WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Imigranci |
Tytuł oryginalny | Dheepan |
Dystrybutor | Solopan |
Data premiery | 13 listopada 2015 |
Reżyseria | Jacques Audiard |
Zdjęcia | Éponine Momenceau |
Scenariusz | Jacques Audiard, Thomas Bidegain, Noé Debré |
Obsada | Jesuthasan Antonythasan, Kalieaswari Srinivasan, Claudine Vinasithamby, Vincent Rottiers, Marc Zinga, Franck Falise, Sandra Murugiah |
Muzyka | Nicolas Jaar |
Rok produkcji | 2015 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 109 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Co nam w kinie gra: Imigranci |
WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Imigranci |
Tytuł oryginalny | Dheepan |
Dystrybutor | Solopan |
Data premiery | 13 listopada 2015 |
Reżyseria | Jacques Audiard |
Zdjęcia | Éponine Momenceau |
Scenariusz | Jacques Audiard, Thomas Bidegain, Noé Debré |
Obsada | Jesuthasan Antonythasan, Kalieaswari Srinivasan, Claudine Vinasithamby, Vincent Rottiers, Marc Zinga, Franck Falise, Sandra Murugiah |
Muzyka | Nicolas Jaar |
Rok produkcji | 2015 |
Kraj produkcji | Francja |
Czas trwania | 109 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Polityka taka, jak do tej pory albo doprowadzi do tego, że oni nas zaleją albo, że po pewnej ilości takich "akcji", jak wydarzenia w Paryżu oddolnie uformują się skrajnie nacjonalistyczne ruchy.
Czy są wśród imigrantów ludzie zrozpaczeni, przerażeni i potrzebujący pomocy? Są. Czy są wśród nich lenie liczący na pomoc socjalną? Są. Czy są tacy, którzy planują zanieść wojnę do Europy? Są. Niestety nie ma sposobu, by odróżnić ich od siebie nie popełniając błędów. A bez zdecydowanych działań rządów takie ataki będą się tylko nasilać.
Za powyższy komentarz Beatrycze spokojnie można jej puścić w niepamięć to, że SW ocenia pod względem urody aktorów.
Też jestem sceptyczny co do integracji muzułmańskich imigrantów w Europie.
SW lubię (choć nie do fanatycznej przesady) a aktorzy to swoją drogą. Choć fakt, w hollywoodzkich superprodukcjach lubię oglądać ładne twarze. Tu kończę offtopa.
Nie zawsze zgadzam się z wyborami krytyków z Cannes, ale tym razem jestem jednomyślna. Dobre, mocne ale jednocześnie kameralne kino. Aż czułam ten ból, który ono czuli. Zresztą ja zawsze dość emocjonalnie podchodzę do takich tematów...
Z jednej strony trudno nam zachować powagę, gdy obserwujemy, jak bardzo zachowanie Lucy nie pasuje do zwyczajów i warunków panujących na powierzchni. Z drugiej strony w miarę rozwoju wydarzeń wygląda na to, że właśnie ta młoda kobieta ma szansę wykonać z powodzeniem misję, która na pierwszy rzut oka jest ponad jej siły.
więcej »Niby powinny cieszyć nas wielkie sukcesy odnoszone przez polskich artystów poza granicami kraju. A powieść Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” bez wątpienia taki sukces odniosła. Tyle że to sukces bardzo gorzki: po pierwsze – książka była typowym przejawem literatury socrealistycznej, po drugie – nie uchroniła autora przed rozstrzelaniem przez NKWD. Cztery dekady po jego śmierci na jej podstawie powstał w sowieckim Tadżykistanie telewizyjny serial.
więcej »„Proza życia według klozetowego dziada” może nie brzmi za zbyt chwytliwy filmowy tagline, ale Wimowi Wendersowi chyba coraz mniej zależy, aby jego filmy cechowały się przede wszystkim potencjałem na komercyjny sukces. Zresztą przepełnione nostalgią „Perfect Days” koresponduje całkiem nieźle z powoli podsumowującym swoją twórczość Niemcem, który jak wielu starych mistrzów, powoli zaczyna odchodzić do filmowego lamusa. Nie znaczy to jednak, że zasłużony reżyser żegna się z kinem. Tym bardziej że (...)
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Perfect Days
— Kamil Witek
Czasem myślę o umieraniu
— Kamil Witek
Poprzednie życie
— Kamil Witek
Ślepowidzenie
— Sebastian Chosiński
Umrika
— Sebastian Chosiński
„Tajemnice Bridgend” i „Czarodziejska góra”
— Sebastian Chosiński, Konrad Wągrowski
Jesteśmy waszymi przyjaciółmi
— Sebastian Chosiński
Slow West
— Sebastian Chosiński
Steve Jobs
— Kamil Witek
Pakt z diabłem
— Marta Bałaga
Suplement filmowy 2019
— Adam Lewandowski, Marcin Mroziuk, Marcin Osuch, Konrad Wągrowski
Egzystencjalizm rewolwerowców
— Konrad Wągrowski
Oto słowo Boże
— Kamil Witek
PRL w kryminale: Biały Kapitan ze Śródmieścia
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: W poszukiwaniu zapomnianej przyszłości
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Odcięta głowa Jima Clarka
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: J-23 na tropie A-4
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Muzyczny seans spirytystyczny
— Sebastian Chosiński
Nie taki krautrock straszny: Nie zadzieraj z Czukayem!
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Wielkie bohaterstwo małych ludzi
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Znad Rubikonu do Aszchabadu
— Sebastian Chosiński
Płynąć na chmurach
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: W kamienicy na Złotej
— Sebastian Chosiński
Azja jest dla Azjatów
Afryka jest dla Afrykanów
Europa... Europa jest dla wszystkich. A później mamy zamachy, obcinanie głów, gwałcenie kobiet tylko dlatego, że ośmieliły się odsłonić trochę ciała, dzielnice miast do których boi się zaglądać nawet policja, brak choinki w w Święta, by nie urazić wyznawców wszyscy wiemy której religii, zamachy w metrach, na koncertach, na stadionach...
Świat oszalał.