EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Hustle & Flow |
Reżyseria | Craig Brewer |
Zdjęcia | Amy Vincent |
Scenariusz | Craig Brewer |
Obsada | Terrence Howard, Anthony Anderson, Taryn Manning, Taraji P. Henson, DJ Qualls, Paula Jai Parker, Elise Neal, Isaac Hayes, Ludacris, Al Kapone |
Muzyka | Scott Bomar |
Rok produkcji | 2005 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 116 min |
WWW | Strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Halo, chciałbym nawiązać dialog: Hustle & FlowPiotr Dobry, Bartosz Sztybor Czy rzeczywiście życie alfonsa jest na tyle ciężkie, by było godne dramatycznej fabuły? Czy filmowy bohater musi przestrzegać pewnych zasad, by jego los był godzien zainteresowania? W dzisiejszym odcinku: „Hustle & Flow”. Piotr Dobry ocenił film na 50%, a Bartosz Sztybor zupełnie odwrotnie: na 90%.
Piotr Dobry, Bartosz SztyborHalo, chciałbym nawiązać dialog: Hustle & FlowCzy rzeczywiście życie alfonsa jest na tyle ciężkie, by było godne dramatycznej fabuły? Czy filmowy bohater musi przestrzegać pewnych zasad, by jego los był godzien zainteresowania? W dzisiejszym odcinku: „Hustle & Flow”. Piotr Dobry ocenił film na 50%, a Bartosz Sztybor zupełnie odwrotnie: na 90%. Craig Brewer |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Hustle & Flow |
Reżyseria | Craig Brewer |
Zdjęcia | Amy Vincent |
Scenariusz | Craig Brewer |
Obsada | Terrence Howard, Anthony Anderson, Taryn Manning, Taraji P. Henson, DJ Qualls, Paula Jai Parker, Elise Neal, Isaac Hayes, Ludacris, Al Kapone |
Muzyka | Scott Bomar |
Rok produkcji | 2005 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 116 min |
WWW | Strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Panie Bastard, widziałem "BSM" i nie bardzo mi podeszło. Poza tym nie bardzo pamiętam, w którym momencie "H&F" alfons przestaje pomiatać dziewczynami, może mi Pan to przypomnieć?
owszem :)
zmiana stosunku do Shug - powrót i pocałunek. Pierwszy raz okazuje jej wtedy uczucie. Nola - rozmowa po akcji z mikrofonem. próbuje ją oszukać, ona prosi go żeby tego nie robił. Zaczyna czuć, że to dzięki nim w ogóle udaje mu się zrealizować marzenia z dzieciństwa.
Ten proces przebiega powoli, nie gwałtownie. Ale przebiega. Zbyt gwałtowny byłby niewiarygodny.
pozdrawiam serdecznie. lubię czytać pana felietony i recenzje, choć nie zawsze się z nimi zgadzam. tak trzymać :)
Gdy w lutym 1967 roku Teatr Sensacji wyemitował „Cichą przystań” – ostatni odcinek „Stawki większej niż życie” – widzowie mieli prawo poczuć się osieroceni przez Hansa Klossa. Bohater, który towarzyszył im od dwóch lat, miał zniknąć z ekranów. Na szczęście nie na długo. Telewizja Polska miała już bowiem w planach powstanie serialu, na którego premierę trzeba było jednak poczekać do października 1968 roku.
więcej »Tak to jest, jak w najbliższej okolicy planu zdjęciowego nie ma najmarniejszej nawet knajpki.
więcej »Domino – jak wielu uważa – to takie mniej poważne szachy. Ale na pewno nie w trzynastym (czwartym drugiej serii) odcinku teatralnej „Stawki większej niż życie”. tu „Partia domina” to nadzwyczaj ryzykowna gra, która może kosztować życie wielu ludzi. O to, by tak się nie stało i śmierć poniósł jedynie ten, który na to ewidentnie zasługuje, stara się agent J-23. Nie do końca mu to wychodzi.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Wszystko zostaje w rodzinie
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Kobieta w błękitnej wodzie
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
16 przecznic
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Skok przez płot
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Kult
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Kumple na zabój
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Omen
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Tsotsi
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Sky High
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Wszystko gra
— Piotr Dobry, Bartosz Sztybor
Dobry i Niebrzydki: Zemsta Dragów, czyli bokserska nostalgia
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski
Polska nie musi wstawać z kolan, za to może wstać z kanapy
— Piotr Dobry
Dobry i Niebrzydki: Norwegia już nigdy nie będzie taka jak przedtem
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski
Dobry i Niebrzydki: Duchy, diabły, wilkołaki i steampunkowe mechaniczne skrzaty
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski
Człowiek z rozgoryczenia
— Piotr Dobry
Oscary 2018: Ranking filmów oscarowych
— Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Jarosław Robak, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Esensja ogląda: Marzec 2018 (1)
— Piotr Dobry, Marcin Mroziuk, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Oscary 2018: Esensja przyznaje Oscary
— Piotr Dobry, Jarosław Robak, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Oscary 2018: Najlepsze filmy
— Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Jarosław Robak, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Oscary 2018: Najlepsi aktorzy
— Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski
Panie Dobry, chyba nie ten film oglądaliśmy :). Oczywiście, Djay traktuje źle kobiety, bo tak został nauczony na ulicy. Uważa, że Nola nadaje się tylko do bycia dziwką, przez większość filmu taki jest. Ale potem zaczyna widzieć, że inni też mają marzenia, że też są ludźmi. Okazuje uczucie Shug, którą wcześniej również pomiatał. On się zmienił, ale sukces odnosi nie dlatego, ale z takiego samego powodu jak wielu raperów przed nim - choćby 50cent czy 2pac - przestępstwo.
Owszem, film jest podobny do 8 mili, bo tu też gość wie, że ma tylko jedną szansę i wszystko temu podporządkowuje. Ale jak to jest opowiedziane ! To, że Djay nie wzbudza naszej sympatii, to tylko dobrze, bo razem z nim przechodzimy tę przemianę.
Taki film można by pewnie nakręcić i u nas, o naszych blokowych gangsterach, choć pewnie byłoby to bardziej przaśne.
To, co najbardziej urzekło mnie w tym filmie, to proces twórczy i oddanie muzyce. Naprawdę rzadko można to zobaczyć pokazane w taki ciekawy sposób.
Na koniec dodam, że reżyser nie jest czarnoskóry, więc nie jest przedstawicielem tej kultury. Widzimy ją oczyma białego faceta z południa. Podobnie jak w Black Snake Moan - nie chodzi tam o czarnoskórych i nie jest to trójkąt miłosny. Polecam obejrzeć, bo to bardzo dobre, poruszające kino.