Dołącz do nas na Facebooku

x

Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 25 października 2020
w Esensji w Esensjopedii

„Kult: Boskość utracona” na wspieram.to

Esensja.pl
Esensja.pl
Alis Games
Mamy ogromną przyjemność uchylić rąbka tajemnicy i opowiedzieć o planach wydawnictwa Alis Games związanych z polską edycją „Kult: Boskość utracona”.

Alis Games

„Kult: Boskość utracona” na wspieram.to

Mamy ogromną przyjemność uchylić rąbka tajemnicy i opowiedzieć o planach wydawnictwa Alis Games związanych z polską edycją „Kult: Boskość utracona”.
Kampania na wspieram.to
Kampania na wspieram.to, dotycząca polskiej edycji „Kult: Boskość utracona” zaplanowana jest na listopad 2020 roku. Zakończone zostało już tłumaczenie podręcznika głównego „Kult: Boskość utracona” oraz wykonana została pierwsza redakcja – do końca roku zostaną przetłumaczone wszystkie suplementy, planowane na 2021 rok.
Wydanie PL linii „Kult” planowane jest na wrzesień 2021.
W planach wydawnictwa Alis Games jest nie tylko podręcznik podstawowy „Kultu” ale również dodatkowe podręczniki, takie jak „Taroticum i Inne Historie” – zbiór mrocznych scenariuszy wprowadzających w świat „Kultu”, oraz „Czarna Madonna” – najsłynniejsza kampania, poprawiona i ponownie wydana na potrzeby 4 edycji „Kultu”, który w 2018 roku na kickstarterze osiągnął prawie 3000% zakładanego celu!
Również podczas kampanii na wspieram.to będzie można ufundować limitowane wydanie podręcznika głównego w postaci zarówno „Bible Edition” jak i „Black Edition”. Będą również dostępne specjalnie pakiety – wzorem udanej kampanii dotyczącej 5 edycji „Wampira: Maskarady” – których zawartość pozostaje na razie tajemnicą. Fani gadżetów i dodatków nie będą zawiedzeni.
Czym jest „Kult: Boskość utracona”
Gra narracyjna „Kult” została wydana po raz pierwszy w 1991 roku przez nieistniejące już wydawnictwo Target Games. Był to splatterpunkowy horror, skierowany do dojrzałego odbiorcy i od samego początku grze towarzyszyło wiele kontrowersji, z zakazem sprzedaży włącznie. Po wydaniu „Kultu” nic już w świecie rpg nie było takie same.
W „Kult: Boskość utracona” otaczający nas świat jest iluzją, niewielką wyspą położoną na oceanie kłamstw, kolorowym muralem na obdrapanej i gnijącej ścianie. Ludzkość jednak tego nie dostrzega, a jej zmysły są otulone przez całun kłamstw. Nie dostrzegamy otaczającego nas zewsząd zła i zepsucia. Nasze elity są nimi przesiąknięte, zaś ci, którzy wydają się najbardziej prawi, są w rzeczywistości najbardziej zdeprawowani.
Istnieje szansa, że przebudzimy się z tego okropnego letargu i dostrzeżemy światło prawdy, skryte pośród pajęczyny kłamstw. Następnie zerwiemy pętające nas okowy iluzji i w końcu dostrzeżemy to, czego nie chcieliśmy widzieć wcześniej. Jednak… czy aby na pewno chcemy się obudzić i odzyskać należną nam boskość?
W grze „Kult: Boskość Utracona” postacie graczy to ludzie uwikłani w zdarzenia związane z ich przeszłością. Dopadają ich dawne grzechy, żądając zadośćuczynienia. Dziecięce fobie wypływają na powierzchnię, przybierając fizyczną postać. Groza ta nabiera kształtu na podstawie tego, co tkwi w nas.
Każdy człowiek ma swoje osobiste demony, swoje czyśćce. Podczas gry protagoniści zmuszeni są do podróży w otchłań, może nawet poza granicę samej śmierci po to tylko, by odkryć, że nie ma żadnego ostatecznego celu – Śmierć jest tylko początkiem.
Po więcej informacji zaprószamy na nasz profil FB oraz na stronę www.kultrpg.pl.
koniec
2 września 2020
Alis Games

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Najnowsze

30 lat Egmontu!

19 X 2020

Co mają ze sobą wspólnego Kaczor Donald, Asteriks, Thorgal oraz Batman? Poza tym, że są znani na całym świecie, łączy ich fakt, że od lat historie o nich opowiada w Polsce wydawnictwo Egmont. Albumy komiksowe, czasopisma i gry planszowe pozwalają polskiemu czytelnikowi zetknąć się z niezwykłym światem wyobraźni, który budzi emocje, wzbogaca poznawczo oraz łączy pokolenia. W tym roku Egmont Polska świętuje swoje 30. urodziny i dziękuje wszystkim, którzy również uwierzyli w moc opowieści.

więcej »

Esensja najlepszym magazynem SF!

5 X 2020

Esensja została uznana za najlepszy magazyn 2020 r. przez European Science Fiction Society!

więcej »

Nebule 2019 przyznane

31 V 2020

W sobotę 30 maja ogłoszono laureatów nagrody Nebula za rok 2019.

więcej »

Polecamy

Nie tylko dla szachistów

Online:

Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski

Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski

Błękit
— Miłosz Cybowski

Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski

Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski

W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski

Strzelając do zombie
— Miłosz Cybowski

Latający baloniasty kot
— Miłosz Cybowski

W podróż przez cały rok
— Wojciech Gołąbowski

Jeszcze raz to samo, ale lepiej
— Miłosz Cybowski

Copyright © 2000- – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.