powrót; do indeksunastwpna strona

nr 6 (CXVIII)
lipiec-sierpień 2012

Online: Zombieland
Biegaj, zabijaj, unikaj pułapek i przeżyj. Pośród gier łączących uroki strzelanek i platformówek ciężko znaleźć coś wyróżniającego się. I nawet jeśli „Zombotron 2” nie wprowadza do tego gatunku gier żadnej rewolucji, zapewnia całkiem niezłą rozrywkę na kilka godzin.
Brak ilustracji w tej wersji pisma
Brak ilustracji w tej wersji pisma
Nasz statek rozbija się na nieznanej planecie pełnej zombie, szkieletów, robotów i mutantów. Celem jest wydostanie się z tego miejsca, a zupełnie przy okazji będziemy mieli okazję pozabijać wszystko, co się jeszcze rusza. Poziom komplikacji nie jest wielki, ale frajda płynąca z dekapitacji kolejnych przeciwników przy pomocy maczety, karabinu czy wyrzutni rakiet skutecznie przysłania tę niedogodność. Jakby tego było mało, przyjdzie nam pokonać kilku potężniejszych bossów i poznać dość prostą, ale sympatyczną fabułę.
Mimo tematyki „Zombotron 2” to sympatyczna i niewymagająca gra. Krew leje się strumieniami, głowy odpadają, podczas gdy my zdobywamy kolejne „osiągnięcia” i przedzieramy się przez kolejne jaskinie, korytarze i tajemnicze placówki badawcze. Różnorodność przeciwników zapewnia odpowiedni poziom wyzwań, który rośnie wraz ze zdobywaniem kolejnych, coraz bardziej zaawansowanych typów uzbrojenia (od maczety po RPG). Całości dopełniają całkiem miła dla ucha i klimatyczna muzyka.
powrót; do indeksunastwpna strona

243
 
Magazyn ESENSJA : http://www.esensja.pl
{ redakcja@esensja.pl }

(c) by magazyn ESENSJA. Wszelkie prawa zastrzeżone
Rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie tylko za pozwoleniem.