EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | 10 minut później: Trąbka |
Tytuł oryginalny | Ten Minutes Older: The Trumpet |
Dystrybutor | Gutek Film |
Data premiery | 19 września 2003 |
Reżyseria | Werner Herzog, Spike Lee, Aki Kaurismäki, Kaige Chen, Víctor Erice, Jim Jarmusch, Wim Wenders |
Zdjęcia | Frederick Elmes, Phedon Papamichael, Timo Salminen, Ángel Luis Fernández, Chris Norr, Vicente Ríos, Olli Varja, Shu Yang |
Scenariusz | Werner Herzog, Spike Lee, Aki Kaurismäki, Víctor Erice, Jim Jarmusch, Wim Wenders, Tan Zhang |
Obsada | Chloë Sevigny, Markku Peltola, Feng Feng |
Muzyka | Paul Englishby |
Rok produkcji | 2002 |
Kraj produkcji | Chiny, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania |
Czas trwania | 92 min |
WWW | Polska strona Strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Siedmiu wspaniałych |
EKSTRAKT: | 80% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | 10 minut później: Trąbka |
Tytuł oryginalny | Ten Minutes Older: The Trumpet |
Dystrybutor | Gutek Film |
Data premiery | 19 września 2003 |
Reżyseria | Werner Herzog, Spike Lee, Aki Kaurismäki, Kaige Chen, Víctor Erice, Jim Jarmusch, Wim Wenders |
Zdjęcia | Frederick Elmes, Phedon Papamichael, Timo Salminen, Ángel Luis Fernández, Chris Norr, Vicente Ríos, Olli Varja, Shu Yang |
Scenariusz | Werner Herzog, Spike Lee, Aki Kaurismäki, Víctor Erice, Jim Jarmusch, Wim Wenders, Tan Zhang |
Obsada | Chloë Sevigny, Markku Peltola, Feng Feng |
Muzyka | Paul Englishby |
Rok produkcji | 2002 |
Kraj produkcji | Chiny, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Wielka Brytania |
Czas trwania | 92 min |
WWW | Polska strona Strona |
Gatunek | dramat |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Niby powinny cieszyć nas wielkie sukcesy odnoszone przez polskich artystów poza granicami kraju. A powieść Brunona Jasieńskiego „Człowiek zmienia skórę” bez wątpienia taki sukces odniosła. Tyle że to sukces bardzo gorzki: po pierwsze – książka była typowym przejawem literatury socrealistycznej, po drugie – nie uchroniła autora przed rozstrzelaniem przez NKWD. Cztery dekady po jego śmierci na jej podstawie powstał w sowieckim Tadżykistanie telewizyjny serial.
więcej »„Proza życia według klozetowego dziada” może nie brzmi za zbyt chwytliwy filmowy tagline, ale Wimowi Wendersowi chyba coraz mniej zależy, aby jego filmy cechowały się przede wszystkim potencjałem na komercyjny sukces. Zresztą przepełnione nostalgią „Perfect Days” koresponduje całkiem nieźle z powoli podsumowującym swoją twórczość Niemcem, który jak wielu starych mistrzów, powoli zaczyna odchodzić do filmowego lamusa. Nie znaczy to jednak, że zasłużony reżyser żegna się z kinem. Tym bardziej że (...)
więcej »Po obejrzeniu pierwszego odcinka z jednej strony możemy poczuć się zafascynowani wizją postapokaliptycznego świata, w którym funkcjonują bardzo zróżnicowane, mocno od siebie odizolowane społeczności, z drugiej strony trudno nie ulec lekkiej dezorientacji, gdyż na razie brakuje jeszcze połączenia pomiędzy poszczególnymi wątkami.
więcej »Bo biblioteka była zamknięta
— Jarosław Loretz
Wilkołaki wciąż modne
— Jarosław Loretz
Precyzja z dawnych wieków
— Jarosław Loretz
Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Co nam w kinie gra: Perfect Days
— Kamil Witek
mbank Nowe Horyzonty 2023: Drrrogi, chłopcze…
— Kamil Witek
Krótko o filmach: Zabawa z żywymi trupami
— Marcin Mroziuk
Wszyscy jesteśmy Patersonami
— Piotr Dobry
Tydzień z życia kierowcy
— Kamil Witek
Berlinale 2015: Kwiat pustyni
— Marta Bałaga
Konkurs na recenzję filmową: Depresja wampira
— Maciej Rumiancew
Stare dobre małżeństwo
— Miłosz Cybowski
Co nam w kinie gra: Tylko kochankowie przeżyją
— Kamil Witek
4. American Film Festival: Od zmierzchu do świtu
— Kamil Witek
Miłość obnażona
— Joanna Bartmańska
M jak Wong Kar-Wai
— Joanna Bartmańska
Jeszcze słychać śpiew Lolity
— Joanna Bartmańska
Kłamiesz, znikasz!
— Joanna Bartmańska
Apokalipsa spełniona
— Joanna Bartmańska
Odrażający, brudni, źli
— Joanna Bartmańska
Mokra historia
— Joanna Bartmańska
Nic takiego
— Joanna Bartmańska