Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 2 marca 2021
w Esensji w Esensjopedii

Call of Duty: Black Ops

‹Call of Duty: Black Ops›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułCall of Duty: Black Ops
Data produkcji9 listopada 2010
Producent Treyarch
Wydawca Activision
Dystrybutor Lem
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Opis wydawcy
Call of Duty: Black Ops to kolejna, siódma już w kolejności, odsłona jednej z najbardziej popularnych serii strzelanin – Call of Duty. Projekt ten zapowiedziany został 30 kwietnia 2010 roku i przygotowywany jest na zlecenie koncernu Activision przez studio deweloperskie Treyarch – zespół ten ma już na swoim koncie trzy inne produkcje z serii Call of Duty.
Oprócz standardowych platform (Xbox 360, PlayStation 3 oraz komputery klasy PC) Call of Duty: Black Ops ukaże się również na dość słabą pod względem technicznym (jak na dzisiejsze czasy) konsolę Nintendo Wii.
Fabuła Call of Duty: Black Ops przeniesie nas w okres, w trakcie którego rozgrywały się wydarzenia określane mianem Zimnej Wojny. Jako gracze wcielimy się w postać żołnierzy specjalnych oddziałów Black Ops, którzy zamieszani są w różnorakie misje, na ogół rozgrywające się za linią wroga. Zróżnicowanie gry nie będzie polegać tylko na samych misjach, ale również na lokacjach, które przyjdzie nam odwiedzić – jako przykład z pewnością warto podać góry Ural, czy też działania zbrojne na terenie Wietnamu.
Jako żołnierze wspomnianych już wcześniej sił specjalnych odegramy tym razem o wiele większą rolę na polu walki, niż miało to miejsce w poprzednich odsłonach serii Call of Duty. Warto w tym momencie zwrócić uwagę, że Call of Duty: Black Ops rozpatrywany jest w kategoriach bezpośredniego sequela Call of Duty: World at War – powróci jeden z głównych bohaterów tej części – Reznov.
Sam proces deweloperski Call of Duty: Black Ops od początku przebiegał w dość niekonwencjonalny sposób – na początku stworzonych zostało wiele elementów związanych z komponentem trybu multiplayer – dopiero potem elementy te adaptowane były odpowiednio do kampanii przygotowanej z myślą o grze w pojedynkę.
W trakcie procesu deweloperskiego Call of Duty: Black Ops studio Treyarch wykorzystuje technologię Motion Capture bardzo podobną do tej, z której korzystał James Cameron wraz z Weta Digital tworząc kasowy przebój kinowy – Avatar. Technologia ta pozwala na niezwykle precyzyjne odwzorowanie ruchów twarzy oraz każdego elementu ciała aktora biorącego udział w sesji nagraniowej
W trakcie prac nad Call of Duty: Black Ops studio konsultuje się z wieloma żołnierzami, którzy mieli ’przyjemność’ brać udział w wydarzeniach rozgrywających się w trakcie Zimnej Wojny – jednym z nich jest Sonny Puzikas – były członek sowieckich sił specjalnych.
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      

Gry – Publicystyka      

Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2021 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.