EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Opowieści o duchach |
Tytuł oryginalny | Ghost Stories |
Dystrybutor | Netflix |
Reżyseria | Zoya Akhtar, Dibakar Banerjee, Karan Johar, Anurag Kashyap |
Zdjęcia | Sylvester Fonseca, Mitesh Mirchandani, Ranjan Palit, Tanay Satam |
Scenariusz | Zoya Akhtar, Dibakar Banerjee, Niranjan Iyengar, Vijay Maurya, Ensia Mirza |
Obsada | Janhvi Kapoor, Surekha Sikri, Amruta Subhash, Vijay Varma, Mohd Ashique Hussain, Anil Nagarkar, Sobhita Dhulipala, Sagar Arya |
Muzyka | Dibakar Banerjee, Sid Shirodkar, Ketan Sodha, Benedict Taylor |
Rok produkcji | 2020 |
Kraj produkcji | Indie |
Czas trwania | 144 min |
Gatunek | groza / horror |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W Indiach też straszy |
EKSTRAKT: | 50% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Opowieści o duchach |
Tytuł oryginalny | Ghost Stories |
Dystrybutor | Netflix |
Reżyseria | Zoya Akhtar, Dibakar Banerjee, Karan Johar, Anurag Kashyap |
Zdjęcia | Sylvester Fonseca, Mitesh Mirchandani, Ranjan Palit, Tanay Satam |
Scenariusz | Zoya Akhtar, Dibakar Banerjee, Niranjan Iyengar, Vijay Maurya, Ensia Mirza |
Obsada | Janhvi Kapoor, Surekha Sikri, Amruta Subhash, Vijay Varma, Mohd Ashique Hussain, Anil Nagarkar, Sobhita Dhulipala, Sagar Arya |
Muzyka | Dibakar Banerjee, Sid Shirodkar, Ketan Sodha, Benedict Taylor |
Rok produkcji | 2020 |
Kraj produkcji | Indie |
Czas trwania | 144 min |
Gatunek | groza / horror |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Z jednej strony trudno nam zachować powagę, gdy obserwujemy, jak bardzo zachowanie Lucy nie pasuje do zwyczajów i warunków panujących na powierzchni. Z drugiej strony w miarę rozwoju wydarzeń wygląda na to, że właśnie ta młoda kobieta ma szansę wykonać z powodzeniem misję, która na pierwszy rzut oka jest ponad jej siły.
więcej »Niby powinny cieszyć nas wielkie sukcesy odnoszone przez polskich artystów poza granicami kraju. A powieść Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” bez wątpienia taki sukces odniosła. Tyle że to sukces bardzo gorzki: po pierwsze – książka była typowym przejawem literatury socrealistycznej, po drugie – nie uchroniła autora przed rozstrzelaniem przez NKWD. Cztery dekady po jego śmierci na jej podstawie powstał w sowieckim Tadżykistanie telewizyjny serial.
więcej »„Proza życia według klozetowego dziada” może nie brzmi za zbyt chwytliwy filmowy tagline, ale Wimowi Wendersowi chyba coraz mniej zależy, aby jego filmy cechowały się przede wszystkim potencjałem na komercyjny sukces. Zresztą przepełnione nostalgią „Perfect Days” koresponduje całkiem nieźle z powoli podsumowującym swoją twórczość Niemcem, który jak wielu starych mistrzów, powoli zaczyna odchodzić do filmowego lamusa. Nie znaczy to jednak, że zasłużony reżyser żegna się z kinem. Tym bardziej że (...)
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
SPF – Subiektywny Przegląd Filmów (15)
— Jakub Gałka
Pociąg do Bollywood: Walcząc o tożsamość
— Ewa Drab
Pociąg do Bollywood: Zerwane więzi
— Ewa Drab
Kości, mnóstwo kości
— Jarosław Loretz
Gąszcz marketingu
— Jarosław Loretz
Majówka seniorów
— Jarosław Loretz
Gadzie wariacje
— Jarosław Loretz
Weź pigułkę. Weź pigułkę
— Jarosław Loretz
Warszawski hormon niepłodności
— Jarosław Loretz
Niedożywiony szkielet
— Jarosław Loretz
Puchatek: Żenada i wstyd
— Jarosław Loretz
Klasyka na pół gwizdka
— Jarosław Loretz
Książki, wszędzie książki, rzekł wół do wieśniaka
— Jarosław Loretz