Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 19 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Wykolejony (Derailed)

Mikael Håfström
‹Wykolejony›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułWykolejony
Tytuł oryginalnyDerailed
Dystrybutor Forum Film
Data premiery20 stycznia 2006
ReżyseriaMikael Håfström
ZdjęciaPeter Biziou
Scenariusz
ObsadaClive Owen, Jennifer Aniston, Vincent Cassel, Melissa George, RZA, Addison Timlin, Tom Conti, Xzibit, Giancarlo Esposito, David Morrissey, Rachel Blake, James Melody
MuzykaEd Shearmur
Rok produkcji2005
Kraj produkcjiUSA
Czas trwania107 min
WWW
Gatunekdramat, thriller
Zobacz w
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Wyszukaj / Kup
Opis dystrybutora
Dwójka specjalistów od reklamy zostaje brutalnie napadnięta przez policjanta, który gwałci kobietę i szantażuje mężczyznę zamieniając jego życie w koszmar.
Inne wydania

Utwory powiązane
Filmy      





Tetrycy o filmie [3.67]

PD – Piotr Dobry [5]
Nieoficjalny remake „Fatalnego zauroczenia”. Owen i Aniston grają parę przypadkowych kochanków. Poznali się w pociągu (on nie miał forsy, ona kupiła mu bilet), zaiskrzyło i już chwilę potem baraszkowali w hotelowym łożu. Tam nakrył ich bardzo zły Vicent Cassel (aktorski atut filmu), obił Clive’a, zgwałcił Jennifer, a po niedługim czasie zaczął szantażować, że jak nie sypną groszem, to o schadzce dowiedzą się ich rodziny. Ot i cała fabuła. Klisze, niewiarygodne zbiegi okoliczności, niedorzeczne zakończenie, a przede wszystkim źle obsadzone główne role. No bo Owen jako fajtłapowaty worek treningowy Cassela?! Aniston jako femme fatale?! I że niby jeszcze jest sens ryzykować dla tej anemicznej, bezpłciowej kobieciny, mając w domu takie cudo jak Melissa George?! Ale obejrzeć absolutnie można. Choćby właśnie dla wzorcowego przykładu partactwa castingowców.

KŚ – Kamil M. Śmiałkowski [2]
Bieda. Straszna bieda. Jeszcze lepszy niż w slasherach z lat siedemdziesiątych dowód na bigoterię Hollywood. Fabuła nudna, smutna i biedna. Scenarzysta mówi, że nawiązuje do Alfreda, ale od tamtego rodzaju kręcenia minęło już kilka dekad. Nieoczekiwane zwroty akcji zamiast zachwycać tylko pogrążają całą fabułe w kolejnych warstwach banału. Dodatkowy punkcik za niezamierzony komizm sceny w której Cassell bije do nieprzytomności Owena.

KW – Konrad Wągrowski [4]
Dobrze zapowiadający się, ale schrzaniony w realizacji thriller. Dobrze zapowiadający się - bo sam pomysł zaskakującego zwrotu akcji jest naprawdę niezły, bo niektóre sceny potrafią zrobić wrażenie. Schrzaniony - bo finałowa przemiana Clive'a Owena i w ogóle ostatnia scena bardzo niewiarygodna i wpadająca w śmieszność, bo problemem Jennifer Aniston nie jest to, że nie potrafii być femme fatale, ale to, że gra rolę niezwykle seksownej uwodzicielki, a do tego trzeba zatrudniać Scarlett Johansson albo Angelinę Jolie, a nie mdłą gwiazdkę "Przyjaciół".

Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.