Od połowy marca fani polskiego kina mogą wyrazić swoją miłość w działaniu: na portalu MillionYou ruszył konkurs na spot filmowy promujący Telewizję Kino Polska. Zadaniem uczestników konkursu jest nakręcenie krótkiego, maksymalnie 60-sekundowego spotu, który będzie promował Telewizję Kino Polska, łącząc w pasji do polskiego filmu telewidzów różnych pokoleń. Generalną zasadą mają tu być różnorodność i uniwersalizm, doprawione obowiązkową szczyptą sentymentu. – Właściwie wszystko jest dozwolone – mówi Piotr Reisch, – można zestawić kino nowe ze starym, obraz czarno-biały z kolorowym, animację ze scenami aktorskimi, a czas teraźniejszy z całym bogactwem przeszłości: kultowymi tytułami, legendarnymi scenami czy niezapomnianymi aktorami o statusie popkulturowych ikon. Czekamy na kadry pełne pasji i oryginalności, z którymi zidentyfikują się wszyscy nasi odbiorcy: zarówno młodzi, jak i ci starsi! W konkursie może wziąć udział każdy fan polskiej kinematografii, który zna Telewizję Kino Polska i swoją sympatią do jej repertuaru chciałby się podzielić z innymi. Gotowy spot trzeba umieścić na portalu MillionYou, który jest partnerem projektu. Uczestnicy mają na to czas do 15 maja. Wszystkie nadesłane materiały oceni jury. Na autorów najciekawszych filmów czekają nagrody finansowe – główna to 7 tysięcy złotych. Osobne wyróżnienie przyznają też w swoim głosowaniu internauci. Wszystkie wyniki poznamy 8 czerwca. Kino Polska02-677 Warszawa, ul. Cybernetyki 7 tel. 22 356 74 00 fax 22 356 74 01 |