WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić |
Gry planszowe od Dziadka MrozaEsensjaGry planszowe od Dziadka MrozaDla wszystkich żądnych przygód, którzy dotychczas zatapiali się w lekturze lub spędzali długie godziny przed ekranami. Czas zakasać rękawy i zabrać się za budowę schronienia, zgromadzenie zapasów, a przede wszystkim znaleźć odpowiedź na pytanie: jak wydostać się z tej przeklętej wyspy?! Jeśli się to nie uda, zmuszeni będziemy zostać na niej na zawsze, a to nie będą wczasy pod gruszą. „Robinson” to doskonała gra kooperacyjna, zapewniająca mnóstwo niepowtarzalnych rozgrywek. Kup w Rebel.pl. Wyszukaj w Nokaut.pl. Wyszukaj w Skąpiec.pl. Kosmiczna saga Georga Lucasa w końcu doczekała się godnego reprezentanta w świecie gier figurkowych. W „Star Wars X-Wing” na dzielnych pilotów czekają niezliczone ilości pojedynków za sterami gwiezdnych myśliwców Sojuszu Rebeliantów lub Imperium Galaktycznego. Przygotowane z niesamowitą pieczołowitością malowane modele statków powodują, że gra jest pozycją obowiązkową dla fanów tego uniwersum. Niech moc będzie z Wami. Kup w Rebel.pl. Wyszukaj w Nokaut.pl. Wyszukaj w Skąpiec.pl. REKLAMA – Wydawnictwo Rebel.pl poleca: Nad słowiańską ziemią zaczął kłaść się mroczny cień. Potężny amulet Slaviki, chroniący do tej pory mieszkańców, od śmierci Księcia leżał pozbawiony mocy. Jedyne dziecko władcy, córka, była jeszcze zbyt młoda by związać się z amuletem i przejąć rodowe brzemię. Do dnia rytuału pozostało jeszcze kilka miesięcy – dopóki córka księcia nie wypełni amuletu swą życiodajną siłą, rody same muszą ochronić mieszkańców przed złem wypełzającym z mokradeł i pieczar. W grze „Slavika” każdy z graczy dysponuje sześcioma bohaterami: dwoma wojownikami, druidem, zwiadowcą, łucznikiem i złodziejem. W trakcie gry gracze mają do wyboru pięć krain, do których po kolei wysyłają swoich bohaterów. W swojej turze każdy gracz, po wystawieniu dwóch bohaterów, wystawia do innej krainy monstra ze swojej talii potworów. Część bohaterów i ich przeciwników ma specjalne umiejętności, które znacząco wpływają na sytuację w danej krainie. DLA DZIECI Logika ukryta pod postacią zabawnej gry blefu dla dzieci. Wewnątrz starego, gotyckiego zamczyska kryją się dobre i złe duchy. Bystry umysł i umiejętność blefu to podstawa w starciu z przebiegłym przeciwnikiem. Ale gdzie on ukrył swojego dobrego ducha? Czy teraz stara się nim uciec, czy może jednak ta zjawa przy wyjściu przeważy szalę zwycięstwa na jego korzyść? Przekonaj się sam, ile emocji daje prosta gra wielokrotnie nagradzana przez gremium graczy. Czytaj naszą recenzję. Kup w Rebel.pl. Wyszukaj w Nokaut.pl. Wyszukaj w Skąpiec.pl. Dla dziecka, które lubi słodycze (a są inne?). Dla dziecka (w wieku od ośmiu lat), które lubi łamigłówki umysłowe. Rozwija umiejętność logicznego myślenia. 40 zadań, o wzrastającym stopniu trudności, polegających na właściwym rozmieszczeniu dziewięciu czekoladek w bombonierce. Możliwe jest tylko jedno rozwiązanie danego zadania, a wskazówki do każdego z nich są ukazane w formie graficznej. Można grać także w podróży, ale raczej nie po wyboistej drodze. Czytaj naszą recenzję. Kup w Rebel.pl. Wyszukaj w Nokaut.pl. Wyszukaj w Skąpiec.pl. Uproszczona wersja „Carcassone"? Dlaczego nie! Nadal chodzi o łączenie ze sobą odpowiednich płytek dróg i umieszczanie na nich pionków (czyli istota oryginalnej gry została zachowana), ale przez zmodyfikowanie zasad (brak murów miejskich i innych dodatków) stworzono grę, która doskonale nadaje się dla dzieci. Nie jest powiedziane, że i dorośli nie będą się przy niej dobrze bawić! Mając do dyspozycji odpowiednie elementy (które, co ważne, zawsze do siebie pasują), musimy rozmieszczać na stopniowo budowanej planszy pionki w naszym kolorze odpowiadające postaciom biegającym po ulicach. Kup wRebel.pl. Dla dziecka (w wieku od 5 lat), które lubi gimnastykować swoją wyobraźnię. Mając do dyspozycji szereg półprzezroczystych płytek, należy – nakładając je na siebie – otrzymać określony w zadaniu kolorowy wzór graficzny. Dziewięć kolorów na osiemnastu płytkach, stos mogący