Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 20 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup

Do kina marsz: Sierpień 2018

Esensja.pl
Esensja.pl
Sierpień w kinach to m.in. kolejny Marvel, czekający od 30 lat na realizację „Don Kichot” i dwa ścierające się ze sobą dywizjony 303…

Esensja

Do kina marsz: Sierpień 2018

Sierpień w kinach to m.in. kolejny Marvel, czekający od 30 lat na realizację „Don Kichot” i dwa ścierające się ze sobą dywizjony 303…
Marsz do kina
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Ant-Man i Osa
(2018, reż. Peyton Reed)
Rozdział ósmy trzeciej fazy Marvel Cinematic Universe, czyli powrót Człowieka-Mrówki, któremu w drugim samodzielnym filmie towarzyszy Kate z „Lost” czyli Evangeline Lilly w roli Osy. Krótko mówiąc – po dosyć mrocznej „Infinity War” powrót do bardziej komediowego filmowego Marvela.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Czlowiek, który zabil Don Kichota
(2018, reż. Terry Gilliam)
Legendarny projekt Terry’ego Gilliama, o którego NIENAKRĘCENIU krążyły legendy i stworzono nawet ciekawy film dokumentalny („Lost in La Mancha”, 2002). Pracę nad „Człowiekiem, który zabił Don Kichota” Gilliam zaczął jeszcze w 1989 roku, ale po drodze pojawiały się kolejne plagi – powódź zniszczyła sprzęt, choroby aktorów, problemy finansowe… Produkcja została więc zarzucona, ale po latach Gilliam powrócił do tematu i w efekcie w 2018 obraz, w zupełnie innej oczywiście obsadzie, ujrzał światło dzienne. Czy było warto, przekonamy się w sierpniu.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Mission: Impossible - Fallout
(2018, reż. Christopher McQuarrie)
To już szósta edycja „Mission Impossible”, wciąż z Tomem Cruisem, który się starzeje, który niby się opatrzył, a w tym cyklu wciąż się sprawdza! Na planie ponownie towarzyszy mu Simon Pegg i Rebecca Ferguson, co jest oczywiście kolejną dobrą wiadomością. Poprzednia część była zaskakująco dobra, ale ta jest podobno jeszcze lepsza – oceny krytyków i reakcje widzów są entuzjastyczne! Nie możemy się doczekać.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
303. Bitwa o Anglię
(2018, reż. David Blair)
Sytuacja dość niesamowita – w ciągu dwóch tygodni do kina wchodzą dwa bliźniaczo wyglądające filmy o dywizjonie 303. Jeden bardziej angielski, z Marcinem Dorocińskim i synem Mela Gibsona w obsadzie, drugi bardziej polski z Maciejem Zakościelnym i Piotrem Adamczykiem. Odróżnienie przy kasach biletowych będzie nietrywialne, dystrybutor jednego z nich apeluje, by nie pomylić filmów, my delikatnie złośliwie dajemy taką samą notkę dla obu produkcji. Zwiastuny nie rzucają nie ziemię, ale nie zapeszamy.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Krzysiu, gdzie jesteś?
(2018, reż. Marc Forster)
Kolejny powrót do Stumilowego Lasu. Tym razem Krzyś (Ewan McGregor) stał się już dorosły, zapominając o przyjaciołach z dzieciństwa – ale oczywiście oni nie zapomnieli o nim. Wbrew pozorom, film nie ma nic wspólnego z prawdziwym Christopherem Robinem (nie mylić z zeszłorocznym „Żegnaj Christopher Robin”), to raczej baśniowy sequel do opowieści Alana Alexandra Milne’a. Czy jednak Kubuś Puchatek w nowej roli zachowa swój urok?
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Loveling
(2018, reż. Gustavo Pizzi)
Słodko-gorzka opowieść o kilku tygodniach z życia niemajętnej brazylijskiej rodziny. Szesnastoletni syn gra w piłkę ręczną i dostaje propozycję kariery zawodowej w Niemczech, co oczywiście będzie musiało zaowocować emigracją, ojciec snuje kolejne plany na podniesienie poziomu życia rodziny, matka próbuje nad wszystkim zapanować, jednocześnie zmagając się koniecznością rozstania z synem i małżeńskimi problemami siostry. Nostalgiczno-realistyczne, bardzo dobrze zagrane, wiarygodne kino społeczne. Polecamy.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Dywizjon 303
(2018, reż. Denis Delić)
Sytuacja dość niesamowita – w ciągu dwóch tygodni do kina wchodzą dwa bliźniaczo wyglądające filmy o dywizjonie 303. Jeden bardziej angielski, z Marcinem Dorocińskim i synem Mela Gibsona w obsadzie, drugi bardziej polski z Maciejem Zakościelnym i Piotrem Adamczykiem. Odróżnienie przy kasach biletowych będzie nietrywialne, dystrybutor jednego z nich apeluje, by nie pomylić filmów, my delikatnie złośliwie dajemy taką samą notkę dla obu produkcji. Zwiastuny nie rzucają nie ziemię, ale nie zapeszamy.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Rozpruci na śmierć
(2018, reż. Brian Henson)
„Muppet Show” dla dorosłych. A z pewnością zdecydowanie „Muppet Show” nie dla dzieci. W świecie zamieszkanym, jak w uniwersach Muppetów i „Ulicy Sezamkowej” jednocześnie przez ludzi i kukiełki dochodzi do serii morderstw (na kukiełkach) i rozpoczyna się śledztwo. Będzie przemoc, rozerwana ciała (szmaciane), narkotyki i seks. Za kamerą syn Jima Hensona, Brian, w obsadzie Melissa McCarthy. Sami jesteśmy ciekawi, co z tego wszystkiego wyjdzie.
Marsz do kina… domowego – powtórki
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Wyspa Psów
(2018, reż. Wes Anderson)
Jeśli przegapiliście najnowsze dzieło Wesa Andersona, powrót po „Fantastycznym panu Lisie” do formuły animacji kukiełkowej, jest szansa, by nadrobić to na małym ekranie.
koniec
31 lipca 2018

