EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Salt |
Dystrybutor | UIP |
Data premiery | 27 sierpnia 2010 |
Reżyseria | Phillip Noyce |
Zdjęcia | Robert Elswit |
Scenariusz | Kurt Wimmer |
Obsada | Angelina Jolie, Liev Schreiber, Chiwetel Ejiofor, Daniel Olbrychski, August Diehl, Andre Braugher, Olek Krupa |
Muzyka | James Newton Howard |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 100 min |
WWW | Strona |
Gatunek | thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Salt ziemi czarnej |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Salt |
Dystrybutor | UIP |
Data premiery | 27 sierpnia 2010 |
Reżyseria | Phillip Noyce |
Zdjęcia | Robert Elswit |
Scenariusz | Kurt Wimmer |
Obsada | Angelina Jolie, Liev Schreiber, Chiwetel Ejiofor, Daniel Olbrychski, August Diehl, Andre Braugher, Olek Krupa |
Muzyka | James Newton Howard |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | USA |
Czas trwania | 100 min |
WWW | Strona |
Gatunek | thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Bo nie każdy film akcji z wątkami szpiegowskimi może być trylogią o Bournie Greengrassa i Limana.
Oglądając to doszłam do wniosku, że:
1) albo scenarzyści byli wymieniani co 5 minut i po prostu dopisywali dalsze sceny bez przeczytania, co działo się wcześniej
2) scenarzyści byli totalnie pijani i nie mieli zielonego pojęcia co piszą
3) scenariusza w ogóle nie było i ten film to jedna wielka improwizacja
Zwyczajnie takiego stężenia dziur i absurdów na jednym milimetrze sześciennym klatki filmowej dawno nie widziałam. Chyba jedyną zaletą jest to, że zrezygnowano z pompatycznych przemówień...
Z jednej strony trudno nam zachować powagę, gdy obserwujemy, jak bardzo zachowanie Lucy nie pasuje do zwyczajów i warunków panujących na powierzchni. Z drugiej strony w miarę rozwoju wydarzeń wygląda na to, że właśnie ta młoda kobieta ma szansę wykonać z powodzeniem misję, która na pierwszy rzut oka jest ponad jej siły.
więcej »Niby powinny cieszyć nas wielkie sukcesy odnoszone przez polskich artystów poza granicami kraju. A powieść Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” bez wątpienia taki sukces odniosła. Tyle że to sukces bardzo gorzki: po pierwsze – książka była typowym przejawem literatury socrealistycznej, po drugie – nie uchroniła autora przed rozstrzelaniem przez NKWD. Cztery dekady po jego śmierci na jej podstawie powstał w sowieckim Tadżykistanie telewizyjny serial.
więcej »„Proza życia według klozetowego dziada” może nie brzmi za zbyt chwytliwy filmowy tagline, ale Wimowi Wendersowi chyba coraz mniej zależy, aby jego filmy cechowały się przede wszystkim potencjałem na komercyjny sukces. Zresztą przepełnione nostalgią „Perfect Days” koresponduje całkiem nieźle z powoli podsumowującym swoją twórczość Niemcem, który jak wielu starych mistrzów, powoli zaczyna odchodzić do filmowego lamusa. Nie znaczy to jednak, że zasłużony reżyser żegna się z kinem. Tym bardziej że (...)
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Esensja ogląda: Wrzesień 2015
— Jarosław Loretz, Agnieszka ‘Achika’ Szady
Esensja ogląda: Sierpień 2015 (1)
— Jarosław Loretz, Jarosław Robak, Agnieszka ‘Achika’ Szady
Wrócić do domu
— Tomasz Kujawski
Kosmiczny redaktor
— Konrad Wągrowski
Statek szalony
— Konrad Wągrowski
Kobieta na szczycie
— Konrad Wągrowski
Przygody Galów za Wielkim Murem
— Konrad Wągrowski
Potwór i cudowna istota
— Konrad Wągrowski
Migające światła
— Konrad Wągrowski
Śladami Hitchcocka
— Konrad Wągrowski
Miliony sześć stóp pod ziemią
— Konrad Wągrowski
Tak bardzo chciałbym (po)zostać kumplem twym
— Konrad Wągrowski
Kac Vegas w Zakopanem
— Konrad Wągrowski
Jest to jeden z tych filmów, których obejrzenie zajęło mi przynajmniej pół godziny dłużej, niż wynosi czas trwania - musiałem robić sobie regularne przerwy na facepalm i bezsilny śmiech połączony z cichym łkaniem nad głupotą tej produkcji. Dla mnie 3/10 - ocena zawyżona kilkoma faktycznie niezłymi scenami akcji.