„Kult: Boskość utracona” na wspieram.toAlis Games Mamy ogromną przyjemność uchylić rąbka tajemnicy i opowiedzieć o planach wydawnictwa Alis Games związanych z polską edycją „Kult: Boskość utracona”.
Alis Games„Kult: Boskość utracona” na wspieram.toMamy ogromną przyjemność uchylić rąbka tajemnicy i opowiedzieć o planach wydawnictwa Alis Games związanych z polską edycją „Kult: Boskość utracona”. Kampania na wspieram.to, dotycząca polskiej edycji „Kult: Boskość utracona” zaplanowana jest na listopad 2020 roku. Zakończone zostało już tłumaczenie podręcznika głównego „Kult: Boskość utracona” oraz wykonana została pierwsza redakcja – do końca roku zostaną przetłumaczone wszystkie suplementy, planowane na 2021 rok. Wydanie PL linii „Kult” planowane jest na wrzesień 2021. W planach wydawnictwa Alis Games jest nie tylko podręcznik podstawowy „Kultu” ale również dodatkowe podręczniki, takie jak „Taroticum i Inne Historie” – zbiór mrocznych scenariuszy wprowadzających w świat „Kultu”, oraz „Czarna Madonna” – najsłynniejsza kampania, poprawiona i ponownie wydana na potrzeby 4 edycji „Kultu”, który w 2018 roku na kickstarterze osiągnął prawie 3000% zakładanego celu! Również podczas kampanii na wspieram.to będzie można ufundować limitowane wydanie podręcznika głównego w postaci zarówno „Bible Edition” jak i „Black Edition”. Będą również dostępne specjalnie pakiety – wzorem udanej kampanii dotyczącej 5 edycji „Wampira: Maskarady” – których zawartość pozostaje na razie tajemnicą. Fani gadżetów i dodatków nie będą zawiedzeni. Gra narracyjna „Kult” została wydana po raz pierwszy w 1991 roku przez nieistniejące już wydawnictwo Target Games. Był to splatterpunkowy horror, skierowany do dojrzałego odbiorcy i od samego początku grze towarzyszyło wiele kontrowersji, z zakazem sprzedaży włącznie. Po wydaniu „Kultu” nic już w świecie rpg nie było takie same. W „Kult: Boskość utracona” otaczający nas świat jest iluzją, niewielką wyspą położoną na oceanie kłamstw, kolorowym muralem na obdrapanej i gnijącej ścianie. Ludzkość jednak tego nie dostrzega, a jej zmysły są otulone przez całun kłamstw. Nie dostrzegamy otaczającego nas zewsząd zła i zepsucia. Nasze elity są nimi przesiąknięte, zaś ci, którzy wydają się najbardziej prawi, są w rzeczywistości najbardziej zdeprawowani. Istnieje szansa, że przebudzimy się z tego okropnego letargu i dostrzeżemy światło prawdy, skryte pośród pajęczyny kłamstw. Następnie zerwiemy pętające nas okowy iluzji i w końcu dostrzeżemy to, czego nie chcieliśmy widzieć wcześniej. Jednak… czy aby na pewno chcemy się obudzić i odzyskać należną nam boskość? W grze „Kult: Boskość Utracona” postacie graczy to ludzie uwikłani w zdarzenia związane z ich przeszłością. Dopadają ich dawne grzechy, żądając zadośćuczynienia. Dziecięce fobie wypływają na powierzchnię, przybierając fizyczną postać. Groza ta nabiera kształtu na podstawie tego, co tkwi w nas. Każdy człowiek ma swoje osobiste demony, swoje czyśćce. Podczas gry protagoniści zmuszeni są do podróży w otchłań, może nawet poza granicę samej śmierci po to tylko, by odkryć, że nie ma żadnego ostatecznego celu – Śmierć jest tylko początkiem. Po więcej informacji zaprószamy na nasz profil FB oraz na stronę www.kultrpg.pl. ![]() 2 września 2020
|
Dwumiesięcznik „Press” w numerze 11-12/2020 publikuje wyniki projektu Top Marka 2020, największego badania marek w polskich mediach.
więcej »Polskie wydawnictwo gier planszowych z Opola otrzymało siedem nagród Charles S. Roberts, czyli najbardziej prestiżowego wyróżnienia dla planszowych gier wojennych na świecie. Zwycięzcą we wszystkich siedmiu kategoriach jest opublikowany w maju zeszłego roku przez PHALANX „U-Boot: Gra Planszowa” Artura Salwarowskiego i Bartosza Pluty.
więcej »Testowanie szczepionki na wirusa?
— Wojciech Gołąbowski
Manewrowanie atomem
— Wojciech Gołąbowski
Puzzle jako pomoc dydaktyczna
— Wojciech Gołąbowski
Sprzątaczka zamiast Magazyniera?
— Wojciech Gołąbowski
Nie tylko dla szachistów
— Miłosz Cybowski
Z dna w górę arytmetycznej dżungli
— Wojciech Gołąbowski
Błękit
— Miłosz Cybowski
Ale jak to: zablokowane?
— Wojciech Gołąbowski
Owernia latem w szczegółach
— Wojciech Gołąbowski
W zgodzie ze schematami
— Miłosz Cybowski