WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Indyfans and the Quest for Fortune and Glory |
Reżyseria | Brandon Kleyla |
Scenariusz | Brandon Kleyla |
Muzyka | Michael McCormack |
Rok produkcji | 2008 |
Kraj produkcji | USA |
WWW | Strona |
Gatunek | dokument |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Indiana Jones: O nas dla nasBrandon Kleyla nigdy nie zdobędzie renomy Stevena Spielberga, a jego film nie zarobi tyle, co „Królestwo Kryształowej Czaszki”, ale i tak każdy fan Indiany Jonesa będzie chciał „Indyfans and the Quest for Fortune and Glory” zobaczyć.
Piotr DobryIndiana Jones: O nas dla nasBrandon Kleyla nigdy nie zdobędzie renomy Stevena Spielberga, a jego film nie zarobi tyle, co „Królestwo Kryształowej Czaszki”, ale i tak każdy fan Indiany Jonesa będzie chciał „Indyfans and the Quest for Fortune and Glory” zobaczyć. Brandon Kleyla |
WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Indyfans and the Quest for Fortune and Glory |
Reżyseria | Brandon Kleyla |
Scenariusz | Brandon Kleyla |
Muzyka | Michael McCormack |
Rok produkcji | 2008 |
Kraj produkcji | USA |
WWW | Strona |
Gatunek | dokument |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Gdy w lutym 1967 roku Teatr Sensacji wyemitował „Cichą przystań” – ostatni odcinek „Stawki większej niż życie” – widzowie mieli prawo poczuć się osieroceni przez Hansa Klossa. Bohater, który towarzyszył im od dwóch lat, miał zniknąć z ekranów. Na szczęście nie na długo. Telewizja Polska miała już bowiem w planach powstanie serialu, na którego premierę trzeba było jednak poczekać do października 1968 roku.
więcej »Tak to jest, jak w najbliższej okolicy planu zdjęciowego nie ma najmarniejszej nawet knajpki.
więcej »Domino – jak wielu uważa – to takie mniej poważne szachy. Ale na pewno nie w trzynastym (czwartym drugiej serii) odcinku teatralnej „Stawki większej niż życie”. tu „Partia domina” to nadzwyczaj ryzykowna gra, która może kosztować życie wielu ludzi. O to, by tak się nie stało i śmierć poniósł jedynie ten, który na to ewidentnie zasługuje, stara się agent J-23. Nie do końca mu to wychodzi.
więcej »Knajpa na szybciutko
— Jarosław Loretz
Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Szkic przygody
— Jakub Gałka
Znajdź 10 szczegółów różniących…
— Jakub Gałka
Narodziny przygody
— Kamil Witek
Sześciu wspaniałych (nie licząc psa), czyli kim był prawdziwy Indiana Jones
— Jakub Gałka
Sześć najbardziej nieudolnych podróbek Indiany Jonesa
— Konrad Wągrowski
Portret rodzinny
— Urszula Lipińska
Indiana Jones już nie świeci
— Agnieszka Szady
10 pamiętnych scen
— Konrad Wągrowski
Na tropie archeologa
— Kamil Witek
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Indym, ale baliście się zapytać
— Konrad Wągrowski
Dobry i Niebrzydki: Zemsta Dragów, czyli bokserska nostalgia
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski
Polska nie musi wstawać z kolan, za to może wstać z kanapy
— Piotr Dobry
Dobry i Niebrzydki: Norwegia już nigdy nie będzie taka jak przedtem
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski
Dobry i Niebrzydki: Duchy, diabły, wilkołaki i steampunkowe mechaniczne skrzaty
— Piotr Dobry, Konrad Wągrowski
Człowiek z rozgoryczenia
— Piotr Dobry
Oscary 2018: Ranking filmów oscarowych
— Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Jarosław Robak, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Esensja ogląda: Marzec 2018 (1)
— Piotr Dobry, Marcin Mroziuk, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Oscary 2018: Esensja przyznaje Oscary
— Piotr Dobry, Jarosław Robak, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Oscary 2018: Najlepsze filmy
— Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Jarosław Robak, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Oscary 2018: Najlepsi aktorzy
— Piotr Dobry, Grzegorz Fortuna, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski