Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 25 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup

Gry planszowe od Dziadka Mroza

« 1 2

Esensja

Gry planszowe od Dziadka Mroza

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Robinson Crusoe: Adventure on the Cursed Island
Dla wszystkich żądnych przygód, którzy dotychczas zatapiali się w lekturze lub spędzali długie godziny przed ekranami. Czas zakasać rękawy i zabrać się za budowę schronienia, zgromadzenie zapasów, a przede wszystkim znaleźć odpowiedź na pytanie: jak wydostać się z tej przeklętej wyspy?! Jeśli się to nie uda, zmuszeni będziemy zostać na niej na zawsze, a to nie będą wczasy pod gruszą. „Robinson” to doskonała gra kooperacyjna, zapewniająca mnóstwo niepowtarzalnych rozgrywek.
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
Wyszukaj w Skąpiec.pl.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
X-Wing
Kosmiczna saga Georga Lucasa w końcu doczekała się godnego reprezentanta w świecie gier figurkowych. W „Star Wars X-Wing” na dzielnych pilotów czekają niezliczone ilości pojedynków za sterami gwiezdnych myśliwców Sojuszu Rebeliantów lub Imperium Galaktycznego. Przygotowane z niesamowitą pieczołowitością malowane modele statków powodują, że gra jest pozycją obowiązkową dla fanów tego uniwersum. Niech moc będzie z Wami.
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
Wyszukaj w Skąpiec.pl.

REKLAMA – Wydawnictwo Rebel.pl poleca:

Nad słowiańską ziemią zaczął kłaść się mroczny cień. Potężny amulet Slaviki, chroniący do tej pory mieszkańców, od śmierci Księcia leżał pozbawiony mocy. Jedyne dziecko władcy, córka, była jeszcze zbyt młoda by związać się z amuletem i przejąć rodowe brzemię. Do dnia rytuału pozostało jeszcze kilka miesięcy – dopóki córka księcia nie wypełni amuletu swą życiodajną siłą, rody same muszą ochronić mieszkańców przed złem wypełzającym z mokradeł i pieczar.

W grze „Slavika” każdy z graczy dysponuje sześcioma bohaterami: dwoma wojownikami, druidem, zwiadowcą, łucznikiem i złodziejem. W trakcie gry gracze mają do wyboru pięć krain, do których po kolei wysyłają swoich bohaterów. W swojej turze każdy gracz, po wystawieniu dwóch bohaterów, wystawia do innej krainy monstra ze swojej talii potworów. Część bohaterów i ich przeciwników ma specjalne umiejętności, które znacząco wpływają na sytuację w danej krainie.

DLA DZIECI
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Duchy
Logika ukryta pod postacią zabawnej gry blefu dla dzieci. Wewnątrz starego, gotyckiego zamczyska kryją się dobre i złe duchy. Bystry umysł i umiejętność blefu to podstawa w starciu z przebiegłym przeciwnikiem. Ale gdzie on ukrył swojego dobrego ducha? Czy teraz stara się nim uciec, czy może jednak ta zjawa przy wyjściu przeważy szalę zwycięstwa na jego korzyść? Przekonaj się sam, ile emocji daje prosta gra wielokrotnie nagradzana przez gremium graczy.
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
Wyszukaj w Skąpiec.pl.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Czekoladki
Dla dziecka, które lubi słodycze (a są inne?). Dla dziecka (w wieku od ośmiu lat), które lubi łamigłówki umysłowe. Rozwija umiejętność logicznego myślenia. 40 zadań, o wzrastającym stopniu trudności, polegających na właściwym rozmieszczeniu dziewięciu czekoladek w bombonierce. Możliwe jest tylko jedno rozwiązanie danego zadania, a wskazówki do każdego z nich są ukazane w formie graficznej. Można grać także w podróży, ale raczej nie po wyboistej drodze.
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
Wyszukaj w Skąpiec.pl.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Dzieci z Carcassonne
Uproszczona wersja „Carcassone"? Dlaczego nie! Nadal chodzi o łączenie ze sobą odpowiednich płytek dróg i umieszczanie na nich pionków (czyli istota oryginalnej gry została zachowana), ale przez zmodyfikowanie zasad (brak murów miejskich i innych dodatków) stworzono grę, która doskonale nadaje się dla dzieci. Nie jest powiedziane, że i dorośli nie będą się przy niej dobrze bawić! Mając do dyspozycji odpowiednie elementy (które, co ważne, zawsze do siebie pasują), musimy rozmieszczać na stopniowo budowanej planszy pionki w naszym kolorze odpowiadające postaciom biegającym po ulicach.
Kup wRebel.pl.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Kolorowy kod
Dla dziecka (w wieku od 5 lat), które lubi gimnastykować swoją wyobraźnię. Mając do dyspozycji szereg półprzezroczystych płytek, należy – nakładając je na siebie – otrzymać określony w zadaniu kolorowy wzór graficzny. Dziewięć kolorów na osiemnastu płytkach, stos mogący liczyć pięć płytek, sto (!) zadań o wzrastającym stopniu trudności – i możliwość kreowania własnych. Staranne wykonanie, lecz z uwagi na charakter układania płytek, trudne do zabawy w podróży.
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
Wyszukaj / Kup
Szalony wyścig polnych myszek
Dla dzieci (w wieku od 5 lat) lubiących przesuwanie pionka po planszy. Proste zasady, krótka trasa od startu do mety – lecz niesamowita zabawa przy każdym ruchu. Każdy rzut kostką i przesunięcie piona powodują tu odsłonięcie karty pola specjalnego; zadanie ukryte na karcie może nakazać choćby przesunięcie piona (własnego lub cudzego) o parę pól do przodu lub do tyłu… ale ów pion, przechodząc na nowe miejsce, uruchamia zadanie specjalne z tamtego pola… i tak dalej. Po każdym ruchu sytuacja na planszy może się zmienić diametralnie, zwłaszcza, że zmianie może ulec nawet miejsce mety. Nie nadaje się do podróży.
Kup w Rebel.pl.
Wyszukaj w Nokaut.pl.
koniec
« 1 2
26 listopada 2012

Komentarze

07 XII 2013   21:12:29

Hobbit. Karciany.
Czy ktoś już próbował jakoś zmodyfikować zasady, żeby gra była grywalna dłużej niż 2-3 rozdania? Na pierwszy strzał na pewno idzie Thorin, jego losowość jest może ciekawa ale nie dla grającego nim gracza. Ale to tylko pół, a nawet ćwierćśrodek.
Może da się jakoś naprawić totalny brak pomysłu autora gry? Skądinąd zasłużonego i tak dalej, wiem. Ale o terminie oddania tej gry przypomniał sobie w windzie przed ostatecznym spotkaniem.
A znowu tak po prostu karty wyrzucić jakoś szkoda, obrazki niebrzydkie :)

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Magia i Miecz: Z niewielką pomocą zagranicznych publikacji
Piotr ‘Pi’ Gołębiewski

25 IV 2024

Na trzeci numer „Magii i Miecza” trzeba było poczekać zdecydowanie dłużej, niż na drugi, ale warto było. Po raz pierwszy bowiem pojawił się w niej artykuł poświęcony systemowi Warhammer, a także opublikowano pierwszą przygodę z prawdziwego zdarzenia.

więcej »

W krainie Wojennego Młota: Marzec 2024
Miłosz Cybowski

3 IV 2024

Marzec nie przyniósł zbyt wielu nowości ze świata Warhammera – do najważniejszych należy zaliczyć prezentacje kolejnych dwóch armii do The Old World.

więcej »

Magia i Miecz: Siłą rozpędu
Piotr ‘Pi’ Gołębiewski

13 III 2024

Drugi numer „Magii i Miecza” ukazał się na zasadzie siły rozpędu. Jeśli wierzyć informacji zawartej we wstępniaku, miał premierę dwa tygodnie po pojawieniu się numeru pierwszego.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Inne recenzje

Survival na bezludnych wyspach
— Miłosz Cybowski

To, czego nie widać na powierzchni
— Justyna Lenda

Mała Esensja: Słodycz łamania głowy
— Wojciech Gołąbowski

Mitologiczny poker
— Jakub Małecki

Noc w muzeum
— Kamil Sambor

Świat należy do nas!
— Justyna Lenda

Mała Esensja: Stos (bez) kłopotów
— Wojciech Gołąbowski

Ucieczka z Nowego Jorku
— Justyna Lenda

Uduchowiona logika
— Kamil Sambor

Morza psy
— Justyna Lenda

Tegoż twórcy

Sztuka dedukcji
— Agata Hanak

Ukryte piękno
— Jakub Małecki

Podnieś i dostarcz
— Jakub Małecki

Morze pełne kości
— Jakub Małecki

Śmiertelne starcie
— Agata Hanak

Promocja: Siedziby i imiona Bestii

Budowanie domu
— Agata Hanak

07 znowu nadaje
— Jakub Małecki

Jak trwoga to do… wiedźmy
— Jakub Małecki

G(ó)ra, z którą nie ma żartów
— Jakub Małecki

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.