Nasza strona używa plików cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Zapomniałem hasła
Nie mam jeszcze konta
Połącz z Facebookiem Połącz z Google+ Połącz z Twitter
Esensja
dzisiaj: 26 kwietnia 2024
w Esensji w Esensjopedii

Banner #3

Brian Azzarello, Richard Corben
‹Banner #3›

Banner #3
WASZ EKSTRAKT:
0,0 % 
Zaloguj, aby ocenić
TytułBanner #3
Scenariusz
Data wydanialipiec 2005
RysunkiRichard Corben
PrzekładOrkanaugorze
Wydawca Mandragora
CyklBanner
ISBN-1083-89698-47-1
Format24 s.; oprawa miękka
Cena5,-
Gatuneksuperhero
Zobacz w
Wyszukaj wMadBooks.pl
Wyszukaj wSelkar.pl
Wyszukaj wSkąpiec.pl
Wyszukaj wAmazon.co.uk
Banner #3
Opis wydawcy
Banner odzyskuje swoją ludzką postać na pustyni... Spragniony i wyczerpany dociera do stacji benzynowej, gdzie przypadkowe ukąszenie skorpiona na powrót zamienia go w Hulka...
Utwory powiązane
Komiksy (13)       [rozwiń]






Zbójcerze o komiksie [2.33]

DG – Daniel Gizicki [1]
Hmmmm. Badziewie, którego nic nie ratuje.

KLC – Krzysztof Lipka-Chudzik [3]
Najwyższa pora rozprawić się z kultem Briana Azzarello. Wygląda na to, że scenarzysta ten doskonale sobie radzi tylko wtedy, gdy ma do czynienia z własnymi kreacjami. Kiedy zaś bierze się za cudze twory, wychodzi mu barachło. Z Batmana zrobił buca, z Johna Constantine’a – geja, z Jonny’ego Double – rozmemłaną pierdołę, a z Sierżanta Rocka – kompletne nie wiadomo co. „Banner” to jakaś straszna pomyłka, wypadek przy pracy. Sytuacji nie ratują rysunki Corbena, sprawiają bowiem wrażenie, jakby artysta odwalał tu chałturę, jak to mówią, drugim końcem. Nawiasem mówiąc, zastanawiam się, czemu Mandragora marnuje czas i moce przerobowe na takie popierdółki, zalegając jednocześnie z kolejnymi odcinkami „Transmetropolitan” i „100 Naboi”? Niezbadane są decyzje naszych komiksowych wydawców.

MT – Marek Turek [3]
Nadal słabo, nadal pośpiesznie i bez pomysłu na scenariusz. Szkoda, szczególnie, że tak Azzarelo jak i Corben naprawdę potrafią zamieszać, niestety, w tym przypadku zamieszali jedynie w kieszeniach kupujących.

Oceń lub dodaj do Koszyka w

Komentarze

Dodaj komentarz

Imię:
Treść:
Działanie:
Wynik:

Dodaj komentarz FB

Copyright © 2000-2024 – Esensja. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Jakiekolwiek wykorzystanie materiałów tylko za wyraźną zgodą redakcji magazynu „Esensja”.