EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Poganiacz z „Opatrzności” |
Tytuł oryginalny | Le Charretier de la Providence |
Data wydania | 2004 |
Autor | Georges Simenon |
Przekład | Monika Szymańska |
Wydawca | Wydawnictwo Dolnośląskie |
Cykl | Komisarz Maigret |
Seria | Z gawronem |
ISBN | 837384130X |
Format | 154s. |
Gatunek | kryminał / sensacja / thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Selkar.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Przeczytaj to jeszcze raz: Gliniarz na rowerze |
EKSTRAKT: | 60% |
---|---|
WASZ EKSTRAKT: | |
Zaloguj, aby ocenić | |
Tytuł | Poganiacz z „Opatrzności” |
Tytuł oryginalny | Le Charretier de la Providence |
Data wydania | 2004 |
Autor | Georges Simenon |
Przekład | Monika Szymańska |
Wydawca | Wydawnictwo Dolnośląskie |
Cykl | Komisarz Maigret |
Seria | Z gawronem |
ISBN | 837384130X |
Format | 154s. |
Gatunek | kryminał / sensacja / thriller |
Zobacz w | Kulturowskazie |
Wyszukaj w | MadBooks.pl |
Wyszukaj w | Selkar.pl |
Wyszukaj w | Skąpiec.pl |
Dziesiąty (jubileuszowy?) tom przygód Jakuba Wędrowycza, „Faceci w gumofilcach” Andrzeja Pilipiuka, ma lepsze i słabsze strony. Dobrze, że te lepsze zajmują więcej miejsca.
więcej »„Cztery reportaże” Jerzego Edigeya to zbiór tekstów, które pierwotnie ukazały się w latach 1979-1982 w nadzwyczaj poczytnym miesięczniku Krajowej Agencji Wydawniczej „Ekspres Reporterów”. Trzy z nich – „Tajemnica Lasku Arkońskiego”, „Zbrodniczy cień przeszłości” oraz „Rzeka wódki w Wyszkowie” – to typowe opowieści kryminalne, które, gdyby tylko odpowiednio je opracować, mogłyby stać się podstawą całkiem udanych „powieści milicyjnych”.
więcej »W „Ekspedycji Elliki Tomson” tytułowa bohaterka wprawdzie nie przemierza terenów, na których wcześniej nie stanęła ludzka stopa, ale i tak przekonamy się, że jest naprawdę dociekliwą badaczką. Lektura książki Åsy Lind może uświadomić młodym czytelnikom, że czasem warto po prostu uważniej rozejrzeć się wokół siebie.
więcej »Wszyscy jesteśmy „numerem jeden”
— Andreas „Zoltar” Boegner
Krótka druga wiosna „romansu naukowego”
— Andreas „Zoltar” Boegner
Jak przewidziałem drugą wojnę światową
— Andreas „Zoltar” Boegner
Cyborg, czyli mózg w maszynie
— Andreas „Zoltar” Boegner
Narodziny superbohatera
— Andreas „Zoltar” Boegner
Pierwsza historia przyszłości
— Andreas „Zoltar” Boegner
Kto zamordował Kallego?
— Sebastian Chosiński
Czcij bliźniego swego!
— Sebastian Chosiński
Tak nieprawdopodobne, że aż przerażające
— Sebastian Chosiński
Zetrzeć uśmiech z twarzy niegodziwca
— Sebastian Chosiński
Biali i czarni – bohaterowie i kanalie
— Sebastian Chosiński
Wallander kontra komunistyczni fundamentaliści
— Sebastian Chosiński
Gliniarz po i w trakcie przejść
— Sebastian Chosiński
Eddie, Gino i Tony
— Sebastian Chosiński
Pozornie bez związku, niemal bez trupa
— Wojciech Gołąbowski
Ohydne anonimy na spokojnej angielskiej wsi
— Wojciech Gołąbowski
Klasyka kina radzieckiego: Generalska córka
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Z Mińska do Nowego Jorku
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Moskiewskie zaułki jak Paryż
— Sebastian Chosiński
Komisarz z wyrzutami sumienia
— Sebastian Chosiński
Namiętni Holendrzy
— Sebastian Chosiński
W czterech ścianach
— Sebastian Chosiński
Trudne życie wiejskiego nauczyciela
— Sebastian Chosiński
Dlaczego giną uczciwi ludzie?
— Sebastian Chosiński
Miłość szczęścia nie daje
— Sebastian Chosiński
Tęsknota i rozczarowanie
— Sebastian Chosiński
Balsam dla duszy i ciała
— Sebastian Chosiński
East Side Story: Kamp Amersfoort
— Sebastian Chosiński
Non omnis moriar: Artysta o wielu twarzach
— Sebastian Chosiński
Utopijna opowieść weselna
— Sebastian Chosiński
PRL w kryminale: Polska Ludowa oczyma reportażysty
— Sebastian Chosiński
Tu miejsce na labirynt…: Moment, którego nie da się zapomnieć
— Sebastian Chosiński
Klasyka kina radzieckiego: Gdy ofiarą pada gliniarz…
— Sebastian Chosiński
Grać obrazami, malować dźwiękami
— Sebastian Chosiński
Lamentacje nad losem ojców i synów
— Sebastian Chosiński
„Kobra” i inne zbrodnie: Stirlitz versus Hans Kloss
— Sebastian Chosiński