Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 19 czerwca 2024
w Esensji w Esensjopedii

Patrons of the Old World II

Ben Scerri, Dave Allen, Pádraig Murphy
‹Patrons of the Old World II›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułPatrons of the Old World II
Data produkcji12 maja 2021
Autor
Wydawca Cubicle 7 Entertainment Ltd
CyklWarhammer Fantasy Role Play Fourth Edition
Info18s.
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Kup w
DriveThruRPG
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
In „Patrons of the Old World part 1”, we met a cunning investigator, and Elf diplomat and a talented actress. Part 2 offers another unique set of NPC’s including a once mighty Wizard and wise woman of the woods to include in your next WFRP adventure!
Steeped in subterfuge, machinations and kingdom building, stepping into the Old World is no task for the fainthearted — even with an esteemed mentor to guide you across the Reikland’s rough terrain — there’s no guarantee that some might lead you down a dark alley. Amidst the daily struggle for survival, some remarkable, resilient, and deeply ambitious individuals rise above quotidian concerns to reach for something great. World-weary wizards, hopeless dreamers, and ruthless prophets — all strive for far more than mere survival. These powerful and charismatic patrons just need a bit of assistance to achieve it. Full of incredible knowledge and useful information, these patrons might prove invaluable to your party, but in a grim and perilous world, just who can you trust?
Warhammer Fantasy Roleplay „Patrons of the Old World II” details four unique NPCs, each with their own string of plot hooks and an ultimate goal for Characters to aid — or hinder — them in achieving. Though located in the Reikland, each may be dropped into an ongoing campaign anywhere in the Empire. Each NPC makes an excellent patron for a group of adventurers, providing several hooks to inspire GMs in creating a series of linked adventures that conclude in the finale with a lasting impact on the Characters’ lives — if not the Empire at large.
Teksty w Esensji
Książki – Publicystyka      

Gry – Recenzje      

Utwory powiązane
Gry (45)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.