EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Medium |
Tytuł oryginalny | Hereafter |
Dystrybutor | Warner Bros |
Data premiery | 10 czerwca 2011 |
Reżyseria | Clint Eastwood |
Zdjęcia | Tom Stern |
Scenariusz | Peter Morgan |
Obsada | Matt Damon, Bryce Dallas Howard, Jay Mohr, Cécile De France, Mylène Jampanoï |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 123 min |
Gatunek | thriller |
EAN | 7321909287990 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Medium z wyboru |
EKSTRAKT: | 20% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Medium |
Tytuł oryginalny | Hereafter |
Dystrybutor | Warner Bros |
Data premiery | 10 czerwca 2011 |
Reżyseria | Clint Eastwood |
Zdjęcia | Tom Stern |
Scenariusz | Peter Morgan |
Obsada | Matt Damon, Bryce Dallas Howard, Jay Mohr, Cécile De France, Mylène Jampanoï |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 123 min |
Gatunek | thriller |
EAN | 7321909287990 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
A gdyby tak przenieść młodzieżową dystopię w kosmos…? Tak oto powstał film „Voyagers”.
więcej »„Cudak” – drugi z trzech obrazów powstałych w ramach projektu „Kto ratuje jedno życie, ten ratuje cały świat” – wyreżyserowała Anna Kazejak. To jej pierwsze dzieło, które opowiada o wojennej przeszłości Polski. Jeśli ktoś obawiał się, że autorka specjalizująca się w filmach i serialach o współczesności nie poradzi sobie z tematyką Zagłady, może odetchnąć z ulgą!
więcej »Tak, takie filmy powinny powstawać. Tak, powinny pokazywać pełne spektrum zachowań Polaków w czasie drugiej wojny światowej i ich reakcji na Zagładę Żydów: od mniej lub bardziej świadomego bohaterstwa, poprzez „umywanie rąk”, aż po współpracę z okupantem. Tylko, na Boga!, niech one mają odpowiednią do wagi tematu wartość artystyczną. Nie jak w przypadku „Ciotki Hitlera” Michała Rogalskiego.
więcej »Dekoracje waść niszczysz!
— Jarosław Loretz
Ten człowiek jeszcze oddycha!
— Jarosław Loretz
Dama przed podróżą
— Jarosław Loretz
Dama w podróży
— Jarosław Loretz
Wymarzony kochanek
— Jarosław Loretz
Spaleni słońcem
— Jarosław Loretz
Dymek w lesie
— Jarosław Loretz
Beczka bezpieczeństwa
— Jarosław Loretz
Pomsta na ufokach
— Jarosław Loretz
Zupa jednak wyszła za słona
— Jarosław Loretz
Krótko o filmach: Bezpieczna przystań na pustyni
— Sebastian Chosiński
Pomysł na życie zawodowe po osiemdziesiątce
— Konrad Wągrowski
7. American Film Festival: Siedmiu wspaniałych
— Kamil Witek
7. American Film Festival: Znaczy kapitan
— Kamil Witek
To mógł być dobry film
— Konrad Wągrowski
SPF – Subiektywny Przegląd Filmów (16)
— Jakub Gałka
Mrzonki samotnika
— Ewa Drab
SPF – Subiektywny Przegląd Filmów (1)
— Jakub Gałka
Szukajcie, a znajdziecie?
— Piotr Czerkawski
Emocjonalny nokaut
— Konrad Wągrowski
Kryminalna zagadka Luizjany
— Krzysztof Czapiga
Strach ma wiele twarzy
— Krzysztof Czapiga
Bracie, gdzie (i kim) jesteś?
— Krzysztof Czapiga
Być jak Steven Spielberg
— Krzysztof Czapiga
Make radio, not war
— Krzysztof Czapiga
Z dala od polityki
— Krzysztof Czapiga
Siedź i patrz
— Krzysztof Czapiga
Między filmami
— Krzysztof Czapiga
Indiana Jones i… telewizja śniadaniowa
— Krzysztof Czapiga
Nowy stary Allen
— Krzysztof Czapiga
A który serwis jest w 100% miarodajny? IMDB też miewa spore byki. Z innych serwisów: na WP film jest jako sf, na Stopklatce jako przygodowy, w Onecie sf/akcja, na FDB przygodowy/thriller/sf/komedia, na Kinopoisku przygodowy/thriller, Wikipedia podpięła go pod comedy-drama/sf, na RottenTomatoes action & adventure/sf/comedy, na Filmjabber jest jako comedy/action, na Moviepilot sf/komedia/przygodowy... Praktycznie co serwis, to inna kwalifikacja. Widać film zwyczajnie sprawa problemy przy interpretacji.
Przy czym nie kwestionuję opinii, że przykład jest źle dobrany.