EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Grawitacja |
Tytuł oryginalny | Gravity |
Dystrybutor | Warner Bros |
Data premiery | 11 października 2013 |
Reżyseria | Alfonso Cuarón |
Zdjęcia | Emmanuel Lubezki |
Scenariusz | Alfonso Cuarón, Jonás Cuarón |
Obsada | Sandra Bullock, George Clooney, Eric Michels, Basher Savage, Paul Sharma |
Muzyka | Steven Price |
Rok produkcji | 2012 |
Kraj produkcji | USA |
Gatunek | SF, thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Wenecja 2013: „Houston, mamy problem” |
EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Grawitacja |
Tytuł oryginalny | Gravity |
Dystrybutor | Warner Bros |
Data premiery | 11 października 2013 |
Reżyseria | Alfonso Cuarón |
Zdjęcia | Emmanuel Lubezki |
Scenariusz | Alfonso Cuarón, Jonás Cuarón |
Obsada | Sandra Bullock, George Clooney, Eric Michels, Basher Savage, Paul Sharma |
Muzyka | Steven Price |
Rok produkcji | 2012 |
Kraj produkcji | USA |
Gatunek | SF, thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Niby powinny cieszyć nas wielkie sukcesy odnoszone przez polskich artystów poza granicami kraju. A powieść Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” bez wątpienia taki sukces odniosła. Tyle że to sukces bardzo gorzki: po pierwsze – książka była typowym przejawem literatury socrealistycznej, po drugie – nie uchroniła autora przed rozstrzelaniem przez NKWD. Cztery dekady po jego śmierci na jej podstawie powstał w sowieckim Tadżykistanie telewizyjny serial.
więcej »„Proza życia według klozetowego dziada” może nie brzmi za zbyt chwytliwy filmowy tagline, ale Wimowi Wendersowi chyba coraz mniej zależy, aby jego filmy cechowały się przede wszystkim potencjałem na komercyjny sukces. Zresztą przepełnione nostalgią „Perfect Days” koresponduje całkiem nieźle z powoli podsumowującym swoją twórczość Niemcem, który jak wielu starych mistrzów, powoli zaczyna odchodzić do filmowego lamusa. Nie znaczy to jednak, że zasłużony reżyser żegna się z kinem. Tym bardziej że (...)
więcej »Po obejrzeniu pierwszego odcinka z jednej strony możemy poczuć się zafascynowani wizją postapokaliptycznego świata, w którym funkcjonują bardzo zróżnicowane, mocno od siebie odizolowane społeczności, z drugiej strony trudno nie ulec lekkiej dezorientacji, gdyż na razie brakuje jeszcze połączenia pomiędzy poszczególnymi wątkami.
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Esensja ogląda: Listopad 2013 (3)
— Miłosz Cybowski, Jarosław Loretz, Agnieszka Szady
Esensja ogląda: Październik 2013 (2)
— Karolina Ćwiek-Rogalska, Piotr Dobry, Kamil Witek
Kosmos, jakiego do tej pory nie znaliście
— Konrad Wągrowski
Pani Zemsta
— Marta Bałaga
W drodze
— Marta Bałaga
Ze szkoły drukarskiej na festiwal w Wenecji
— Marta Bałaga
Samotność w wielkim mieście
— Marta Bałaga
Umarli milczą
— Marta Bałaga
Happy Ending
— Marta Bałaga
Mała najbliższa ojczyzna
— Marta Bałaga
Obcy wśród nas
— Marta Bałaga
Ladies Punk
— Marta Bałaga
Anarchy in Sweden
— Marta Bałaga
Każde dziecko jest Zbawicielem
— Konrad Wągrowski
Złote dziecko
— Kamil Witek
Zgaś światło…
— Ewa Drab
Wszystko, co da się wycisnąć z Pottera
— Tomasz Kujawski
Dorastanie w drodze
— Michał Chaciński
Co nam w kinie gra: Pakt z diabłem
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Zabić Irlandczyka
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Portret niedokończony
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Na szczytach świata
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Niebezpieczny związek
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Jednym głosem
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Pan Turner
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Cena sławy
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Magical Girl
— Marta Bałaga
Cannes 2015: Wojna jest w nas
— Marta Bałaga