EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Pomyłka, proszę się wyłączyć! |
Data premiery | 6 czerwca 1966 |
Reżyseria | Jerzy Gruza |
Zdjęcia | Tadeusz Jeżak, Michał Szymański, Janusz Rudnicki |
Scenariusz | Mira Michałowska |
Obsada | Aleksandra Śląska, Tadeusz Pluciński, Hugo Krzyski, Kazimierz Meres, Mirosława Dubrawska, Joanna Jedlewska, Alicja Raciszówna, Irena Szczurowska, Anna Jaraczówna, Juliusz Roland, Zdzisław Salaburski, Edward Wichura, Tomasz Miłkowski |
Muzyka | Stefan Zawarski |
Rok produkcji | 1964 |
Kraj produkcji | Polska |
Cykl | Teatr Sensacji „Kobra” |
Czas trwania | 41 min |
Gatunek | kryminał, psychologiczny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
„Kobra” i inne zbrodnie: Najniebezpieczniej jest we własnym łóżkuJerzego Gruzę kojarzymy przede wszystkim jako reżysera kultowych komedii telewizyjnych i kinowych z lat 60. i 70. ubiegłego wieku. Należy jednak pamiętać, że był on również wziętym twórcą spektakli telewizyjnych, które nie zawsze miały na celu rozśmieszanie widza. Oparta na tekście Lucille Fletcher „Pomyłka, proszę się wyłączyć!” mogła go – dla odmiany – mocno wystraszyć.
Sebastian Chosiński„Kobra” i inne zbrodnie: Najniebezpieczniej jest we własnym łóżkuJerzego Gruzę kojarzymy przede wszystkim jako reżysera kultowych komedii telewizyjnych i kinowych z lat 60. i 70. ubiegłego wieku. Należy jednak pamiętać, że był on również wziętym twórcą spektakli telewizyjnych, które nie zawsze miały na celu rozśmieszanie widza. Oparta na tekście Lucille Fletcher „Pomyłka, proszę się wyłączyć!” mogła go – dla odmiany – mocno wystraszyć. Jerzy Gruza |
EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Pomyłka, proszę się wyłączyć! |
Data premiery | 6 czerwca 1966 |
Reżyseria | Jerzy Gruza |
Zdjęcia | Tadeusz Jeżak, Michał Szymański, Janusz Rudnicki |
Scenariusz | Mira Michałowska |
Obsada | Aleksandra Śląska, Tadeusz Pluciński, Hugo Krzyski, Kazimierz Meres, Mirosława Dubrawska, Joanna Jedlewska, Alicja Raciszówna, Irena Szczurowska, Anna Jaraczówna, Juliusz Roland, Zdzisław Salaburski, Edward Wichura, Tomasz Miłkowski |
Muzyka | Stefan Zawarski |
Rok produkcji | 1964 |
Kraj produkcji | Polska |
Cykl | Teatr Sensacji „Kobra” |
Czas trwania | 41 min |
Gatunek | kryminał, psychologiczny |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Dziesięć miesięcy po „Końcu gry” Hans Kloss powrócił do Teatru Sensacji. Od października 1966 roku rozpoczęto (comiesięczną) emisję pięciu kolejnych odcinków „Stawki większej niż życie”. Na pierwszy ogień poszedł – ponownie wyreżyserowany przez Andrzeja Konica – „Czarny wilk von Hubertus”, czyli opowieść o tym jak J-23 stara się zlikwidować działający w okolicach Elbląga oddział Werwolfu.
więcej »Wyroby rodzimych browarów trafiają na półki również zagranicznych marketów, ale nie jest wcale tak prosto się o tym przekonać.
więcej »Wielbiciele Hansa Klossa mogli w czwartkowy wieczór 16 grudnia 1965 roku poczuć wielki smutek. W ramach Teatru Sensacji wyemitowano bowiem „Koniec gry”, spektakl zapowiadany jako ostatni odcinek „Stawki większej niż życie”. Jak się niespełna rok później okazało, wcale tak nie było. J-23 powrócił na „mały ekran”. Mimo że jego pierwsze rozstanie z widzami nie należało do szczególnie spektakularnych.
więcej »Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Z wątrobą na dłoni
— Jarosław Loretz
Panika na planie
— Jarosław Loretz
Jak nie gryzoń, to może jaszczurka?
— Jarosław Loretz
Hans Kloss w Werwolfie
— Sebastian Chosiński
Ten Brunner, ach! ten Brunner…
— Sebastian Chosiński
Gdy maniak bierze się za Wunderwaffe…
— Sebastian Chosiński
Idzie wiosna od wschodu…
— Sebastian Chosiński
Lepiej być Królem czy Krollem?
— Sebastian Chosiński
„Zdradziła III Rzeszę!”
— Sebastian Chosiński
Nie ma „zająca” i nie ma „wilka”
— Sebastian Chosiński
Niedoszły inżynier Kloss
— Sebastian Chosiński
Na tropie planów inżyniera Latoszka
— Sebastian Chosiński
Narodziny legendy
— Sebastian Chosiński
W kosmosie też znają jazz i hip hop
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Trup ściele się gęsto
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: W pełni usprawiedliwiona pewność siebie
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Spaghetti western, thriller, dramat…
— Sebastian Chosiński
East Side Story: W poszukiwaniu straconego życia
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Prośba o zmiłowanie
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Miłość i nienawiść w bałkańskim słońcu
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Szczęśliwi, choć nostalgiczni
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Co dwie głowy, to nie jedna
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Opus magnum
— Sebastian Chosiński