Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 23 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Świat Dysku: Ankh-Morpork (Discworld: Ankh-Morpork)

Martin Wallace
‹Świat Dysku: Ankh-Morpork›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułŚwiat Dysku: Ankh-Morpork
Tytuł oryginalnyDiscworld: Ankh-Morpork
Data produkcjiwrzesień 2011
Autor
Producent Kosmos
Wydawca Phalanx Games
Dystrybutor Rebel.pl
CyklŚwiat Dysku
EAN5900741508023
Info2-4 graczy, od 12 lat
Cena149,99
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis wydawcy
Witaj w Ankh-Morpork! Największym, najgorzej pachnącym i najbardziej… interesującym mieście Świata Dysku! Lord Vetinari – miejski patrycjusz i tyran – zaginął, więc mieszkańcy z ciekawością wypatrują tego, kto silną ręką zagarnie przywództwo dla siebie. Przy okazji obstawiają zakłady.
Czy to któryś z możnych Lordów przejmie władzę w mieście? A może do łask wróci Król, gdy mieszkańcom znudzi się anarchia i nieporządek? Krąży też plotka, że Vetinari celowo zniknął z pola widzenia, by jego oponenci obnażyli swe intencje, co ułatwi patrycjuszowi toczenie walki o utrzymanie swej despotycznej władzy…
„Ankh-Morpork” to gra planszowa o prostych zasadach i… skomplikowanych relacjach. Każdy gracz (od dwóch do czterech osób) będzie próbował zrealizować własną drogę do zwycięstwa, właściwą dla roli wylosowanej na początku rozgrywki. Cele graczy będą tajne i często przeciwstawne, przez co każda partia będzie miała pełny emocji i niepowtarzalny przebieg.
W swojej turze gracz zagrywa kartę, wykonuje zapisane na niej akcje (co może wywołać zagranie kolejnych kart), a następnie dobiera karty z talii, tak by znów mieć ich pięć na ręce. To samo robi następny gracz w swojej turze, itd.
Za pomocą zagrywanych kart gracze pokierują swoimi sługami, zajmą budynki, wywołają zamieszki, a nawet zbiorą haracze od innych graczy. Każda ich akcja będzie mogła wywołać reakcję przeciwników, a nawet wystąpienie zdarzenia losowego, które w miejscu tak nasyconym humorem i magią nie może mieć nudnych efektów
Gra toczy się tak długo, aż któryś gracz ogłosi, że wykonał swoje tajne warunki zwycięstwa; bądź gdy talia kart skończy się. Gracze będą chcieli utrzymać swoje role w tajemnicy, odkrywając za razem cele przeciwników – tak by przewidzieć ich plany i nie dać się wyprzedzić w walce o władzę nad bezwładnym Ankh-Morpork.
Teksty w Esensji
Gry – Recenzje      

Gry – Publicystyka      


Gry – Wieści      




Utwory powiązane
Gry (24)       [rozwiń]





Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

22 VIII 2011   18:38:51

Już mam nadzieję, że znajdę to pod choinką ^^

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.