powrót; do indeksunastwpna strona

nr 7 (CXIX)
wrzesień 2012

Wielka kłótnia o outdoor – konkurs
Masz zdjęcia, filmiki, rysunki, przemyślenia na temat reklamy zewnętrznej w Warszawie?Przyślij je na adres wwb@artmuseum.pl do 20 września. Najlepsze nadesłane materiały znajdą się na wielkiej wystawie „Miasto na sprzedaż”, poświęconej historii i teraźniejszości warszawskiej reklamy, organizowanej w ramach tegorocznej edycji festiwalu WARSZAWA W BUDOWIE.
Brak ilustracji w tej wersji pisma
Brak ilustracji w tej wersji pisma
Autorzy wybranych na wystawę propozycji zostaną nagrodzeni (nagrodami będą torby festiwalowe wg projektu Ludovica Ballanda, kolekcjonerskie egzemplarze plakatów festiwalu WARSZAWA W BUDOWIE, wydawnictwa fesitwalowe).
Rozpoczynający się 12 października festiwal WARSZAWA W BUDOWIE stara się – jak co roku – zwrócić uwagę mieszkańców stolicy na kluczowe aspekty życia w mieście: dziedzictwo architektoniczne, mieszkalnictwo czy użytkowanie przestrzeni publicznej. Reklama zewnętrzna z pewnością stała się ostatnio dominującym elementem w krajobrazie Warszawy. Konkurs „Wielka kłótnia o outdoor” to okazja, by pokazać innym, co Ty sądzisz o reklamie w naszym mieście.
Szczegółowy program festiwalu wkrótce na www.warszawawbudowie.pl.
Działa już blog festiwalu: blog2012.warszawawbudowie.pl.
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
00-124 Warszawa, ul. Pańska 3
tel. +48 22 596 40 20
fax +48 22 596 40 22
Czynne: od wtorku do niedzieli, godz. 12.00-20.00
powrót; do indeksunastwpna strona

162
 
Magazyn ESENSJA : http://www.esensja.pl
{ redakcja@esensja.pl }

(c) by magazyn ESENSJA. Wszelkie prawa zastrzeżone
Rozpowszechnianie w jakiejkolwiek formie tylko za pozwoleniem.