Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 18 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Osobistości Starego Świata (Patrons of the Old World Vol. I)

Dave Allen, Jude Hornborg, Pádraig Murphy, Ben Scerri
‹Osobistości Starego Świata›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułOsobistości Starego Świata
Tytuł oryginalnyPatrons of the Old World Vol. I
Data produkcji23 lipca 2022
Autor
Producent Cubicle 7 Entertainment Ltd
Wydawca Copernicus Corporation
CyklWarhammer Fantasy Role Play Fourth Edition
Info18s.
WWW
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Kup w
DriveThruRPG
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
Wkroczenie do Starego Świata, przesiąkniętego podstępem, machinacjami i walką o władzę, nie jest zadaniem dla osób o słabym sercu – nawet jeśli masz cenionego mentora, który poprowadzi cię przez trudny teren Reiklandu, nie ma gwarancji, że ktoś nie poprowadzą cię w ciemną uliczkę. Wśród codziennej walki o przetrwanie niektóre niezwykłe, odporne i głęboko ambitne osoby wznoszą się ponad codzienne troski, by sięgnąć po coś wielkiego. Pasjonujący dyplomaci, wnikliwi badacze i znani artyści – wszyscy oni dążą do czegoś więcej niż tylko do przetrwania. Ci potężni i charyzmatyczni patroni potrzebują tylko odrobiny pomocy, by to osiągnąć. Pełni niesamowitej wiedzy i przydatnych informacji patroni mogą okazać się nieocenieni dla twojej partii, ale w ponurym i niebezpiecznym świecie, komu możesz zaufać?
W dodatku „Osobistości Starego Świata” znajdziesz cztery wyjątkowe postacie niezależne, z których każda ma swój własny ciąg fabularny i cel, w osiągnięciu którego bohaterowie mogą im pomóc lub przeszkodzić. Chociaż każda z nich jest związana z konkretnymi miejscami w Starym Świecie, może zostać wrzucona do trwającej kampanii w dowolnym miejscu Imperium. Każda postać niezależna jest doskonałym patronem dla grupy poszukiwaczy przygód, dostarczając kilku punktów zaczepienia, które zainspirują Mistrzów Gry do stworzenia serii powiązanych ze sobą przygód, które zakończą się finałem mającym trwały wpływ na życie postaci – jeśli nie na całe Imperium.
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      

Utwory powiązane
Gry (42)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.