Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 18 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

‹Tinysasters 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułTinysasters 2
WWW

Online: Sim-mini-city
[„Tinysasters 2” - recenzja]

Esensja.pl
Esensja.pl
Jako zwolennik spokojnego, powolnego planowania i gier turowych, z dużą nieufnością podszedłem do całkiem ładnie wyglądających „Tinysasters 2”. W końcu kiedy dostaję na zabawę z jedną misją tylko kilka minut, owa zabawa musi sprowadzać się do nieco chaotycznego klikania. Czy w tym przypadku jest inaczej?

Miłosz Cybowski

Online: Sim-mini-city
[„Tinysasters 2” - recenzja]

Jako zwolennik spokojnego, powolnego planowania i gier turowych, z dużą nieufnością podszedłem do całkiem ładnie wyglądających „Tinysasters 2”. W końcu kiedy dostaję na zabawę z jedną misją tylko kilka minut, owa zabawa musi sprowadzać się do nieco chaotycznego klikania. Czy w tym przypadku jest inaczej?

‹Tinysasters 2›

WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułTinysasters 2
WWW
Przemieszczając się w kolejnych misjach z jednej unoszącej się w przestrzeni „planety” na drugą, będziemy zabawiali się w demiurgów rozwijających nasze własne cywilizacje, budujących miasta, farmy, świątynie i temu podobne. Wzniesione budowle będą zaopatrywały nas w odpowiednie surowce, za które będziemy mogli udoskonalać kolejne miejsce lub wykupywać specjalne moce. W jakim to wszystko celu? Ano nie do końca jest tam jakiś cel przewodni, bo wymagania zmieniają się z misji na misję, choć sprowadzają się albo do wybudowania czegoś, albo do opanowania konkretnych mocy.
Gra narzuca całkiem duże tempo rozgrywki. Nie dlatego, że mamy limit czasu, ale dlatego, że przecież za ukończenie każdej misji w określonym czasie dostajemy odpowiednią liczbę gwiazdek. Nic to, że na nic nam się one nie przydają (nie możemy kupować uniwersalnych ulepszeń), ale zawsze to lepiej mieć na koncie trzy gwiazdki niż tylko jedną. Poza tym całość nie jest jakoś przesadnie rozbudowana i sprowadza się na dobrą sprawę do budowania kolejnych struktur i wykorzystywania mocy, by uniknąć tytułowych „małych nieszczęść”, które targają każdym z odwiedzonych przez nas światów. Trzęsienia ziemi, ruchy tektoniczne, powodzie, susza i temu podobne: wszystko, byle tylko nie szło nam zbyt łatwo.
Po rozważeniu wszystkich za i przeciw jestem skłonny uznać „Tinysasters 2” za grę całkiem udaną. Nie ma w niej nic przełomowego, ale pobawić się można – szczególnie że po ukończeniu wszystkich głównych misji można wreszcie zabawić się w niekończącą się rozbudowę.
koniec
5 kwietnia 2014

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

Zapiski niedzielnego gracza: Wolność i swoboda
Miłosz Cybowski

14 IV 2024

„Broforce” nie jest grą nową, ale lubię do niej wracać – ta brutalna platformówka nabija się z popkulturowych klisz w sposób podobny do filmowej serii „Expendables”. Robi to jednak o wiele lepiej. I zabawniej.

więcej »

Krótko o grach: Rodzina jest najważniejsza
Miłosz Cybowski

6 IV 2024

„Dziedzictwo: Testament Diuka de Crecy” jest jedną z tych gier, które w świetnym stylu łączą ze sobą temat z mechaniką. Rozbudowa drzewa genealogicznego naszej rodziny, aranżowanie udanych mariaży i dbanie o kolejnych potomków naprawdę wciąga.

więcej »

Erpegi ze starej szafy: Nie ma wody na pustyni
Miłosz Cybowski

17 II 2024

„Don′t Drink the Water” Matta Cuttera to solidna, nieskomplikowana przygoda, która świetnie oddaje klimat Martwych Ziem.

więcej »

Polecamy

Wyrzuty sumienia kanciarza

W świecie pdf-ów:

Wyrzuty sumienia kanciarza
— Miłosz Cybowski

Więcej, ciekawiej i za darmo
— Miłosz Cybowski

Starzy Bogowie nie śpią
— Miłosz Cybowski

Typowe miasto
— Miłosz Cybowski

Gnijący las
— Miłosz Cybowski

Roninowie pod zaćmionym słońcem
— Miłosz Cybowski

Księga wiedźmich czarów
— Miłosz Cybowski

Pancerni bez psa
— Miłosz Cybowski

Słudzy Pana Rozkładu
— Miłosz Cybowski

Mali, brzydcy i zieloni
— Miłosz Cybowski

Zobacz też

Z tego cyklu

Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski

Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski

Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski

Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.