EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Tożsamość Bourne’a |
Tytuł oryginalny | The Bourne Identity |
Dystrybutor | UIP, Universal |
Data premiery | 27 września 2002 |
Reżyseria | Doug Liman |
Zdjęcia | Oliver Wood |
Scenariusz | Tony Gilroy, W. Blake Herron |
Obsada | Brian Cox, Franka Potente, Clive Owen, Julia Stiles, Matt Damon, Chris Cooper, Gabriel Mann |
Muzyka | John Powell |
Rok produkcji | 2002 |
Kraj produkcji | Niemcy, USA |
Cykl | Bourne |
Czas trwania | 118 min |
Parametry | dźwięk: Dolby Digital 5.1; format: 2.35:1 (anamorficzny) |
WWW | Strona |
Gatunek | sensacja |
EAN | 5900058107797 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Jason Bourne naszych czasów |
EKSTRAKT: | 90% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Tożsamość Bourne’a |
Tytuł oryginalny | The Bourne Identity |
Dystrybutor | UIP, Universal |
Data premiery | 27 września 2002 |
Reżyseria | Doug Liman |
Zdjęcia | Oliver Wood |
Scenariusz | Tony Gilroy, W. Blake Herron |
Obsada | Brian Cox, Franka Potente, Clive Owen, Julia Stiles, Matt Damon, Chris Cooper, Gabriel Mann |
Muzyka | John Powell |
Rok produkcji | 2002 |
Kraj produkcji | Niemcy, USA |
Cykl | Bourne |
Czas trwania | 118 min |
Parametry | dźwięk: Dolby Digital 5.1; format: 2.35:1 (anamorficzny) |
WWW | Strona |
Gatunek | sensacja |
EAN | 5900058107797 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Niby powinny cieszyć nas wielkie sukcesy odnoszone przez polskich artystów poza granicami kraju. A powieść Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” bez wątpienia taki sukces odniosła. Tyle że to sukces bardzo gorzki: po pierwsze – książka była typowym przejawem literatury socrealistycznej, po drugie – nie uchroniła autora przed rozstrzelaniem przez NKWD. Cztery dekady po jego śmierci na jej podstawie powstał w sowieckim Tadżykistanie telewizyjny serial.
więcej »„Proza życia według klozetowego dziada” może nie brzmi za zbyt chwytliwy filmowy tagline, ale Wimowi Wendersowi chyba coraz mniej zależy, aby jego filmy cechowały się przede wszystkim potencjałem na komercyjny sukces. Zresztą przepełnione nostalgią „Perfect Days” koresponduje całkiem nieźle z powoli podsumowującym swoją twórczość Niemcem, który jak wielu starych mistrzów, powoli zaczyna odchodzić do filmowego lamusa. Nie znaczy to jednak, że zasłużony reżyser żegna się z kinem. Tym bardziej że (...)
więcej »Po obejrzeniu pierwszego odcinka z jednej strony możemy poczuć się zafascynowani wizją postapokaliptycznego świata, w którym funkcjonują bardzo zróżnicowane, mocno od siebie odizolowane społeczności, z drugiej strony trudno nie ulec lekkiej dezorientacji, gdyż na razie brakuje jeszcze połączenia pomiędzy poszczególnymi wątkami.
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
DVD: Tożsamość Bourne’a
— Konrad Wągrowski
Esensja ogląda: Lipiec 2014 (1)
— Sebastian Chosiński, Konrad Wągrowski
(I)grać i (wy)grać z czasem
— Ewa Drab
Z dala od polityki
— Krzysztof Czapiga
Harry Teleporter i Zakon Nieświętych Paladynów
— Agnieszka Szady
Gwiazdorzenie na potęgę
— Urszula Lipińska
Iskrzy jak cholera
— Bartosz Sztybor
Kosmiczny redaktor
— Konrad Wągrowski
Statek szalony
— Konrad Wągrowski
Kobieta na szczycie
— Konrad Wągrowski
Przygody Galów za Wielkim Murem
— Konrad Wągrowski
Potwór i cudowna istota
— Konrad Wągrowski
Migające światła
— Konrad Wągrowski
Śladami Hitchcocka
— Konrad Wągrowski
Miliony sześć stóp pod ziemią
— Konrad Wągrowski
Tak bardzo chciałbym (po)zostać kumplem twym
— Konrad Wągrowski
Kac Vegas w Zakopanem
— Konrad Wągrowski