WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | The Social Network |
Dystrybutor | UIP |
Data premiery | 15 października 2010 |
Reżyseria | David Fincher |
Zdjęcia | Jeff Cronenweth |
Scenariusz | Aaron Sorkin |
Obsada | Jesse Eisenberg, Andrew Garfield, Rooney Mara, Brenda Song, Rashida Jones, Justin Timberlake, Joseph Mazzello, Malese Jow, Max Minghella, Caleb Landry Jones, John Getz, Mike Ahuja |
Muzyka | Trent Reznor, Atticus Ross |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 120 min |
Gatunek | obyczajowy |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Filmowy rok 2010: Social Network, czyli trzymanie widza w napięciu samym tekstemDavid Fincher miał ponoć ekranizować Facebooka, a wyszedł mu jeden z najważniejszych filmów ostatnich lat, trzymający w napięciu samym dialogiem, dramat niemal szekspirowski. I to bez psychopatów, Obcych i wyimaginowanych kumpli-anarchistów. Rozmowa o „The Social Network” inauguruje nasz cykl dyskusji podsumowujących filmowy rok 2010.
Piotr Dobry, Karol Kućmierz, Patrycja Rojek, Konrad WągrowskiFilmowy rok 2010: Social Network, czyli trzymanie widza w napięciu samym tekstemDavid Fincher miał ponoć ekranizować Facebooka, a wyszedł mu jeden z najważniejszych filmów ostatnich lat, trzymający w napięciu samym dialogiem, dramat niemal szekspirowski. I to bez psychopatów, Obcych i wyimaginowanych kumpli-anarchistów. Rozmowa o „The Social Network” inauguruje nasz cykl dyskusji podsumowujących filmowy rok 2010. W tym roku wyjątkowo podsumowujemy rok nie jedną dyskusją, ale całym ich zestawem. Codziennie, w krótkich rozmowach omówimy najważniejsze naszym zdaniem filmowe wydarzenia minionego roku, by zakończyć ten zbiór tradycyjną dyskusją roczną. W naszych dyskusjach pomijamy „Incepcję”, o której dogłębnie rozmawialiśmy niedługo po premierze. David Fincher |
WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | The Social Network |
Dystrybutor | UIP |
Data premiery | 15 października 2010 |
Reżyseria | David Fincher |
Zdjęcia | Jeff Cronenweth |
Scenariusz | Aaron Sorkin |
Obsada | Jesse Eisenberg, Andrew Garfield, Rooney Mara, Brenda Song, Rashida Jones, Justin Timberlake, Joseph Mazzello, Malese Jow, Max Minghella, Caleb Landry Jones, John Getz, Mike Ahuja |
Muzyka | Trent Reznor, Atticus Ross |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 120 min |
Gatunek | obyczajowy |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Dziesięć miesięcy po „Końcu gry” Hans Kloss powrócił do Teatru Sensacji. Od października 1966 roku rozpoczęto (comiesięczną) emisję pięciu kolejnych odcinków „Stawki większej niż życie”. Na pierwszy ogień poszedł – ponownie wyreżyserowany przez Andrzeja Konica – „Czarny wilk von Hubertus”, czyli opowieść o tym jak J-23 stara się zlikwidować działający w okolicach Elbląga oddział Werwolfu.
więcej »Wyroby rodzimych browarów trafiają na półki również zagranicznych marketów, ale nie jest wcale tak prosto się o tym przekonać.
więcej »Wielbiciele Hansa Klossa mogli w czwartkowy wieczór 16 grudnia 1965 roku poczuć wielki smutek. W ramach Teatru Sensacji wyemitowano bowiem „Koniec gry”, spektakl zapowiadany jako ostatni odcinek „Stawki większej niż życie”. Jak się niespełna rok później okazało, wcale tak nie było. J-23 powrócił na „mały ekran”. Mimo że jego pierwsze rozstanie z widzami nie należało do szczególnie spektakularnych.
więcej »Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Z wątrobą na dłoni
— Jarosław Loretz
Panika na planie
— Jarosław Loretz
Jak nie gryzoń, to może jaszczurka?
— Jarosław Loretz
100 najlepszych filmów XXI wieku
— Esensja
Król jest nagi. Rzecz o kinie Davida Finchera
— Łukasz Gręda
Filmowy rok 2010: Porażki i sukcesy 2010
— Piotr Dobry, Ewa Drab, Karol Kućmierz, Konrad Wągrowski, Kamil Witek, Artur Zaborski
„The Social Network” najlepszym filmem roku według Stopklatki i Esensji
— Esensja
„The Social Network” w minionym kwartale najlepszy
— Esensja
Baby, You’re a Rich Man!
— Karol Kućmierz
Do kina marsz: Październik 2010
— Esensja
Porażki i sukcesy 2010
— Piotr Dobry, Ewa Drab, Karol Kućmierz, Konrad Wągrowski, Kamil Witek, Artur Zaborski
Poważny człowiek, czyli świat to dość ponure, choć pełne czarnego humoru miejsce
— Marta Karpińska, Karol Kućmierz, Marcin T.P. Łuczyński, Konrad Wągrowski
Autor widmo, czyli motywy, lęki i fobie Romana Polańskiego
— Ewa Drab, Konrad Wągrowski, Artur Zaborski
Kick-Ass, czyli porno dla geeków
— Piotr Dobry, Karol Kućmierz, Konrad Wągrowski
Toy Story 3, czyli chlipanie na pixarowskich filmach
— Ewa Drab, Michał Kubalski, Konrad Wągrowski, Kamil Witek, Artur Zaborski
Fantastyczny Pan Lis, czyli prastara magia kukiełek z futerkiem
— Piotr Dobry, Karol Kućmierz, Konrad Wągrowski
Transatlantyk 2015: Dzień 4
— Sebastian Chosiński
Esensja ogląda: Kwiecień 2015 (1)
— Piotr Dobry, Alicja Kuciel, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski
Gorzkie gody
— Jarosław Robak
Z patelni w ogień
— Mateusz Kowalski
SPF – Subiektywny Przegląd Filmów (2)
— Jakub Gałka
Pod prąd rzeki czasu
— Konrad Wągrowski
Być jak Sherlock Holmes
— Urszula Lipińska
Thriller klasyczny
— Konrad Wągrowski
Kosmiczny redaktor
— Konrad Wągrowski
Po komiks marsz: Maj 2023
— Sebastian Chosiński, Paweł Ciołkiewicz, Piotr ‘Pi’ Gołębiewski, Marcin Knyszyński, Marcin Osuch, Konrad Wągrowski
Statek szalony
— Konrad Wągrowski
Kobieta na szczycie
— Konrad Wągrowski
Przygody Galów za Wielkim Murem
— Konrad Wągrowski
Potwór i cudowna istota
— Konrad Wągrowski
Migające światła
— Konrad Wągrowski
Śladami Hitchcocka
— Konrad Wągrowski
Miliony sześć stóp pod ziemią
— Konrad Wągrowski
Tak bardzo chciałbym (po)zostać kumplem twym
— Konrad Wągrowski
Panie KW: Pisze sie "loser" a nie "looser" ;)