Wyszukaj w | MadBooks.pl |
WASZ EKSTRAKT: | |
---|---|
Zaloguj, aby ocenić |
Po grę marsz: Lipiec 2016Z niewielkim opóźnieniem, ze względu na sezon urlopowy, prezentujemy listę najciekawszych gier lipca.
EsensjaPo grę marsz: Lipiec 2016Z niewielkim opóźnieniem, ze względu na sezon urlopowy, prezentujemy listę najciekawszych gier lipca. „Gra pomyłek”, czyli kiedy Gamoń struga Bystrzaka! Czy wiesz, jakie fikcyjne stworzenie zieje ogniem? Myślisz, że to smok? A może… No właśnie! Sprawdź się w rozgrywce, w której prawidłowe odpowiedzi nie zawsze są właściwe, a absurdalne gwarantują sukces i dobrą zabawę! Gra pomyłek to gra na każdą okazję: do pubu, w podróż, na imprezę, na wieczór z rodziną i przyjaciółmi. Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów. Punkty zdobywa się, udzielając WŁAŚCIWYCH odpowiedzi na zadane pytania. Punkty można stracić, podając odpowiedzi NIEWŁAŚCIWE, czyli takie, które nie odpowiadają poleceniom. Oczywiście, to czy odpowiedź jest WŁAŚCIWA czy NIEWŁAŚCIWA zależy od konkretnej sytuacji, sami zobaczcie… Chiny, 2000 lat temu: Loyang zostało stolicą Dynastii Han i jedną z czterech głównych metropolii starożytnych Chin. Jednak rozwój gospodarczy rozkwitającego miasta wymaga coraz to większych dostaw żywności zapewnianych przez lokalnych rolników, uprawiających na swych polach zboże, dynie, rzepę, kapustę, fasolę oraz pory. Po każdych żniwach rolnicy zbierają się u bram Loyang, aby handlować swoimi zbiorami. Dostarczają towary swoim stałym klientom lub sprzedają je z zyskiem klientom okazjonalnym. Plony można również sprzedawać bezpośrednio ze straganu lub zasadzić na polach. Jeżeli rolnicy potrzebują warzyw, których jeszcze nie udało im się wyhodować, mogą je zakupić w sklepie. Swoje usługi oferuje rolnikom dwudziestu pomocników o unikalnych umiejętnościach. Zatrudnienie odpowiednich ludzi otwiera nowe możliwości, dzięki którym można jeszcze skuteczniej spełniać oczekiwania klientów. Najlepszym rolnikiem zostanie ten, kto zawędruje najdalej na Ścieżce Pomyślności w określonym czasie. Każdy krok kosztuje coraz więcej, a środki potrzebne są także na różne inwestycje. Kluczem do sukcesu jest odnalezienie równowagi. „Steampunk Rally” kanadyjskiej firmy Roxley jest tytułem PO PROSTU ŚWIETNYM. Z trzech powodów: 1. Prostota (rozgrywanie tury jest banalnie proste; tak proste, że akcje wykonujemy symultanicznie: draftujemy karty, odprowadzamy parę z naszych maszyn, kontynuujemy wyścig, zbieramy obrażenia i… jedziemy dalej). 2. Skomplikowanie (czy raczej rozbudowanie – maszyny, które tworzymy to prawdziwe kolosy, a każda część przynosi nam dodatkowe możliwości) 3. Szybkość rozgrywki i jej dobre wyważenie Steampunk Rally to w końcu gra o wielkim wyścigu – wszystko dzieje się bardzo szybko, sytuacja zmienia się z tury na turę i do samego końca nie wiadomo, kto zostanie mistrzem wynalazków i zwycięzcą turnieju. Nie żartujemy: wszystko dzieje się NAPRAWDĘ szybko – w grze brać może udział do 6 graczy, a czas rozgrywki to zaledwie około godziny! W 1493 roku Krzysztof Kolumb odkrywa najbardziej wysuniętą na wschód wyspę archipelagu Wielkich Antyli. Około 50 lat później rozpoczyna się pierwszy okres rozkwitu Puerto Rico. To wszystko dzięki Tobie! W którą z postaci wcielisz się w Nowym Świecie? Będziesz poszukiwaczem złota czy gubernatorem? Plantatorem czy kupcem? Cokolwiek wybierzesz, cel będzie zawsze ten sam: odnieść sukces i zdobyć największe uznanie! Kto będzie w posiadaniu najlepiej prosperujących plantacji? Kto wzniesie najbardziej okazałe budynki? Kto zdobędzie najwięcej punktów zwycięstwa? Kto… Uwaga! Polska edycja gry z 2008 roku zawiera oficjalne rozszerzenie gry: Nowe budynki (14 nowych budynków: 12 małych oraz 2 duże). EKSYTUJĄCY POJEDYNEK Czary mary to świetna i ekscytująca gra z bardzo ciekawą mechaniką, w której gracze widzą zaklęcia jakimi dysponują pozostali, ale nie mogą spojrzeć na swoje własne. Tylko umiejętność dedukcji i uważnej obserwacji pozwoli wam przetrwać i nie popełnić błędu. Każdy błąd będzie bowiem drogo kosztował, a pozostali tylko czekają na każde wasze potknięcie! ZOSTAŃ PRAWDZIWY MAGIEM Wcielcie się w prawdziwych mistrzów swojego fachu – w potężnych czarodziejów, którzy jednym ruchem