EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Wielka Kolekcja Komiksów Marvela #82: Ultimate Spider-Man: Śmierć Spider-Mana |
Tytuł oryginalny | Ultimate Spider-Man: Death of Spider-Man |
Scenariusz | Brian Michael Bendis |
Data wydania | 13 stycznia 2016 |
Rysunki | David Lafuente, Mark Bagley |
Przekład | Marek Starosta |
Wydawca | Hachette |
Cykl | Wielka Kolekcja Marvela |
Format | 208s. 170×260mm; oprawa twarda |
Cena | 39,90 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Selkar.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
Marvel: Superbohaterstwo jako śmiertelna choroba… |
EKSTRAKT: | 70% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Wielka Kolekcja Komiksów Marvela #82: Ultimate Spider-Man: Śmierć Spider-Mana |
Tytuł oryginalny | Ultimate Spider-Man: Death of Spider-Man |
Scenariusz | Brian Michael Bendis |
Data wydania | 13 stycznia 2016 |
Rysunki | David Lafuente, Mark Bagley |
Przekład | Marek Starosta |
Wydawca | Hachette |
Cykl | Wielka Kolekcja Marvela |
Format | 208s. 170×260mm; oprawa twarda |
Cena | 39,90 |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Selkar.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Wyszukaj w | Amazon.co.uk |
W wydawanej w Polsce od 2018 roku kolekcji komiksów Carla Barksa tym razem zebrano te, które legendarny autor stworzył w latach 1958-59. W tym albumie nie brakuje komiksów dotyczących tematów, którymi żyli wtedy ludzie na całym świecie, ale są też oczywiście historie czysto przygodowe, jak otwierający tom „Latający Holender”.
więcej »Piąte „Zeszyty Komiksowe” wypełnił temat polskich badań nad komiksem. Temat potraktowany „wyspowo”, czyli zgodnie z ich naturą i występowaniem. Przynajmniej na gruncie rozważań i opracowań rodzimych.
więcej »„Nigdy nie wracaj”, czyli podtytuł ósmego albumu z cyklu „Deadly Class” stanowi mała zmyłkę. Opowiada bowiem o powrocie. Zarówno do szczególnego miejsca, jak i traumatycznych przeżyć.
więcej »Łatwe trudnego początki
— Marcin Osuch
Kumpel Mickiewicza
— Marcin Osuch
Prototyp Zagłoby
— Marcin Osuch
Wspomnienia jak żyła złota
— Marcin Osuch
Być jak Kmicic
— Marcin Osuch
Game over, man, game over!
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Dużo szumu i do domu
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Kosmos taki wielki, a Avengers malutcy
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Hail Kapitanie!
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Burzy zmysłów nie ma
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Ubogi klon
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Przyjdzie Galactus i wyrówna
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pół na pół
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
A co ty robiłeś w 2013 roku?
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Tak niewielu decyduje za tak wielu
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Nawracanie Spider-Mana na jedyną słuszną drogę
— Agata Włodarczyk
Na szczycie
— Marcin Knyszyński
Starzeć się z godnością
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Nie takie klony straszne, jak w latach 90
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
To nie jest komiks, którego szukacie
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Nowa epoka
— Marcin Knyszyński
Spider-Man jaki jest, każdy widzi
— Paweł Olejniczak
Koktajl z wirusów, klonów, zombie i wszystkich złoli
— Agata Włodarczyk
Kobiety Petera Parkera
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Cierpienia młodego Petera
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pink Floyd w XXI wieku: Wyjść poza oczekiwania
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Zrodzony z wątpliwości
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Mała Esensja: Ciepło, mimo że zimno
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Komiks na przeczekanie
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pink Floyd w XXI wieku: Ich pierwszy rhythm’n’blues
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Za Midgard!
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pink Floyd w XXI wieku: Oko z monitora wciąż patrzy
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Przełamując kadry
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Pink Floyd w XXI wieku: Wchodząc do tej samej rzeki
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski
Komiks przejściowy
— Piotr ‘Pi’ Gołębiewski