Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 19 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

W imię Odyna (In the name of Odin)

Krzysztof Zięba
‹W imię Odyna›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułW imię Odyna
Tytuł oryginalnyIn the name of Odin
Data produkcjipaździernik 2016
Autor
Wydawca Baldar
Info2-5 graczy, od 13 lat
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
Stary Jarl szuka swojego następcy, ale tylko najodważniejszy Wiking może dostąpić tego zaszczytu. Zbuduj statki, zbierz załogę i wyrusz na wyprawę, by utorować sobie drogę do tronu. Ale pamiętaj! Odyn patrzy. Udowodnij, że to właśnie ty jesteś godny, by rządzić w jego imieniu.
A wszystko to, by wyruszyć na wyprawę i zdobyć należną Wam chwałę. Ale pamiętajcie! Zazdrość Waszych przeciwników może pokrzyżować Wam plany. Mogą Was ubiec, przewidzieć Wasze kroki i odebrać to, co najlepsze - najdzielniejszych bohaterów, najszybsze statki, najokazalsze budynki...
W grze macie do wyboru kilka akcji. Możecie:
- skonstruować i wybudować budynek,
- zbudować statek,
- zachęcić Wikingów: żeglarzy, kupców i wojowników, by przyłączyli się do Was,
- wynająć bohatera...
Gra kończy się, gdy wszystkie wyprawy zostaną ukończone (w zależności od liczby graczy wypraw jest mniej lub więcej). Wygrywa ten Wiking, który zbierze największą liczbę punktów chwały. A osiąga się je nie tylko poprzez wyprawy, ale stawianie gospód, stoczni, czy choćby domu Jarla.
Każdy budynek wniesie coś do Waszej osady, da Wam przywilej, którego inni będą mogli tylko pozazdrościć. Punkty można otrzymać także dzięki bohaterom i statkom. Bohaterowie, jak w sagach, przychodzą i odchodzą, ale statki są na wagę złota. Musisz o nie dbać, ponosić ogromne koszta ich budowy i tego, by wróciły z dalekiej wyprawy.
W imię Odyna posiada kilka tzw. twistów, które czynią tę grę jeszcze ciekawszą. Warto obserwować, co robią Twoi przeciwnicy. Tzw. próg wejścia jest niski, łatwo grę wytłumaczyć. Jest bardzo regrywalna dzięki kartom, które zmieniają układ wypraw na planszy, dzięki budynkom, które uczynią wasze wioski wyjątkowe i dzięki załogom - o sile niektórych stanowi liczebność, o innych wyłącznie ich skład.
Teksty w Esensji
Gry – Publicystyka      

Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.