EKSTRAKT: | 40% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Snowpiercer. Arka przyszłości |
Tytuł oryginalny | Snowpiercer |
Data premiery | 11 kwietnia 2014 |
Reżyseria | Joon-ho Bong |
Zdjęcia | Kyung-Pyo Hong |
Scenariusz | Joon-ho Bong, Kelly Masterson, Jacques Lob |
Obsada | Chris Evans, Tilda Swinton, Jamie Bell, Luke Pasqualino, Alison Pill, Ed Harris, John Hurt, Octavia Spencer |
Muzyka | Marco Beltrami |
Rok produkcji | 2013 |
Kraj produkcji | Czechosłowacja, Francja, Korea Południowa, USA |
Czas trwania | 126 min |
Gatunek | akcja, dramat, SF |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Białe szaleństwo |
EKSTRAKT: | 40% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Snowpiercer. Arka przyszłości |
Tytuł oryginalny | Snowpiercer |
Data premiery | 11 kwietnia 2014 |
Reżyseria | Joon-ho Bong |
Zdjęcia | Kyung-Pyo Hong |
Scenariusz | Joon-ho Bong, Kelly Masterson, Jacques Lob |
Obsada | Chris Evans, Tilda Swinton, Jamie Bell, Luke Pasqualino, Alison Pill, Ed Harris, John Hurt, Octavia Spencer |
Muzyka | Marco Beltrami |
Rok produkcji | 2013 |
Kraj produkcji | Czechosłowacja, Francja, Korea Południowa, USA |
Czas trwania | 126 min |
Gatunek | akcja, dramat, SF |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Niby powinny cieszyć nas wielkie sukcesy odnoszone przez polskich artystów poza granicami kraju. A powieść Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” bez wątpienia taki sukces odniosła. Tyle że to sukces bardzo gorzki: po pierwsze – książka była typowym przejawem literatury socrealistycznej, po drugie – nie uchroniła autora przed rozstrzelaniem przez NKWD. Cztery dekady po jego śmierci na jej podstawie powstał w sowieckim Tadżykistanie telewizyjny serial.
więcej »„Proza życia według klozetowego dziada” może nie brzmi za zbyt chwytliwy filmowy tagline, ale Wimowi Wendersowi chyba coraz mniej zależy, aby jego filmy cechowały się przede wszystkim potencjałem na komercyjny sukces. Zresztą przepełnione nostalgią „Perfect Days” koresponduje całkiem nieźle z powoli podsumowującym swoją twórczość Niemcem, który jak wielu starych mistrzów, powoli zaczyna odchodzić do filmowego lamusa. Nie znaczy to jednak, że zasłużony reżyser żegna się z kinem. Tym bardziej że (...)
więcej »Po obejrzeniu pierwszego odcinka z jednej strony możemy poczuć się zafascynowani wizją postapokaliptycznego świata, w którym funkcjonują bardzo zróżnicowane, mocno od siebie odizolowane społeczności, z drugiej strony trudno nie ulec lekkiej dezorientacji, gdyż na razie brakuje jeszcze połączenia pomiędzy poszczególnymi wątkami.
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Sztuka? Gdzieś zaginęła. Ale szlak został przetarty
— Gabriel Krawczyk
W tęczowych kolorach
— Gabriel Krawczyk
Siedem „ale” przeciw „Trzynastu powodom”
— Gabriel Krawczyk
Duchowa biografia erotyczna
— Gabriel Krawczyk
Paterson lubi to!
— Gabriel Krawczyk
Remanent filmowy 2016
— Sebastian Chosiński, Gabriel Krawczyk, Jarosław Loretz, Marcin Osuch, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Kryminał milicyjny à rebours
— Gabriel Krawczyk
Biograficzne rzemiosło
— Gabriel Krawczyk
Nieszkodliwe kłamstwa i miarkowane sentymenty
— Gabriel Krawczyk
Bridget Jones i Tarantino
— Gabriel Krawczyk
Byłem bardzo zaskoczony pozytywnymi recenzjami tego filmu. Zachęcony opisem świata opowieści, obejrzałem to dzieło i przyznam szczerze, że nawet nie wiem od czego zacząć. Reżyseria, aktorstwo (tu znów głównie obwiniam reżysera), postacie i niedorzeczny scenariusz, którego braki uwydatnia beznadziejny montaż sprawiają, że filmu praktycznie nie da się oglądać. Co z tego, że pomysł fajny, że kilka scen naprawdę zapada w pamięć, jeśli całość nie ma najmniejszego sensu, a zapomniane wątki odgrzebywane są na dwie minuty przed zakończeniem filmu. Myślałem, że żaden film w tym roku nie przebije w swojej beznadziei drugiej części Hobbita; nawet nie przypuszczałem jak bardzo się pomylę.