EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Pacific Rim |
Dystrybutor | Warner Bros |
Data premiery | 12 lipca 2013 |
Reżyseria | Guillermo del Toro |
Zdjęcia | Guillermo Navarro |
Scenariusz | Travis Beacham |
Obsada | Charlie Hunnam, Ron Perlman, Idris Elba, Burn Gorman, Charlie Day, Diego Klattenhoff, Clifton Collins Jr., Rinko Kikuchi, Robert Maillet |
Muzyka | Ramin Djawadi |
Rok produkcji | 2013 |
Kraj produkcji | USA |
Cykl | Pacific Rim |
Gatunek | akcja, przygodowy, SF |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Apokalipsa według Guillermo del Toro |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Pacific Rim |
Dystrybutor | Warner Bros |
Data premiery | 12 lipca 2013 |
Reżyseria | Guillermo del Toro |
Zdjęcia | Guillermo Navarro |
Scenariusz | Travis Beacham |
Obsada | Charlie Hunnam, Ron Perlman, Idris Elba, Burn Gorman, Charlie Day, Diego Klattenhoff, Clifton Collins Jr., Rinko Kikuchi, Robert Maillet |
Muzyka | Ramin Djawadi |
Rok produkcji | 2013 |
Kraj produkcji | USA |
Cykl | Pacific Rim |
Gatunek | akcja, przygodowy, SF |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Film niestety jest tak żenujący, że każdego kto choć w części interesuje się techniką - a więc geeka/nerda odrzuca obrażając jego inteligencję:
- serio 2 osoby muszą prowadzić robot?
- serio 2 osoby muszą się poruszać synchronicznie?
- serio robot odtwarza ruchy bohaterów?
A teraz podium głupoty:
3. Budowanie ściany, która od początku jest bez sensu, wszak stwory bez problemu niszczą wszystkie pozostałe ludzkie budowle. Czym ta niby ma się różnić?
2. Uderzanie statkiem, w ogóle podniesienie statku w ten sposób jest niemożliwe, ale statek to wytrzymuje, wytrzymyuje również przyspieszenie zamachu i... UWAGA, UWAGA jest bronią OBUCHOWĄ!
1. Szczyt głupoty w pokazywaniu sterowania robotami został osiągnięty w scenie, gdzie pokazane są niekończące się przekładnie zasilane LUDZKIMI NOGAMI. Żeby było jeszcze zabawniej - ludzie się wcale przy tym nie męczą.
Moją inteligencję obraża fakt, że ktoś może oczekiwać realizmu i sensu od filmu o gigantycznych robotach naparzających się z kosmitami.
"Filmy o gigantycznych robotach naparzających się z kosmitami" i "dobre SF" to zbiory bez punktów stycznych.
@Garm
Ja się mogę nawet z Tobą zgodzić, ale na tym vortalu umieszczono "Pacific Rim" w 100 najlepszych filmach SF wszech czasów i to wcale nie na 100. miejscu...
Chociaż z dużym zainteresowaniem obserwujemy, jak konflikt na Terminusie osiąga punkt kulminacyjny, to niestety w jego finałowej scenie otrzymujemy – niemal dosłownie – deus ex machina. Nic dziwnego, że na tym tle zdecydowanie lepiej wypada wątek rozgrywki między Świtem i Zmierzchem, która także wkracza w decydująca fazę.
więcej »W trzy lata po tym jak przeniósł na ekran powieść szwedzkiego prozaika Pera Wahlöö „Morderstwo na 31 piętrze”, estoński reżyser Peeter Urbla zabrał się za ekranizację kolejnego skandynawskiego kryminału. Tym razem padło na dzieło Karla Arnego Bloma, które w wersji filmowej otrzymało tytuł „Błędne koło”.
więcej »Z jednej strony trudno nie podziwiać wysiłku i ryzyka podjętego przez imperatora, z drugiej zaś strony jego osobowość okazuje się naprawdę przerażająca. Sporo emocji dostarcza nam również obserwowanie burzliwej rozmowy Gaal Dornick i cyfrowej wersji Hariego Seldona, a także walki o przejęcie kontroli nad Niepokonanym.
więcej »Peregrynacje wyssane z palca
— Jarosław Loretz
Podróże międzygwiezdne de luxe
— Jarosław Loretz
E.T. wersja hard
— Jarosław Loretz
Ogrodowy nielot
— Jarosław Loretz
Mumii podejście drugie
— Jarosław Loretz
Mumia z gwiazd
— Jarosław Loretz
Pracownik idealny
— Jarosław Loretz
Niech się mury… drzewią?
— Jarosław Loretz
Interpol muzealny
— Jarosław Loretz
Gdy w domu brakło kombinerek
— Jarosław Loretz
Esensja ogląda: Grudzień 2013 (2)
— Sebastian Chosiński, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski
Esensja ogląda: Listopad 2013 (3)
— Miłosz Cybowski, Jarosław Loretz, Agnieszka Szady
Esensja ogląda: Lipiec 2013 (1)
— Jarosław Loretz, Małgorzata Steciak, Agnieszka Szady
Trudno uwolnić się od zła
— Joanna Kapica-Curzytek
Esensja ogląda: Marzec 2018 (2)
— Sebastian Chosiński, Grzegorz Fortuna, Krzysztof Spór, Konrad Wągrowski
Głęboka czerwień
— Jarosław Robak
Esensja ogląda: Grudzień 2013 (2)
— Sebastian Chosiński, Jarosław Loretz, Konrad Wągrowski
Esensja ogląda: Listopad 2013 (3)
— Miłosz Cybowski, Jarosław Loretz, Agnieszka Szady
Mutacja biologiczno-ludowa
— Anna Kańtoch
Piekielnie ładny film
— Jakub Gałka
Czerwony kapturek z babcią w zębach
— Dorota Chrobak
Prawie magia w prawie świecie
— Łukasz Kustrzyński
Diabli Nadali
— Bartosz Sztybor
Remanent filmowy 2017
— Sebastian Chosiński, Miłosz Cybowski, Grzegorz Fortuna, Adam Kordaś, Marcin Osuch, Jarosław Robak, Agnieszka ‘Achika’ Szady, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Lisy w krainie wilków
— Grzegorz Fortuna
Nic już nie gra
— Grzegorz Fortuna
Głupota jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową
— Grzegorz Fortuna
Porażki i sukcesy 2014
— Karolina Ćwiek-Rogalska, Piotr Dobry, Jarosław Robak, Grzegorz Fortuna, Jacek Walewski, Konrad Wągrowski, Krystian Fred, Kamil Witek, Miłosz Cybowski, Adam Kordaś
Źródła
— Grzegorz Fortuna
Llewyn Davis jest palantem
— Piotr Dobry, Ewa Drab, Grzegorz Fortuna
Oswajanie melancholii
— Grzegorz Fortuna
Zakleszczeni w postkomunie
— Grzegorz Fortuna
To zdecydowanie zły dzień, żeby szklana pułapka
— Grzegorz Fortuna
najlepszy blockuster roku i jedna z największych klap finansowych roku... ciekawa sprawa ,Transformery Baya do których w recenzji również nawiązano
wybroniły się w kinach o wiele lepiej ,gdzieś po drodze coś przeoczono...