ręki potrafią przywołać ogromne ogniste kule i ciskać w przeciwników gromy z nieba! Przy pomocy tajemnych zaklęć uśpijcie swoich wrogów, osłabcie ich czujność, uderzcie w nich wszystkim co posiadacie albo przyzwijcie do pomocy mocarnego smoka! MAGICZNA GRA – MAGICZNE WYKONANIE Cieszcie się najwyższą jakością wydania. W pudełku znajdziecie m.in. duże plastikowe podstawki na zaklęcia, które nie tylko uczynią wasze rozgrywki bardziej spektakularnymi, ale też znacznie poprawią ich przejrzystość. Oprócz tego pomocna na pewno będzie też plansza punktacji i plansze pomocy graczy, a wszystko to w przepięknej, baśniowej szacie graficznej, która na pewno pomoże wam wsiąknąć w magiczny świat Czary Mary! Badacze stają na progu opuszczonej posiadłości. Słyszeli o dziwnych wydarzeniach, które miały miejsce w okolicy i postanowili to sprawdzić. Przed wejściem czują jednak dziwny niepokój. Atmosfera gęstnieje, cisza staje się nie do wytrzymania. Pełni złych przeczuć wchodzą do środka – drzwi zatrzaskują się, pozostawiając ich samych w ciemności, gdzie nieustannie coś ich obserwuje. Druga edycja gry Posiadłość Szaleństwa ukaże się po polsku nakładem Galakty. Gracze znów będą mieli okazję zwiedzić starą Posiadłość, rozwiązać niezwykłe zagadki i zmierzyć się z potworami, jednak tym razem w zupełnie nowym wydaniu, znacznie usprawnionym i zmienionym w porównaniu do poprzedniej edycji. Nowi bohaterowie, przedmioty, czary i wyzwania zapewnią graczom godziny (jeśli nie dni i tygodnie) ciekawej i wciągającej rozgrywki. Seria scenariuszy poprowadzi badaczy po tajemniczej posiadłości i przyległych do niej terenach. Gracze spotkają na swojej drodze nie tylko krwiożercze bestie, ale także intrygujące postaci, z którymi będą mogli porozmawiać. Do gry potrzebna będzie specjalna aplikacja, dostępna na wszystkie popularne systemy, która umożliwi graczom lepsze przeżycie przygody. Ponieważ w tej edycji to aplikacja czuwa nad rozmieszczeniem żetonów, układem mapy i zachowaniem potworów, gracze mogą skupić się na eksploracji i rozwiązywaniu zagadki. Oznacza to, że gra jest w stu procentach kooperacyjna (lub do momentu, w którym jednego z badaczy dosięgnie macka szaleństwa – wtedy warunki zwycięstwa mogą się zmienić). 3 sierpnia 2016 |
Marzec nie przyniósł zbyt wielu nowości ze świata Warhammera – do najważniejszych należy zaliczyć prezentacje kolejnych dwóch armii do The Old World.
więcej »Drugi numer „Magii i Miecza” ukazał się na zasadzie siły rozpędu. Jeśli wierzyć informacji zawartej we wstępniaku, miał premierę dwa tygodnie po pojawieniu się numeru pierwszego.
więcej »Mimo dodatkowego dnia tegoroczny luty nie obfitował w nadmiar warhammerowych nowinek.
więcej »Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski
Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski
Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski
Typowe miasto
— Miłosz Cybowski
Gnijący las
— Miłosz Cybowski
Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski
Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski
Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski
Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski
Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski
Prezenty świąteczne 2016: Gry planszowe
— Esensja
Nie przegap: Sierpień 2016
— Esensja
Po grę marsz: Sierpień 2016
— Esensja
Wiesz czy nie wiesz?
— Agata Hanak
Krótko o grach: Pod ciepłą kołderką
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: Asasyni warci wielbłąda
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: Czy Hokusai byłby dumny?
— Miłosz Cybowski
Krótko o grach: Tylko dla dwojga
— Miłosz Cybowski
Bądź jak Indiana Jones
— Agata Hanak
Japońskie pejzaże
— Agata Hanak
Żeglując po japońskich wodach
— Agata Hanak
Mała Esensja: Czarny Kotruś przynosi pecha
— Marcin Mroziuk
W koło Macieju
— Jakub Małecki
Misja na Marsa
— Jacek Jaciubek
Po grę marsz: Sierpień 2016
— Esensja
Gra Pomyłek już w sklepach
— Esensja
Po grę marsz: Czerwiec 2016
— Esensja
Po grę marsz: Maj 2016
— Esensja
SPOT coraz bliżej!
— Esensja
Larpuj na północy!
— Esensja
Rusza kampania gry Simurgh
— Esensja
Nadchodzi Simurgh
— Esensja
Boss Monster - wyniki konkursu
— Esensja
Jak powstają niezwykłe gry
— Esensja