Action (9/10).
Cechy:
  • Bardzo atrakcyjna fabuła z wieloma zadaniami pobocznymi – w „Spellforce” można grać wielokrotnie.
  • Kliknij i walcz – unikalny system wydawania poleceń, dzięki któremu dowolny rozkaz można wydać w kilka sekund, bez pomyłek ani opóźnień. System ten ułatwi zabawę osobom, które do tej pory nie zetknęły się z tego rodzaju produkcjami.
  • 6 ras, w które można się wcielić – każda z nich ma swoje unikalne budynki i jednostki bitewne.
  • 30 zróżnicowanych typów przeciwników.
  • Fantastyczna grafika 3D, umożliwiająca płynne przejście od widoku z lotu ptaka do bardzo dużego przybliżenia.
  • Każdy gracz tworzy bohatera według własnych upodobań, wyposażając go w wybrane zdolności bojowe i magiczne – do wyboru ponad 100 opcji.
  • Niska cena (na Zachodzie gra sprzedawana jest w cenie 50 dolarów!).
  • Kinowa wersja językowa. Dzięki temu zostanie rozwiązany problem poruszany przez graczy, którzy wolą oryginalne wersje językowe.
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      
Jacek Wesołowski ‹Potężna dawka nudy›

Gry – Wywiady      

Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.