Posiadłość Szaleństwa
(Mansions of Madness)
Corey Konieczka
‹Posiadłość Szaleństwa›
Opis wydawcy
TE ŚCIANY PRZESIĄKNIĘTE SĄ ZŁEM.
W posiadłościach, kryptach, szkołach, klasztorach i opuszczonych ruderach wokół Arkham w stanie Massachusetts czają się przerażające potwory i widmowe byty. Niektóre tkają mroczne spiski, inne czekają na nieostrożne ofiary, które mogłyby pożreć albo wpędzić w szaleństwo. Na barkach garstki odważnych badaczy spoczywa zwiedzenie tych przeklętych miejsc i odkrycie prawd o mieszkających w nich koszmarach.
„Posiadłość Szaleństwa” to makabryczna gra o przerażeniu, obłąkaniu i tajemnicy. Każda rozgrywka otwiera przed graczami historię, która wskazuje im unikalną planszę wraz z kilkoma opcjami rozwoju akcji. Opcje te wpływają na potwory, które przyjdzie spotkać badaczom, wskazówki, które będą odnajdywać oraz zakończenie, którego będą świadkami w tej ociekającej klimatem grozy opowieści. Jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika Tajemnic, kontrolującego potwory i inne podstępne moce. Pozostali gracze wcielają się w role poszukujących odpowiedzi badaczy, którzy walczą o przetrwanie przy zdrowych zmysłach.
CZY ODWAŻYSZ SIĘ PRZESTĄPIĆ PRÓG POSIADŁOŚCI SZALEŃSTWA?
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje
Gry – Publicystyka
Utwory powiązane