Świąteczne dodatkiKażdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma... Jeśli znacie kogoś, kogo hobby stanowią gry planszowe (lub sami macie bzika na ich punkcie), to nie możecie ograniczać się do samych podstawowych planszówek. W końcu wiele z nich doczekało się licznych i ciekawych dodatków! To właśnie o nich piszemy w dzisiejszym prezentowniku. Krótko mówiąc: najlepsze dodatki do najlepszych gier planszowych.
EsensjaŚwiąteczne dodatkiKażdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma... Jeśli znacie kogoś, kogo hobby stanowią gry planszowe (lub sami macie bzika na ich punkcie), to nie możecie ograniczać się do samych podstawowych planszówek. W końcu wiele z nich doczekało się licznych i ciekawych dodatków! To właśnie o nich piszemy w dzisiejszym prezentowniku. Krótko mówiąc: najlepsze dodatki do najlepszych gier planszowych.
Wyszukaj / Kup 51. Stan: Zima „Zima”, najnowszy dodatek do „51. Stanu” i „Nowej Ery”, nie tylko wzbogaca grę o nowe karty, ale też zmienia podstawowe cechy rozgrywki. Tym razem gracze będą mieli okazję wykazać się cierpliwym planowaniem; znika konieczność szybkiego zdobywania punktów zwycięstwa i agresywnego atakowania przeciwników. Tutaj liczy się przygotowanie do wojny, która wybuchnie dopiero na wiosnę, a sześć zimowych rund będzie trzeba poświęcić na odpowiednie przygotowania. Czytaj też naszą recenzję „51. Stanu” i „Nowej Ery”. Kup w Rebel.pl Wyszukaj w Skąpiec.pl Wyszukaj w Nokaut.pl Tegoroczna premiera filmu o znanym hobbicie spowodowała nawałnicę gier o niziołkach. W tym zestawie otrzymujemy trzy całkiem nowe scenariusze, które wprowadzają całkowicie nowe zasady i stanowią fabularną całość, odwzorowującą bieg wydarzeń znany z książki. Wynik jednego scenariusza może mieć wpływ na kolejne. Poza tym pojawia się dodatkowa strefa wpływów, której zasoby pomagają nam w unikaniu nieprzyjemności podczas przygód. Dodatek wprowadza kilka naprawdę świetnych kart i nowych możliwości dla talli, jak i zapewnia niezapomniane emocje podczas potyczki z trollami, pojedynku na zagadki czy też wreszcie ucieczki z goblińskich podziemi. Czytaj też naszą recenzję zestawu podstawowego. Kup w Rebel.pl Wyszukaj w Skąpiec.pl Wyszukaj w Nokaut.pl Gratka dla wszystkich miłośników „Small World” i „Small World Underground”. To kolejny dodatek, ale tym razem nie dostajemy w nim nowych ras i zdolności, ani też kart, które mogą wpływać na to, co będzie się działo w kolejnych rundach. W „Small World Realms” przychodzi czas na poznawanie nowych światów. Czterdzieści osiem heksagonalnych dwustronnych kawałków terenu pozwala wykreować nowe fantastyczne światy lub skorzystać z trzech gotowych propozycji. Dodatkowe elementy, takie jak góry, szczyty, przepaście i tunele wprowadzają jeszcze wiekszą ilość komplikacji i ułożeń plansz. Czytaj też naszą recenzję. Kup w Rebel.pl Wyszukaj w Skąpiec.pl Wyszukaj w Nokaut.pl Od dawna wiadomo, że być więźniem nie jest fajnie, delikatnie mówiąc, bo w zasadzie, jak jesteś więźniem, to generalnie masz po prostu chłopie przesrane. Teraz życie i ucieczka z „Alcatraz” będą jeszcze trudniejsze: zbudowano kolejne lokacje, strażnicy mają swoją strefę i jeszcze ten frajer. Dodatek do ubiegłorocznego hitu z Essen wydanego przez Kuźnię Gier z pewnością zapewni dodatkowe godziny kombinowania i szukania kozła ofiarnego. Czytaj też naszą recenzję „Alcatraz: the Scapegoat”. Kup w Rebel.pl Wyszukaj w Skąpiec.pl Wyszukaj w Nokaut.pl Do panteonu greckich bóstw, którym oddawaliśmy cześć w podstawowych „Cykladach”, dołącza Hades. To jednak nie wszystkie nowości wprowadzane przez ten dodatek. Gracze mogą także wybudować na swoich terytoriach nekropolie, któe zasilą ich armie w niemarłych wojowników. Nie zabrakło nowych bohaterów, znaczników oraz kart, a wszystko razem znacząco wzbogaca podstawową rozgrywkę. Czytaj też naszą recenzję „Cyklad”. Kup w Rebel.pl Wyszukaj w Skąpiec.pl Wyszukaj w Nokaut.pl Wyobraźnia nie ma granic, a zabawa w skojarzenia dostarcza wiele powodów do radości. „Dixit 3” to kolejne osiemdziesiąt cztery karty, które sprawią, że rozgrywka będzie jeszcze ciekawsza, a znalezienie klucza do zagadki nie takie oczywiste. Czas na nowe opowieści zbliża się wielkimi krokami, więc jaką bajkę dzisiaj opowiesz? Czytaj też naszą recenzję „Dixit”. Kup w Rebel.pl Wyszukaj w Skąpiec.pl Wyszukaj w Nokaut.pl Poczciwa „Neuroshima Hex” doczekała się w tym roku serii rozwinięć. Każda kolejna część to dodatkowa armia, pozwalająca na stosowanie zupełnie odmiennych strategii. „Stalowa Policja” wprowadza do gry zupełnie nową zdolność – Odbicie, które może mocno zaszkodzić atakującym wrogim jednostkom. „Dancer” natomiast to zupełna rewolucja – armia z trzema sztabami, bez jednostek, za to z całą masą żetonów akcji. Żywotność wersji podstawowej została właśnie podniesiona do potęgi. Czytaj też naszą recenzję „Stalowej Policji” Kup „Stalową Policję” w Rebel.pl Kup „Dancera” w Rebel.pl Wyszukaj „Stalową Policję” w Skąpiec.pl Wyszukaj „Dancera” w Skąpiec.pl Wyszukaj „Stalową Policję” w Nokaut.pl Wyszukaj „Dancera” w Nokaut.pl Rozszerzenie do wciągających „Władców Podziemi". Dzięki dodatkowej rundzie, tytułowemu sezonowi festiwalowemu, dostajemy więcej czasu na rozbudowę naszych podziemi, ale trzeba uważać – więcej czasu mają też ci paskudni bohaterowie tylko marzący o tym, jak dobrać się do naszego wypielęgnowanego loszku. Nie zabrakło nowych kart, pułapek i pomieszczeń, jak również zasad dotyczących inwestowania naszego złota czy hodowli potworów. Czytaj też naszą recenzję „Władców Podziemi”. Kup w Rebel.pl Wyszukaj w Skąpiec.pl Wyszukaj w Nokaut.pl Ten dodatek to powiew świeżości dla jednej z najbardziej popularnych gier imprezowych. Jeśli uważacie, że znacie „Jungle Speed” jak własną kieszeń i nic nie jest już Was w stanie zaskoczyć, jesteście w dużym błędzie. Osiemdziesiąt nowych kart, dwie nowe akcje specjalne. Dwa razy więcej śmiechu i cztery razy więcej chaosu. Dla fanów pozycja obowiązkowa. Kup w Rebel.pl Wyszukaj w Skąpiec.pl Wyszukaj w Nokaut.pl Największy dodatek do serii „Memoir ’44”, jaki dotychczas pojawił się w sprzedaży. Setki nowych figurek, nowe karty i scenariusze znacząco wzbogacają nie tylko podstawową wersję gry, ale też inne dodatki. Dla fanów serii pozycja obowiązkowa. Kup w Rebel.pl Wyszukaj w Skąpiec.pl Wyszukaj w Nokaut.pl 14 grudnia 2012 |
Na trzeci numer „Magii i Miecza” trzeba było poczekać zdecydowanie dłużej, niż na drugi, ale warto było. Po raz pierwszy bowiem pojawił się w niej artykuł poświęcony systemowi Warhammer, a także opublikowano pierwszą przygodę z prawdziwego zdarzenia.
więcej »Marzec nie przyniósł zbyt wielu nowości ze świata Warhammera – do najważniejszych należy zaliczyć prezentacje kolejnych dwóch armii do The Old World.
więcej »Drugi numer „Magii i Miecza” ukazał się na zasadzie siły rozpędu. Jeśli wierzyć informacji zawartej we wstępniaku, miał premierę dwa tygodnie po pojawieniu się numeru pierwszego.
więcej »Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski
Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski
Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski
Typowe miasto
— Miłosz Cybowski
Gnijący las
— Miłosz Cybowski
Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski
Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski
Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski
Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski
Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski
Najlepsze filmy na prezent
— Esensja
Najlepsze pakiety filmowe na prezent
— Esensja
Najlepsze seriale TV na prezent
— Esensja
Szczęśliwa trzynastka gier wideo pod choinkę
— Esensja
Święty Mikołaj’s Gate
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
50 książek, które wstrząsną Gwiazdką
— Esensja
Komiksy pod choinkę
— Esensja
Gry planszowe od Dziadka Mroza
— Esensja
Krótko o grach: Asasyni warci wielbłąda
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: Czy Hokusai byłby dumny?
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: Tylko dla dwojga
— Miłosz Cybowski
Bądź jak Indiana Jones
— Agata Hanak
Sztuka dedukcji
— Agata Hanak
Japońskie pejzaże
— Agata Hanak
Pikantne skojarzenia
— Agata Hanak
Żeglując po japońskich wodach
— Agata Hanak
Mała Esensja: Czarny Kotruś przynosi pecha
— Marcin Mroziuk
Gnom jaszczurowi wilkiem
— Jakub Małecki
Prezenty świąteczne 2016: Gry planszowe
— Esensja
Po grę marsz: Wrzesień 2016
— Esensja
Po grę marsz: Sierpień 2016
— Esensja
Po grę marsz: Lipiec 2016
— Esensja
Gra Pomyłek już w sklepach
— Esensja
Po grę marsz: Czerwiec 2016
— Esensja
Po grę marsz: Maj 2016
— Esensja
Po grę marsz: Kwiecień 2016
— Esensja
SPOT coraz bliżej!
— Esensja
Larpuj na północy!
— Esensja