EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Cuda |
Tytuł oryginalny | Le meraviglie |
Dystrybutor | Gutek Film |
Data premiery | 23 stycznia 2015 |
Reżyseria | Alice Rohrwacher |
Zdjęcia | Hélène Louvart |
Scenariusz | Alice Rohrwacher |
Obsada | Monica Bellucci, Alba Rohrwacher, Margarete Tiesel, André Hennicke, Sabine Timoteo, Sam Louwyck |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | Niemcy, Szwajcaria, Włochy |
Czas trwania | 110 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Cannes 2014: Gelsomina i pszczoły |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Cuda |
Tytuł oryginalny | Le meraviglie |
Dystrybutor | Gutek Film |
Data premiery | 23 stycznia 2015 |
Reżyseria | Alice Rohrwacher |
Zdjęcia | Hélène Louvart |
Scenariusz | Alice Rohrwacher |
Obsada | Monica Bellucci, Alba Rohrwacher, Margarete Tiesel, André Hennicke, Sabine Timoteo, Sam Louwyck |
Rok produkcji | 2014 |
Kraj produkcji | Niemcy, Szwajcaria, Włochy |
Czas trwania | 110 min |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Nie da się ukryć, że pozbawione głowy ciało Wilziga nie prezentuje się najlepiej, jednak ważne okazuje się to, że wciąż można zidentyfikować poszukiwanego zbiega z Enklawy. Obserwując rozwój wydarzeń, możemy zaś dojść do wniosku, że przynajmniej chwilowo szczęście opuszcza Lucy, natomiast Maximus ląduje raz na wozie, raz pod wozem.
więcej »Mariupol to prawdopodobnie najboleśniej doświadczone przez los ukraińskie miasto w toczonej od ponad dwóch lat wojnie. Oblężone przez wojska rosyjskie, przez wiele tygodni sukcesywnie niszczone ostrzałami z lądu, powietrza i morza. Miasto zamordowane po to, by złamać opór jego mieszkańców i ukarać ich za odrzucenie „ruskiego miru”. O tym opowiada dokument Maksyma Litwinowa „Mariupol. Niestracona nadzieja”.
więcej »Z jednej strony trudno nam zachować powagę, gdy obserwujemy, jak bardzo zachowanie Lucy nie pasuje do zwyczajów i warunków panujących na powierzchni. Z drugiej strony w miarę rozwoju wydarzeń wygląda na to, że właśnie ta młoda kobieta ma szansę wykonać z powodzeniem misję, która na pierwszy rzut oka jest ponad jej siły.
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Co nam w kinie gra: Cuda
— Marta Bałaga
Duże dzieci z artretyzmem
— Marta Bałaga
Rysunek kontrolowany
— Marta Bałaga
Opowieść o przyjaźni
— Marta Bałaga
Dokumentalna fikcja
— Marta Bałaga
Nie jestem strategiem
— Alice Rohrwacher
Innego razu w Anatolii
— Marta Bałaga
Wszystko o Marii
— Marta Bałaga
Dwa dni w Belgii
— Marta Bałaga
Propozycja nie do odrzucenia
— Marta Bałaga
Najdroższa mamusia
— Marta Bałaga
Prostaczek o złotym sercu
— Marcin Mroziuk
Co nam w kinie gra: Pakt z diabłem
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Zabić Irlandczyka
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Portret niedokończony
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Na szczytach świata
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Niebezpieczny związek
— Marta Bałaga
Wenecja 2015: Jednym głosem
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Pan Turner
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Cena sławy
— Marta Bałaga
Co nam w kinie gra: Magical Girl
— Marta Bałaga
Cannes 2015: Wojna jest w nas
— Marta Bałaga
Do tej wyliczanki włoskich twórców warto dodać Emanuele Crialese, który zrobił dwa filmy o Lampedusie.
Gelsomina jak bohaterka "La strady"? Jakieś inne nawiązania do Felliniego?