EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Moskwa nie wierzy łzom |
Tytuł oryginalny | Москва слёзам не верит |
Dystrybutor | Filmostrada |
Data premiery | 29 października 2018 |
Reżyseria | Władimir Mieńszow |
Zdjęcia | Igor Słabniewicz |
Scenariusz | Walentin Czernych |
Obsada | Wiera Alentowa, Aleksiej Batałow, Irina Murawiewa, Raisa Riazanowa, Oleg Tabakow |
Muzyka | Siergiej Nikitin, Jurij Wizbor |
Rok produkcji | 1980 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Cykl | Klasyka Kina Radzieckiego |
Czas trwania | 150 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Klasyka kina radzieckiego: Miłość i płacz, bez zgrzytania zębów |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Moskwa nie wierzy łzom |
Tytuł oryginalny | Москва слёзам не верит |
Dystrybutor | Filmostrada |
Data premiery | 29 października 2018 |
Reżyseria | Władimir Mieńszow |
Zdjęcia | Igor Słabniewicz |
Scenariusz | Walentin Czernych |
Obsada | Wiera Alentowa, Aleksiej Batałow, Irina Murawiewa, Raisa Riazanowa, Oleg Tabakow |
Muzyka | Siergiej Nikitin, Jurij Wizbor |
Rok produkcji | 1980 |
Kraj produkcji | ZSRR |
Cykl | Klasyka Kina Radzieckiego |
Czas trwania | 150 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
A gdyby tak przenieść młodzieżową dystopię w kosmos…? Tak oto powstał film „Voyagers”.
więcej »„Cudak” – drugi z trzech obrazów powstałych w ramach projektu „Kto ratuje jedno życie, ten ratuje cały świat” – wyreżyserowała Anna Kazejak. To jej pierwsze dzieło, które opowiada o wojennej przeszłości Polski. Jeśli ktoś obawiał się, że autorka specjalizująca się w filmach i serialach o współczesności nie poradzi sobie z tematyką Zagłady, może odetchnąć z ulgą!
więcej »Tak, takie filmy powinny powstawać. Tak, powinny pokazywać pełne spektrum zachowań Polaków w czasie drugiej wojny światowej i ich reakcji na Zagładę Żydów: od mniej lub bardziej świadomego bohaterstwa, poprzez „umywanie rąk”, aż po współpracę z okupantem. Tylko, na Boga!, niech one mają odpowiednią do wagi tematu wartość artystyczną. Nie jak w przypadku „Ciotki Hitlera” Michała Rogalskiego.
więcej »Pieczęć średniego zapieczętowania
— Jarosław Loretz
Dekoracje waść niszczysz!
— Jarosław Loretz
Ten człowiek jeszcze oddycha!
— Jarosław Loretz
Dama przed podróżą
— Jarosław Loretz
Dama w podróży
— Jarosław Loretz
Wymarzony kochanek
— Jarosław Loretz
Spaleni słońcem
— Jarosław Loretz
Dymek w lesie
— Jarosław Loretz
Beczka bezpieczeństwa
— Jarosław Loretz
Pomsta na ufokach
— Jarosław Loretz
Sentymentalna podróż w czasy Breżniewa
— Sebastian Chosiński
Basmacz zły i basmacz dobry
— Sebastian Chosiński
W starej twierdzy w Kokandzie
— Sebastian Chosiński
Na horyzoncie sztandar czerwony
— Sebastian Chosiński
Święta wojna przeciwko „czerwonym”
— Sebastian Chosiński
Różne strony barykady
— Sebastian Chosiński
Blask promienny wiedzie na bój
— Sebastian Chosiński
Tyrani boją się ciosu
— Sebastian Chosiński
Lud wyklęty dręczony głodem
— Sebastian Chosiński
„L’ordre règne à Turkestan”
— Sebastian Chosiński
O Polaku, który walczy za „czerwony” Turkiestan
— Sebastian Chosiński
Sentymentalna podróż w czasy Breżniewa
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Inżynier-bohater czy kat z Gestapo?
— Sebastian Chosiński
Głos z innego świata
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Dziurkacz w roli głównej
— Sebastian Chosiński
Duchy starego pałacu
— Sebastian Chosiński
Demony i halucynogenne grzybki
— Sebastian Chosiński
Seryjni…: „Zawsze starałem się nie zostawiać żadnych śladów”
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Ból fantomowy
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Co by stało się, gdyby…
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Ostatni kieliszek koniaku w życiu
— Sebastian Chosiński
Pieśni o zmartwychwstaniu
— Sebastian Chosiński
I nie zapominajmy o polskim akcencie - piwo Okocim w trakcie imprezki w plenerze...