EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Signs (Original Score) |
Wykonawca / Kompozytor | James Newton Howard |
Data wydania | 2002 |
Wydawca | Warner |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 45:34 |
Gatunek | filmowa |
EAN | 094635975321 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Main Titles | 01:45 |
2) First Crop Circles | 03:17 |
3) Roof Intruder | 02:19 |
4) Brazilian Video | 02:00 |
5) In The Cornfield | 05:40 |
6) Baby Monitor | 01:12 |
7) Recruiting Office | 02:07 |
8) Throwing A Stone | 05:35 |
9) Boarding Up The House | 03:05 |
10) Into The Basement | 05:19 |
11) Asthma Attack | 03:57 |
12) The Hand Of Fate - Part I | 05:34 |
13) The Hand Of Fate - Part II | 03:37 |
Płytoteka kinomana: Oszczędnie do znudzeniaŚcieżka dźwiękowa do „Znaków” świetnie nadaje się na ilustrację typowego problemu z muzyką filmową. W kinie soundtrack Jamesa Newtona Howarda bardzo dobrze buduje atmosferę i ostrożnie manipuluje widzem, natomiast bez filmowego obrazu daje się przesłuchać ze dwa, trzy razy i zaczyna nużyć. Ale mimo wszystko kryje kilka smaczków, jeśli tylko odpowiednio przyłożyć ucho.
Michał ChacińskiPłytoteka kinomana: Oszczędnie do znudzeniaŚcieżka dźwiękowa do „Znaków” świetnie nadaje się na ilustrację typowego problemu z muzyką filmową. W kinie soundtrack Jamesa Newtona Howarda bardzo dobrze buduje atmosferę i ostrożnie manipuluje widzem, natomiast bez filmowego obrazu daje się przesłuchać ze dwa, trzy razy i zaczyna nużyć. Ale mimo wszystko kryje kilka smaczków, jeśli tylko odpowiednio przyłożyć ucho. James Newton Howard |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Signs (Original Score) |
Wykonawca / Kompozytor | James Newton Howard |
Data wydania | 2002 |
Wydawca | Warner |
Nośnik | CD |
Czas trwania | 45:34 |
Gatunek | filmowa |
EAN | 094635975321 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Utwory | |
CD1 | |
1) Main Titles | 01:45 |
2) First Crop Circles | 03:17 |
3) Roof Intruder | 02:19 |
4) Brazilian Video | 02:00 |
5) In The Cornfield | 05:40 |
6) Baby Monitor | 01:12 |
7) Recruiting Office | 02:07 |
8) Throwing A Stone | 05:35 |
9) Boarding Up The House | 03:05 |
10) Into The Basement | 05:19 |
11) Asthma Attack | 03:57 |
12) The Hand Of Fate - Part I | 05:34 |
13) The Hand Of Fate - Part II | 03:37 |
Domino – jak wielu uważa – to takie mniej poważne szachy. Ale na pewno nie w trzynastym (czwartym drugiej serii) odcinku teatralnej „Stawki większej niż życie”. tu „Partia domina” to nadzwyczaj ryzykowna gra, która może kosztować życie wielu ludzi. O to, by tak się nie stało i śmierć poniósł jedynie ten, który na to ewidentnie zasługuje, stara się agent J-23. Nie do końca mu to wychodzi.
więcej »Co zrobić, gdy słyszało się o egipskich hieroglifach, ale właśnie wyłączyli prąd i Internetu nie ma, a z książek jest tylko poradnik o zarabianiu pieniędzy na kręceniu filmów, i nie za bardzo wiadomo, co to te hieroglify? No cóż – właśnie to, co widać na obrazku.
więcej »Barbara Borys-Damięcka pracowała w sumie przy jedenastu teatralnych przedstawieniach „Stawki większej niż życie”, ale wyreżyserować było jej dane tylko jedno, za to z tych najciekawszych. Akcja „Człowieka, który stracił pamięć” rozgrywa się latem 1945 roku na Opolszczyźnie i kręci się wokół polowania polskiego wywiadu na podszywającego się pod Polaka nazistowskiego dywersanta.
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Druga młodość
— Adam Krompiewski
Duże oczekiwania
— Adam Krompiewski
Przyspieszony kurs amerykańskiej muzyki rozrywkowej
— Adam Krompiewski
W normie
— Michał Chaciński
Dźwięki z wysokiej wieży
— Michał Chaciński
Dawno miniony świat
— Adam Krompiewski
He’ll save ev’ry one of us
— Adam Krompiewski
Wydarzenie bez precedensu
— Adam Krompiewski
Jedno z większych zaskoczeń
— Adam Krompiewski
Patrz na życie z humorem
— Adam Krompiewski
Co nam w kinie gra: 2001: Odyseja kosmiczna
— Konrad Wągrowski, Michał Chaciński
Tydzień z Wesem Andersonem: Tragikomedie dla dziwaków, czyli „Genialny klan”
— Michał Chaciński
Tydzień z Wesem Andersonem: Danie dla smakoszy, czyli „Rushmore”
— Michał Chaciński, Konrad Wągrowski
„Ten film był dnem dna”, czyli historia ekranizacji prozy Stanisława Lema
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Krystian Fred, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski
Great Scott!
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Alicja Kuciel, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Władca Pierś Ceni, czyli edycja specjalna alternatywnych ekranizacji
— Michał Chaciński
Z Archiwum X: Spisek, mumbo-jumbo i potwory tygodnia
— Urszula Baluta, Michał Chaciński, Jakub Gałka, Anna Kańtoch, Michał Kubalski, Konrad Wągrowski
Porażki i sukcesy A.D. 2007
— Michał Chaciński, Piotr Dobry, Ewa Drab, Urszula Lipińska, Łukasz Twaróg, Kamil Witek, Konrad Wągrowski
Klasyka pod lupę: Biegnij, Blady, biegnij czyli legenda Blade Runnera
— Michał Chaciński, Konrad Wągrowski
Strach siedzi w nas, czyli kino grozy pod lupą (2)
— Michał Chaciński, Sebastian Chosiński, Piotr Dobry, Michał Kubalski, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski