Nadchodzi SimurghMiło nam poinformować, że Magazyn Esensja objął patronatem polskie wydanie gry "Simurgh".
Już w styczniu 2016 nadejdzie czas, w którym zmierzymy się z naszymi wrogami! EsensjaNadchodzi SimurghMiło nam poinformować, że Magazyn Esensja objął patronatem polskie wydanie gry "Simurgh". Już w styczniu 2016 nadejdzie czas, w którym zmierzymy się z naszymi wrogami! Odkąd sprzymierzyliśmy się z Simurghami, potężnymi mitycznymi smokami, Cieniści przestali niepokoić nasz lud. Pokonani przez Muratana, Władcę Smoków, wycofali się w najgłębsze czeluści Starej Ziemi. Mieli już nigdy nie wrócić. Czuliśmy się bezpiecznie, powróciły: radość i spokój. Dopóki Władca Smoków nie odszedł wraz z Simurghami. Wśród nas pozostały tylko smoki najbardziej przywiązane do swoich Smoczych Jeźdźców. Stworzyliśmy więc klany. Klany przerodziły się w rody. A każdy ród pękał wprost z dumny, powiększając stado tych majestatycznych bestii. Lecz lata pokoju sprawiły, że wśród ludzi osłabł duch walki. Teraz, gdy Cieniści ponownie nadchodzą, by siać spustoszenie, tylko najbardziej waleczni dostąpią zaszczytu i poprowadzą ludzkość do kolejnej wojny, by okryć się chwałą. Poprowadź jeden z rodów, rośnij w siłę! Wytresuj smocze bestie, udowodnij, że jesteś tym, który powinien stanąć na czele ludzkości, kiedy Cieniści znów uderzą przeciwko twemu ludowi i potężnym Simurghom! Simurgh jest grą dla 2-5 graczy. Każdy z nich staje na czele potężnych rodów w fantastycznym świecie, gdzie ludzie i smoki żyją w symbiozie, wspólnie polują i razem wyruszają na wojnę! Jako głowa rodu, każdy z graczy dba, by jego populacja smoków rosła w siłę. A każda bestia jest wyjątkowa, przepięknie zilustrowana i posiada specjalne zdolności. Na ogromnej, w dużej części modułowej, planszy gracze będą wysyłać swoich Wasali i Smoczych Jeźdźców, by ujarzmiali kolejne smoki, pomnażali zasoby rodu, przeprowadzali badania albo podróżowali do odległej Dziczy. Wszystko po to, by zdobyć siłę mierzoną Punktami Mocy! Simurgh to gra przemyślanych decyzji i konfrontacji. Cudowna i trwała oprawa jest wprost bajeczna. Ogromną zaletą gry jest jej regrywalność. Wszystko to świadczy o sile smoka z Persji! W grze dostępne są różne poziomy rozgrywki. W zależności od przyjętych zasad możemy zagrać na różnych poziomach. 45 minutowa rywalizacja dobrze sprawdzi się w gronie rodzinnym, a w gronie bardziej zaprawionych graczy przygotujcie się na dłuższą rozgrywkę. Jaki rodzaj gry wybierzecie, zależy od Was. Ciekawostką niech będzie to, że Simurgh wraz z dodatkiem zebrał ponad 80 tysięcy dolarów na Kickstarterze, a projekt wsparło ponad 1000 graczy. Czas na nas! Nad polskie stoły nadlatuje Simurgh! ![]() 21 grudnia 2015 |
W sobotę 21 maja ogłoszono laureatów nagrody Nebula za rok 2021.
więcej »Ogłoszono listę finalistów nagród Nebula za rok 2021. Nagrody te przyznawane są przez Amerykańskie Stowarzyszenie Pisarzy Fantasy i SF (Science Fiction Writers of America). Razem z Nebulami poznaliśmy nominacje do nagród Bradbury’ego i Andre Norton, które choć oficjalnie nie są kategoriami Nebuli, ale przyznawane są według tych samych zasad.
więcej »18 grudnia podczas 79 Worldconu w Washington D.C. przyznano Nagrody Hugo 2021.
więcej »Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski
Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski
Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski
Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski
Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski
Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski
Błękit
— Miłosz Cybowski
Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski
Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski
W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski
Po grę marsz: Sierpień 2016
— Esensja
Po grę marsz: Lipiec 2016
— Esensja
Gra Pomyłek już w sklepach
— Esensja
Po grę marsz: Czerwiec 2016
— Esensja
Po grę marsz: Maj 2016
— Esensja
SPOT coraz bliżej!
— Esensja
Larpuj na północy!
— Esensja
Rusza kampania gry Simurgh
— Esensja
Boss Monster - wyniki konkursu
— Esensja
Jak powstają niezwykłe gry
— Esensja