EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Bobasy |
Tytuł oryginalny | Bébé(s) |
Dystrybutor | Kino Świat |
Data premiery | 20 maja 2011 |
Reżyseria | Thomas Balmes |
Zdjęcia | Jerome Almeras, Frazer Bradshaw, Steeven Petitteville |
Muzyka | Bruno Coulais |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 79 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dokument |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Siedź i patrz |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Bobasy |
Tytuł oryginalny | Bébé(s) |
Dystrybutor | Kino Świat |
Data premiery | 20 maja 2011 |
Reżyseria | Thomas Balmes |
Zdjęcia | Jerome Almeras, Frazer Bradshaw, Steeven Petitteville |
Muzyka | Bruno Coulais |
Rok produkcji | 2010 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 79 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dokument |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Niby powinny cieszyć nas wielkie sukcesy odnoszone przez polskich artystów poza granicami kraju. A powieść Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” bez wątpienia taki sukces odniosła. Tyle że to sukces bardzo gorzki: po pierwsze – książka była typowym przejawem literatury socrealistycznej, po drugie – nie uchroniła autora przed rozstrzelaniem przez NKWD. Cztery dekady po jego śmierci na jej podstawie powstał w sowieckim Tadżykistanie telewizyjny serial.
więcej »„Proza życia według klozetowego dziada” może nie brzmi za zbyt chwytliwy filmowy tagline, ale Wimowi Wendersowi chyba coraz mniej zależy, aby jego filmy cechowały się przede wszystkim potencjałem na komercyjny sukces. Zresztą przepełnione nostalgią „Perfect Days” koresponduje całkiem nieźle z powoli podsumowującym swoją twórczość Niemcem, który jak wielu starych mistrzów, powoli zaczyna odchodzić do filmowego lamusa. Nie znaczy to jednak, że zasłużony reżyser żegna się z kinem. Tym bardziej że (...)
więcej »Po obejrzeniu pierwszego odcinka z jednej strony możemy poczuć się zafascynowani wizją postapokaliptycznego świata, w którym funkcjonują bardzo zróżnicowane, mocno od siebie odizolowane społeczności, z drugiej strony trudno nie ulec lekkiej dezorientacji, gdyż na razie brakuje jeszcze połączenia pomiędzy poszczególnymi wątkami.
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Kryminalna zagadka Luizjany
— Krzysztof Czapiga
Strach ma wiele twarzy
— Krzysztof Czapiga
Bracie, gdzie (i kim) jesteś?
— Krzysztof Czapiga
Być jak Steven Spielberg
— Krzysztof Czapiga
Medium z wyboru
— Krzysztof Czapiga
Make radio, not war
— Krzysztof Czapiga
Z dala od polityki
— Krzysztof Czapiga
Między filmami
— Krzysztof Czapiga
Indiana Jones i… telewizja śniadaniowa
— Krzysztof Czapiga
Nowy stary Allen
— Krzysztof Czapiga
Piękny, ciepły, wzruszający film, pozbawiony komentarza i przez to każdy może sam sobie odpowiedzieć na pytanie - które z dzieci jest najszczęśliwsze? Które najmniej szczęśliwe? Uczucia macierzyńskie rzeczywiście się odzywają, zwłaszcza przy patrzeniu, jak dzieciak z Azji "odkrywa" świat, aż chce się przepłoszyć tego strasznego koguta, żeby go nie dziobnął :)