EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Tamte dni, tamte noce |
Tytuł oryginalny | Call Me by Your Name |
Dystrybutor | UIP |
Data premiery | 26 stycznia 2018 |
Reżyseria | Luca Guadagnino |
Zdjęcia | Sayombhu Mukdeeprom |
Scenariusz | James Ivory, Andre Aciman |
Obsada | Armie Hammer, Timothée Chalamet, Michael Stuhlbarg, Amira Casar, Esther Garrel, Victoire Du Bois, Vanda Capriolo, Antonio Rimoldi |
Rok produkcji | 2017 |
Kraj produkcji | Brazylia, Francja, USA, Włochy |
Czas trwania | 132 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dramat, melodramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Czarująca historia miłosna |
EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Tamte dni, tamte noce |
Tytuł oryginalny | Call Me by Your Name |
Dystrybutor | UIP |
Data premiery | 26 stycznia 2018 |
Reżyseria | Luca Guadagnino |
Zdjęcia | Sayombhu Mukdeeprom |
Scenariusz | James Ivory, Andre Aciman |
Obsada | Armie Hammer, Timothée Chalamet, Michael Stuhlbarg, Amira Casar, Esther Garrel, Victoire Du Bois, Vanda Capriolo, Antonio Rimoldi |
Rok produkcji | 2017 |
Kraj produkcji | Brazylia, Francja, USA, Włochy |
Czas trwania | 132 min |
WWW | Polska strona |
Gatunek | dramat, melodramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Niby powinny cieszyć nas wielkie sukcesy odnoszone przez polskich artystów poza granicami kraju. A powieść Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” bez wątpienia taki sukces odniosła. Tyle że to sukces bardzo gorzki: po pierwsze – książka była typowym przejawem literatury socrealistycznej, po drugie – nie uchroniła autora przed rozstrzelaniem przez NKWD. Cztery dekady po jego śmierci na jej podstawie powstał w sowieckim Tadżykistanie telewizyjny serial.
więcej »„Proza życia według klozetowego dziada” może nie brzmi za zbyt chwytliwy filmowy tagline, ale Wimowi Wendersowi chyba coraz mniej zależy, aby jego filmy cechowały się przede wszystkim potencjałem na komercyjny sukces. Zresztą przepełnione nostalgią „Perfect Days” koresponduje całkiem nieźle z powoli podsumowującym swoją twórczość Niemcem, który jak wielu starych mistrzów, powoli zaczyna odchodzić do filmowego lamusa. Nie znaczy to jednak, że zasłużony reżyser żegna się z kinem. Tym bardziej że (...)
więcej »Po obejrzeniu pierwszego odcinka z jednej strony możemy poczuć się zafascynowani wizją postapokaliptycznego świata, w którym funkcjonują bardzo zróżnicowane, mocno od siebie odizolowane społeczności, z drugiej strony trudno nie ulec lekkiej dezorientacji, gdyż na razie brakuje jeszcze połączenia pomiędzy poszczególnymi wątkami.
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
NajAmerican Film Festival 2017
— Jarosław Robak, Kamil Witek
Krwawy taniec bez gwiazd
— Sebastian Chosiński
Żmije
— Jarosław Robak
American Film Festiwal 2018 (1)
— Jarosław Robak, Kamil Witek
Pretty in Pink
— Jarosław Robak
Szycie wewnętrzne
— Jarosław Robak
Film o filmie tak złym, że aż dobrym
— Jarosław Robak
Remanent filmowy 2017
— Sebastian Chosiński, Miłosz Cybowski, Grzegorz Fortuna, Adam Kordaś, Marcin Osuch, Jarosław Robak, Agnieszka ‘Achika’ Szady, Konrad Wągrowski, Kamil Witek
Ameryka jak wielki park Disneya
— Jarosław Robak
Duch Ameryki a kwestia rasowa
— Jarosław Robak
NajAmerican Film Festival 2017
— Jarosław Robak, Kamil Witek
Ciemno
— Jarosław Robak