WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Organizator | Warszawska Fundacja Filmowa |
Cykl | Warszawski Międzynarodowy Festiwal Filmowy |
Miejsce | Warszawa |
Od | 6 października 2006 |
Do | 15 października 2006 |
WWW | Strona |
WMFF, Dzień szósty. Córka premiera fajnie się ubieraKonrad Wągrowski Festiwal jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiadomo na co się trafi. Zwłaszcza gdy opisy w katalogu (często jedyna wskazówka przy doborze seansów) nijak nie mają się do rzeczywistej treści filmu. Dziś jedno pudło i jedno trafienie.
Konrad WągrowskiWMFF, Dzień szósty. Córka premiera fajnie się ubieraFestiwal jest jak pudełko czekoladek. Nigdy nie wiadomo na co się trafi. Zwłaszcza gdy opisy w katalogu (często jedyna wskazówka przy doborze seansów) nijak nie mają się do rzeczywistej treści filmu. Dziś jedno pudło i jedno trafienie. ‹22 Warszawski Międzynarodowy Festiwal Filmowy›
Najgorzej zaś bywa, gdy wychodzisz zirytowany z kiepskiego seansu i spotykasz znajomych, którzy właśnie zachwyceni skończyli oglądać film, na który ty nie masz biletów. Nie, bywa jeszcze gorzej. Męczysz się, męczysz, a w tym czasie zupełnie nieoczekiwanie Polska pokonuje Portugalię. Być może jest to jedno takie zwycięstwo na 20 lat, a ty ten mecz spędziłeś na artystycznym gniocie. Chciałbym uczcić sukces polskich piłkarzy wybierając się na jakiś portugalski film, ale nie ma takowego na tegorocznym festiwalu. Okej, „Siedmiu niewidzialnych ludzi” jest przez Portugalię współprodukowane. Ale to nie to samo. Tak więc w imieniu wszystkich kibiców piłkarskich apeluję do twórców katalogów festiwalowych o dokładniejsze opisy. Jeśli film jest np. „autotematyczną impresją dojrzałego artysty”, to piszcie to jasno i wyraźnie. Wszystkim oszczędzicie nerwów i rozczarowań. Marco Bellocchio |
EKSTRAKT: | 30% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Reżyser ceremonii ślubnych |
Tytuł oryginalny | Il Regista di matrimoni |
Reżyseria | Marco Bellocchio |
Zdjęcia | Pasquale Mari |
Scenariusz | Marco Bellocchio |
Obsada | Sergio Castellitto, Sami Frey, Donatella Finocchiaro |
Muzyka | Carlo Crivelli, Riccardo Giagni, Mariangela Melato |
Rok produkcji | 2006 |
Kraj produkcji | Włochy |
Czas trwania | 100 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Valerie |
Reżyseria | Birgit Möller |
Zdjęcia | Kolja Raschke |
Scenariusz | Birgit Möller, Milena Baisch, Ilja Haller, Ruth Rehmet, Elke Sudmann |
Obsada | Agata Buzek, Devid Striesow, Birol Ünel |
Muzyka | Christian Conrad |
Rok produkcji | 2006 |
Kraj produkcji | Niemcy |
Czas trwania | 80 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Domino – jak wielu uważa – to takie mniej poważne szachy. Ale na pewno nie w trzynastym (czwartym drugiej serii) odcinku teatralnej „Stawki większej niż życie”. tu „Partia domina” to nadzwyczaj ryzykowna gra, która może kosztować życie wielu ludzi. O to, by tak się nie stało i śmierć poniósł jedynie ten, który na to ewidentnie zasługuje, stara się agent J-23. Nie do końca mu to wychodzi.
więcej »Co zrobić, gdy słyszało się o egipskich hieroglifach, ale właśnie wyłączyli prąd i Internetu nie ma, a z książek jest tylko poradnik o zarabianiu pieniędzy na kręceniu filmów, i nie za bardzo wiadomo, co to te hieroglify? No cóż – właśnie to, co widać na obrazku.
więcej »Barbara Borys-Damięcka pracowała w sumie przy jedenastu teatralnych przedstawieniach „Stawki większej niż życie”, ale wyreżyserować było jej dane tylko jedno, za to z tych najciekawszych. Akcja „Człowieka, który stracił pamięć” rozgrywa się latem 1945 roku na Opolszczyźnie i kręci się wokół polowania polskiego wywiadu na podszywającego się pod Polaka nazistowskiego dywersanta.
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
WMFF, dzień dziesiąty. Im gorsza władza, tym lepszy dowcip obywateli.
— Konrad Wągrowski
WMFF, dzień dziewiąty. Najbardziej idiotyczny film roku.
— Konrad Wągrowski
WMFF, Dzień ósmy. Permanentna inwigilacja
— Konrad Wągrowski
WMFF, dzień siódmy. Szalone sny
— Konrad Wągrowski
WMFF, dzień piąty. Słów parę o kulturowych różnicach wschód-zachód
— Konrad Wągrowski
WMFF, dzień czwarty. Atmosfera gęsta od erotycznego napięcia
— Konrad Wągrowski
WMFF, dzień trzeci. Raj konsumenta i american nightmare
— Konrad Wągrowski
WMFF, dzień drugi. Dłużyzny!
— Konrad Wągrowski
WMFF, dzień pierwszy. Majowie kontra Kazachowie
— Konrad Wągrowski
Cinergia 2019: Skruszony
— Konrad Wągrowski
O grze, w której każdy uczestnik jest przegrany
— Artur Zaborski
Kosmiczny redaktor
— Konrad Wągrowski
Statek szalony
— Konrad Wągrowski
Kobieta na szczycie
— Konrad Wągrowski
Przygody Galów za Wielkim Murem
— Konrad Wągrowski
Potwór i cudowna istota
— Konrad Wągrowski
Migające światła
— Konrad Wągrowski
Śladami Hitchcocka
— Konrad Wągrowski
Miliony sześć stóp pod ziemią
— Konrad Wągrowski
Tak bardzo chciałbym (po)zostać kumplem twym
— Konrad Wągrowski
Kac Vegas w Zakopanem
— Konrad Wągrowski