Weekendowa Bezsensja: I Ty możesz pomieszać plakaty! (5)Nigdy nie mieliśmy tylu ciekawych propozycji w naszym konkursie! Przyznajemy, że podjąć decyzję o zwycięzcy nie było łatwo, zdecydowaliśmy więc także o przyznaniu wyróżnień. Nie spoczywamy na laurach, zabawa w mieszanie plakatów zdobywa popularność – zapraszamy więc do kolejnej edycji!
EsensjaWeekendowa Bezsensja: I Ty możesz pomieszać plakaty! (5)Nigdy nie mieliśmy tylu ciekawych propozycji w naszym konkursie! Przyznajemy, że podjąć decyzję o zwycięzcy nie było łatwo, zdecydowaliśmy więc także o przyznaniu wyróżnień. Nie spoczywamy na laurach, zabawa w mieszanie plakatów zdobywa popularność – zapraszamy więc do kolejnej edycji! Główną nagrodę postanowiliśmy przyznać pracy, która ujęła nas zarówno pomysłem, jak i jakością wykonania. Oto nagrodzony plakat: Zdecydowaliśmy także, by przyznać 2 wyróżnienia: A to pozostałe prace – które również bardzo nam się podobały. Ale trzeba jednak było podjąć jakąś decyzję co do laureatów. Zachęcamy do kolejnych prób – zabawa dobrze się rozwija! Ogłaszamy więc niniejszym nową edycję. Zasady takie same – na razie nie narzucamy tematyki. Propozycje prosimy przysyłać do 28 października 2009. Prosimy przysyłać propozycje na adres redakcja@esensja.pl 3 października 2009 |
Dziesięć miesięcy po „Końcu gry” Hans Kloss powrócił do Teatru Sensacji. Od października 1966 roku rozpoczęto (comiesięczną) emisję pięciu kolejnych odcinków „Stawki większej niż życie”. Na pierwszy ogień poszedł – ponownie wyreżyserowany przez Andrzeja Konica – „Czarny wilk von Hubertus”, czyli opowieść o tym jak J-23 stara się zlikwidować działający w okolicach Elbląga oddział Werwolfu.
więcej »Wyroby rodzimych browarów trafiają na półki również zagranicznych marketów, ale nie jest wcale tak prosto się o tym przekonać.
więcej »Wielbiciele Hansa Klossa mogli w czwartkowy wieczór 16 grudnia 1965 roku poczuć wielki smutek. W ramach Teatru Sensacji wyemitowano bowiem „Koniec gry”, spektakl zapowiadany jako ostatni odcinek „Stawki większej niż życie”. Jak się niespełna rok później okazało, wcale tak nie było. J-23 powrócił na „mały ekran”. Mimo że jego pierwsze rozstanie z widzami nie należało do szczególnie spektakularnych.
więcej »Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Z wątrobą na dłoni
— Jarosław Loretz
Panika na planie
— Jarosław Loretz
Jak nie gryzoń, to może jaszczurka?
— Jarosław Loretz
Wszystko, czego nigdy nie chcielibyście wiedzieć o… Esensji (31)
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
40 najgorszych okładek płyt 2021 roku… i bonus z pupą
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Muzyka 18+, czyli muzyka a branża porno (reaktywacja)
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wszystko, czego nigdy nie chcielibyście wiedzieć o… Esensji (30)
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Wszystko, czego nigdy nie chcielibyście wiedzieć o… Esensji (29)
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
40 najgorszych okładek płyt 2020 roku i bonus
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Wszystko, czego nigdy nie chcielibyście wiedzieć o… Esensji (28)
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Wszystko, czego nigdy nie chcielibyście wiedzieć o… Esensji (27)
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Jak poradzić sobie z brakiem dostępu do fryzjera, czyli 10 filmów z niesfornymi włosami
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Jeszcze więcej filmowych wirusów
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Zmarł Leonard Pietraszak
— Esensja
Do kina marsz: Marzec 2020
— Esensja
Do kina marsz: Luty 2020
— Esensja
50 najlepszych filmów 2019 roku
— Esensja
Do kina marsz: Styczeń 2020
— Esensja
Do kina marsz: Grudzień 2019
— Esensja
Do kina marsz: Listopad 2019
— Esensja
Do kina marsz: Październik 2019
— Esensja
Do kina marsz: Wrzesień 2019
— Esensja
Do kina marsz: Sierpień 2019
— Esensja