Piekło jedzie do Hallt
(Hell Rides to Hallt)
Chris Handley, David Whitworth
‹Piekło jedzie do Hallt›

Opis wydawcy
W czasie Hexensnachtu, gdy odchodzący rok budzi zmarłych, wzywając ich z nieoznaczonych grobów oraz niepoświęconych miejsc spoczynku, tylko przeklęci i potępieni opuszczają domostwa. Bezpieczni są jedynie kapłani Morra czuwający na ponurej warcie przed niespokojnymi duszami. Zatem kim jesteś – głupcem, przeklętym duchem czy samotnym kapłanem – żeby przed samym Hexensnachtem wyruszyć w podróż, gdy zaczynają krążyć plotki o bezgłowym jeźdźcu zdobywającym ponure trofea w całej krainie?>
„Piekło jedzie do Hallt” to przygoda o sprawiedliwości, zemście oraz przerażających opowieściach i starożytnych wierzeniach. Gdy zbliża się Haxensnacht, a Morrslieb wisi złowrogo na niebie, na drodze do Hallt samotny powóz klekocze przez noc. W nim miejski prawnik szydzi z opowieści o bezgłowym jeźdźcu, przemierzającym ziemie, zabierającym głowy i zostawiającym za sobą wdowy. Z oddali zbliża się ciężki rytm galopujących kopyt.
Ta przygoda jest odpowiednia dla 3-5 graczy na pierwszym lub drugim Poziomie Profesji i najlepiej rozegrać ją podczas mrocznej nocy. Odbywa się w Hallt, odizolowanym mieście położonym między Górami Szarymi a Reikwaldem, ale może mieć miejsce w dowolnym miejscu Imperium.
Teksty w Esensji
Książki – Publicystyka

Gry – Recenzje

Utwory powiązane
‹Lustria›
–
Dave Allen,
Steve Darlington,
Michael Duxbury,
Jude Hornborg,
Charles Morrison,
Alfred Nunez Jr.,
Pádraig Murphy,
Clive Oldfield,
Samuel Poots,
Anthony Ragan,
Simon Wileman
‹Winds of Magic›
–
Dave Allen,
Steve Darlington,
John Foody,
Win van Gruisen,
Jude Hornborg,
Steven Lewis,
Robin Low,
Pádraig Murphy,
Clive Oldfield,
Anthony Ragan,
Russell Thurman,
Simon Wileman