Komentarze

31 VII 2018   17:58:49

Podejrzewam, że niemal każda premiera w tym miesiącu będzie lepsza niż oba filmy o dywizjonie 303. :) A już na pewno świetnie oceniane nowe Mission: Impossible, o którym ewidentnie zapomnieliście :)

01 VIII 2018   15:33:39

Z tym "Mission Impossible" to jest jakaś nasza mega wtopa, spowodowana chyba upałem. Uzupełniliśmy, z tego co wiemy - naprawdę warto.

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

„Kobra” i inne zbrodnie: J-23 na tropie A-4
Sebastian Chosiński

16 IV 2024

Domino – jak wielu uważa – to takie mniej poważne szachy. Ale na pewno nie w trzynastym (czwartym drugiej serii) odcinku teatralnej „Stawki większej niż życie”. tu „Partia domina” to nadzwyczaj ryzykowna gra, która może kosztować życie wielu ludzi. O to, by tak się nie stało i śmierć poniósł jedynie ten, który na to ewidentnie zasługuje, stara się agent J-23. Nie do końca mu to wychodzi.

więcej »

Z filmu wyjęte: Bo biblioteka była zamknięta
Jarosław Loretz

15 IV 2024

Co zrobić, gdy słyszało się o egipskich hieroglifach, ale właśnie wyłączyli prąd i Internetu nie ma, a z książek jest tylko poradnik o zarabianiu pieniędzy na kręceniu filmów, i nie za bardzo wiadomo, co to te hieroglify? No cóż – właśnie to, co widać na obrazku.

więcej »

„Kobra” i inne zbrodnie: Gdzie są naziści z tamtych lat?
Sebastian Chosiński

9 IV 2024

Barbara Borys-Damięcka pracowała w sumie przy jedenastu teatralnych przedstawieniach „Stawki większej niż życie”, ale wyreżyserować było jej dane tylko jedno, za to z tych najciekawszych. Akcja „Człowieka, który stracił pamięć” rozgrywa się latem 1945 roku na Opolszczyźnie i kręci się wokół polowania polskiego wywiadu na podszywającego się pod Polaka nazistowskiego dywersanta.

więcej »

Polecamy

Bo biblioteka była zamknięta

Z filmu wyjęte:

Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz

Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz

Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz

Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz

Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz

Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz

Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz

Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz

Zemsty szpon
— Jarosław Loretz

Taśmowa robota
— Jarosław Loretz

Zobacz też

Inne recenzje

Dobrze, że piloci przykładali się bardziej
— Sebastian Chosiński

Tak niewielu… tak wiele…
— Sebastian Chosiński

50 najlepszych filmów 2018 roku
— Esensja

Do kina marsz: Grudzień 2018
— Esensja

Nie przegap: Sierpień 2018
— Esensja

Krótko o filmach: Mission: Impossible - Fallout
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Wiatraki pokonane!
— Kamil Witek

Krótko o filmach: Ant-Man i Osa
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Do kina marsz: Kwiecień 2018
— Esensja

Z tego cyklu

Marzec 2020
— Esensja

Luty 2020
— Esensja

Styczeń 2020
— Esensja

Grudzień 2019
— Esensja

Listopad 2019
— Esensja

Październik 2019
— Esensja

Wrzesień 2019
— Esensja

Sierpień 2019
— Esensja

Lipiec 2019
— Esensja

Maj 2019
— Esensja

Tegoż twórcy

Pościg z drągiem za pociągiem
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Krótko o filmach: Spotkanie na pustkowiu
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Dobrze, że piloci przykładali się bardziej
— Sebastian Chosiński

Tak niewielu… tak wiele…
— Sebastian Chosiński

Zabili go, uciekł i skopał im tyłki
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Esensja ogląda: Sierpień 2015 (1)
— Jarosław Loretz, Jarosław Robak, Agnieszka ‘Achika’ Szady

Szarża mrówczej kawalerii
— Agnieszka ‘Achika’ Szady

Esensja ogląda: Sierpień 2014 (1)
— Karolina Ćwiek-Rogalska, Jarosław Robak

Wspomnienie miłości, czyli „Grand Budapest Hotel”
— Karolina Rochnowska

Esensja ogląda: Kwiecień 2014 (2)
— Sebastian Chosiński, Miłosz Cybowski, Jarosław Loretz, Agnieszka Szady

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.