W przypadkach gier cieszących się powodzeniem, analogicznie do filmów, książek czy komiksów, tworzy się ich kontynuacje. Najczęściej powielają one mechanizmy i pomysły pierwowzorów, wnosząc doń niewiele nowego. Po prostu umożliwiają ponowne wejście do tej samej rzeki. Z pewnością zasługują na wzmiankę, bo na osobną recenzję - niekoniecznie. Trzecia część serii gier (poprzednimi były „5 Differences” i „6 Differences”), w których jedynym zadaniem jest znaleźć różnice między niemal identycznymi obrazkami. Przy czym obrazki są ruchome (różnice też), czasem będąc odbiciem lustrzanym. Tym razem ograniczono ilość różnic do 4, co bynajmniej nie ułatwia zadania. Plansze z reguły są fotorealistyczne, choć zdarzają się i abstrakcje. Warto zwrócić uwagę na piękne, nastrojowe tło muzyczne i ściśle dopasowane do niej dźwięki generowane przy kliknięciu w zauważoną różnicę. Jeśli spodobało się wam sportowe strzelanie z broni palnej, zerknijcie na wersję z cięciwą. Do wyboru są łuki zwykłe, długie, kompozytowe i kusze, dzięki którym można zdobywać całą masę nowych „osiągnięć” poprzez przechodzenie „kampanii”, pokonywanie „wyzwań” czy prostą „rozgrzewkę”. Ice Breaker: The Gathering Trzecia odsłona przygód pechowych wikingów (jak oni zdołali zawojować Europę i odkryć Amerykę?) przedstawia nam kolejne rogate klany – po Nienazwanych i Czerwonych przyszła kolej na Starszych, Pierwszych, Kruków, Czerwonych (ponownie) i Łowców. Razem 40 plansz trudnych łamigłówek, w dodatku wymagających refleksu… i więcej niż odrobiny szczęścia. Pierwotnie kolejne klany były „odkrywane” w określonych dniach 2009 roku, obecnie dostępne są wszystkie. Cargo Bridge – Armor Games Edition Polskie „Cargo Bridge” doczekało się uznania, a co za tym poszło – sponsora w firmie Armor Games. Zaowocowało to pakietem nowych plansz, zatytułowanym po prostu „Cargo Bridge – Armor Games Edition”. Zasady i zasoby pozostały niezmienne, wypiękniało zróżnicowane tematycznie tło graficzne. |