liczyć pięć płytek, sto (!) zadań o wzrastającym stopniu trudności – i możliwość kreowania własnych. Staranne wykonanie, lecz z uwagi na charakter układania płytek, trudne do zabawy w podróży. Czytaj naszą recenzję. Kup w Rebel.pl. Wyszukaj w Nokaut.pl. Dla dzieci (w wieku od 5 lat) lubiących przesuwanie pionka po planszy. Proste zasady, krótka trasa od startu do mety – lecz niesamowita zabawa przy każdym ruchu. Każdy rzut kostką i przesunięcie piona powodują tu odsłonięcie karty pola specjalnego; zadanie ukryte na karcie może nakazać choćby przesunięcie piona (własnego lub cudzego) o parę pól do przodu lub do tyłu… ale ów pion, przechodząc na nowe miejsce, uruchamia zadanie specjalne z tamtego pola… i tak dalej. Po każdym ruchu sytuacja na planszy może się zmienić diametralnie, zwłaszcza, że zmianie może ulec nawet miejsce mety. Nie nadaje się do podróży. Czytaj naszą recenzję. Kup w Rebel.pl. Wyszukaj w Nokaut.pl. |
Na trzeci numer „Magii i Miecza” trzeba było poczekać zdecydowanie dłużej, niż na drugi, ale warto było. Po raz pierwszy bowiem pojawił się w niej artykuł poświęcony systemowi Warhammer, a także opublikowano pierwszą przygodę z prawdziwego zdarzenia.
więcej »Marzec nie przyniósł zbyt wielu nowości ze świata Warhammera – do najważniejszych należy zaliczyć prezentacje kolejnych dwóch armii do The Old World.
więcej »Drugi numer „Magii i Miecza” ukazał się na zasadzie siły rozpędu. Jeśli wierzyć informacji zawartej we wstępniaku, miał premierę dwa tygodnie po pojawieniu się numeru pierwszego.
więcej »Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski
Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski
Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski
Typowe miasto
— Miłosz Cybowski
Gnijący las
— Miłosz Cybowski
Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski
Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski
Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski
Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski
Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski
Survival na bezludnych wyspach
— Miłosz Cybowski
To, czego nie widać na powierzchni
— Justyna Lenda
Mała Esensja: Słodycz łamania głowy
— Wojciech Gołąbowski
Mitologiczny poker
— Jakub Małecki
Noc w muzeum
— Kamil Sambor
Świat należy do nas!
— Justyna Lenda
Mała Esensja: Stos (bez) kłopotów
— Wojciech Gołąbowski
Ucieczka z Nowego Jorku
— Justyna Lenda
Uduchowiona logika
— Kamil Sambor
Morza psy
— Justyna Lenda
Świąteczne dodatki
— Esensja
Najlepsze filmy na prezent
— Esensja
Najlepsze pakiety filmowe na prezent
— Esensja
Najlepsze seriale TV na prezent
— Esensja
Szczęśliwa trzynastka gier wideo pod choinkę
— Esensja
Święty Mikołaj’s Gate
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
50 książek, które wstrząsną Gwiazdką
— Esensja
Komiksy pod choinkę
— Esensja
Sztuka dedukcji
— Agata Hanak
Ukryte piękno
— Jakub Małecki
Podnieś i dostarcz
— Jakub Małecki
Morze pełne kości
— Jakub Małecki
Śmiertelne starcie
— Agata Hanak
Promocja: Siedziby i imiona Bestii
Budowanie domu
— Agata Hanak
07 znowu nadaje
— Jakub Małecki
Jak trwoga to do… wiedźmy
— Jakub Małecki
G(ó)ra, z którą nie ma żartów
— Jakub Małecki
Prezenty świąteczne 2016: Gry planszowe
— Esensja
Po grę marsz: Wrzesień 2016
— Esensja
Po grę marsz: Sierpień 2016
— Esensja
Po grę marsz: Lipiec 2016
— Esensja
Gra Pomyłek już w sklepach
— Esensja
Po grę marsz: Czerwiec 2016
— Esensja
Po grę marsz: Maj 2016
— Esensja
Po grę marsz: Kwiecień 2016
— Esensja
SPOT coraz bliżej!
— Esensja
Larpuj na północy!
— Esensja
Hobbit. Karciany.
Czy ktoś już próbował jakoś zmodyfikować zasady, żeby gra była grywalna dłużej niż 2-3 rozdania? Na pierwszy strzał na pewno idzie Thorin, jego losowość jest może ciekawa ale nie dla grającego nim gracza. Ale to tylko pół, a nawet ćwierćśrodek.
Może da się jakoś naprawić totalny brak pomysłu autora gry? Skądinąd zasłużonego i tak dalej, wiem. Ale o terminie oddania tej gry przypomniał sobie w windzie przed ostatecznym spotkaniem.
A znowu tak po prostu karty wyrzucić jakoś szkoda, obrazki niebrzydkie :)