Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 24 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Babel13

Michał Oracz
‹Babel13›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułBabel13
Data produkcjilistopad 2008
Autor
Wydawca Portal Games
CyklNeuroshima HEX
Cena65,–
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
Babel13 to pierwszy dodatek do gry Neuroshima HEX. W pudełku znajdują się dwie nowe armie oraz żetony terenu, dzięki którym można rozgrywać pasjonujące scenariusze. Pierwszą z nowych armii jest Nowy Jork, defensywna armia, której sztab daje punkt wytrzymałości każdej sąsiadującej sojuszniczej jednostce. Drugą armią jest Neodżungla, posiadająca unikalną zdolność tworzenia macierzy – każdy żeton sąsiadujący ze sztabem i każdy kolejny sąsiedni tworzy tą niebezpieczną konstrukcję. Dołączone do macierzy moduły działają na każdy żeton macierzy! Wśród terenów znajdują się wzgórza, jeziora, las – każde odpowiednio powiększając planszę i modyfikując reguły walki.
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      

Utwory powiązane
Gry (23)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.