Seksowne plakaty „Iron Man 2”…a przynajmniej jeden – ten ze Scarlett Johansson. Zobaczcie dwa nowe plakaty „Iron Man 2”. Polska premiera filmu już 30 kwietnia 2010.
|
Lajki na Facebooku, czyli popularne „Facebook Likes”, odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu naszej interakcji społecznej w świecie online w mediach społecznościowych. Choć mogą się wydawać jedynie niewinnymi gestami potwierdzającymi czyjąś treść lub zdjęcie, mają one znacznie większe znaczenie niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka. W rzeczywistości, lajki stanowią fundament naszego doświadczenia na Facebooku, wpływając na nasze samopoczucie, interakcje z innymi użytkownikami oraz nawet (...)
więcej »Odkryj wskazówki i triki dotyczące wyboru odpowiednich elementów do budowy własnego robota! Pomożemy Ci zrozumieć, na co zwracać uwagę i jak dokonywać mądrych wyborów.
więcej »Rozwój technologiczny przyniósł duże wymagania, jeśli chodzi o przechowywanie danych. Każdy z nas pragnie mieć wystarczającą ilość swojej ulubionej muzyki, nagranych filmów czy zrobionych zdjęć podczas podróży. W dzisiejszym świecie posiadanie dużej przestrzeni pamięci jest kluczowe. Sprawdź, do jakich urządzeń warto dodać większą kartę pamięci.
więcej »Migrujące polskie płynne złoto
— Jarosław Loretz
Eksport w kierunku nieoczywistym
— Jarosław Loretz
Eksport niejedno ma imię
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy – kontynuacja
— Jarosław Loretz
Polski hit eksportowy
— Jarosław Loretz
Zemsty szpon
— Jarosław Loretz
Taśmowa robota
— Jarosław Loretz
Z wątrobą na dłoni
— Jarosław Loretz
Panika na planie
— Jarosław Loretz
Jak nie gryzoń, to może jaszczurka?
— Jarosław Loretz
Ale co z tą papugą?
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
SPF – Subiektywny Przegląd Filmów (15)
— Jakub Gałka
W żelaznym uścisku
— Ewa Drab
Iron Man i skąpo odziane tancerki
AC/DC zilustrują muzycznie drugiego „Iron Mana”
Ale co z tą papugą?
— Agnieszka ‘Achika’ Szady
Esensja ogląda: Maj (2)
— Jarosław Robak, Agnieszka ‘Achika’ Szady
Kosmici, na koń!
— Ewa Drab
I ty możesz zostać elfem
— Jarosław Loretz
IRONiczny MANifest
— Piotr Dobry